Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-16, 17:38   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Jeg støtter dere fullt ut.

Og klart sykepleierne støtter dere. Fylkeslederen i NSF Rogaland delte ut karameller og nyfylte vannflasker til streikende leger tidligere denne uken.

Spekter v/ Anne Karin Bratten har en ganske konfronterende og nådeløs måte å forhandle/stille krav på.

Og for andre grupper som jobber 365/24/7, er denne streike kjempeviktig. Hvis organisasjonene taper sin forhandlingsrett i arbeidstidssaker, synes jeg det er et voldsomt tilbakesteg for oss alle sammen. De aller fleste av oss er arbeidstakere. Fagforeningene har en viktig rolle som vaktbikkje for å sørge for at arbeidsbelastningen på tider der andre folk har fir, ikke blir for stor.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 18:32   #42
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Dere har virkelig min fulle støtte!

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 18:49   #43
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Jeg støtter dere!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 18:59   #44
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Jeg støtter dere og YLF og syns Spekter kan ta seg en bolle i denne saken. Det tok litt tid å skjønne konflikten, men når jeg tenker over de faktiske arbeidsforholdene ved sykehusene så blir jeg rett og slett ganske sint på deres vegne. Dere jobber virkelig med liv&død og det er verdt veldig mye.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 19:47   #45
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Takk for at du forklarte det så grundig. Jeg støtter dere fullt ut.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:04   #46
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Takk for gjennomgangen. Jeg synes det er harde tendenser i samfunnet for tiden. Vi skal ikke være syke, ikke ha fritid, ikke føle og mene så mye, bare "dra lasset", og noen får det voldsomt mye hardere enn andre. Alt skal måles, telles og veies, og det er kun sluttoppgjøret i kroner og øre på hvert enkelt budsjett som teller, ingen skal se helheten. T-banen er ikke på langt nær så tøff som legers virkelighet, men tendensene der er helt tydelige; penger.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:13   #47
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Har fått med meg mye fordi jeg har flere jeg kjenner som deler linker på FB. Hårreisende Jeg er helt sikker på at dette er et rent sparetiltak. Kan alt for lite om helse (politisk, arbeidsmessig), vet kun at IT i helsesektoren (og politiet, og domstolene) er grusomt.

Jeg støtter dere! Har du noen konkrete tips til hvordan jeg kan støtte dere? Er det feks underskriftskampanjer etc som er verd å signere seg opp på?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:14   #48
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

I utgangspunktet så tenker jeg jo, at det å planlegge turnusen langt frem for hver enkelt er en fordel for alle parter. Både når det gjelder ferieavvikling og avviklingen av ulike permisjoner som skal jobbes inn eller tas med/uten lønn. Hos meg kalles dette balanseperiode.

MEN, og dette er kanskje det viktigste - dette skal være et planleggingsverktøy til beste for alle, ikke for at arbeidsgiver skal kunne slalomme seg gjennom helligdager og ferie ved å lage turnuser som utelukkende er ugunstige for dem det gjelder. Når vi innførte dette hos oss, ble det faktisk presisert at sistnevnte IKKE var lov - og selvom det er selvsagt (formeg), så var det greit at HR understreket dette.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:26   #49
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Jeg støter streiken! Det er helt uakseptable endringer de ønsker å gjennomføre.

Spekter skremmer meg. Min arbeidsgiver er tilknyttet Spekter, og de ønsker nå å ta fra fagforeningene forhandlingsretten som vi har på pensjon. LO har ingen planer om å gi fra seg den forhandlingsretten og det pågår mekling hos Riksmeklingsmannen nu. Godt mulig jeg tas ut i streik fra mandag.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 20:56   #50
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Jeg støtter dere!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 21:54   #51
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Ja, det er jo en trend i tiden det her med endring av AML, svekking av fagforeningene og at alt liksom skal være så fleksibelt (les: arbeidsgiver skal ha all makt og skalte og valte som de vil med arbeidstakerne).

Og arbeidsgivers behandling av gravide leger er helt hårreisende. Er vel et under at ingen gravide har mister barnet sitt. Jeg støtter fullt og helt denne streiken.

Spekter framstår for meg som en skikkelig arbeidstakerfiendtlig organisasjon.


Sist redigert av Éowyn : 15-09-16 kl 22:26.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 22:30   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men da burde jo løsningen (i en perfekt verden) være å ansette flere leger, ikke presse mer arbeid på de stakkarene som er der.

Det er vel begrenset hvor mange leger som er utdannet og arbeidsklar. Tror jeg. Jeg lurer på om det utdannes nok leger egentlig i Norge.

Takk for gode forklaringer Esme. Selvsagt støtter jeg dere.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 22:41   #53
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Heia dere! Ja til friske og opplagte leger!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 22:41   #54
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Stå på Esme! Denne kampen er utrolig viktig for oss alle.

Jeg er så utrolig skeptisk til den generelle bruken av kalenderplan i Norge. Den har sin styrke, men da må den, som tidligere nevnt ikke bli brukt feil. Misbruk av makt fra ledelsen knyttet til det var en av grunnene til at jeg søkte meg bort fra turnusarbeid.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 23:02   #55
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Jeg støtter streiken helhjertet og håper den vinner frem.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Takk for informasjon. Har null peiling på helsebransjen, så jeg skjønner ikke begrepet "vakt"? Hva er vakt? Jeg trodde jobb var jobb, liksom.

Der de fleste yrker har 3-delt turnus ved døgndrift har legene 2. Et skift går dagtid mens de som har vakt går på på ettermiddagen og jobber til morgenen. Typisk 15-09 f.eks.
Hos oss går noen av overlegene 24-timers vakter i helgene også, fra morgen lørdag til morgen søndag.

De har mulighet for å sove dersom det er stille, så på en rolig vakt har spesielt overlegene det ganske greit. Men det er slettes ikke vanlig at det blir mange timene søvn i løpet av natten, og mange netter rekker de ikke innom puta engang.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 00:40   #56
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Flott med forklaring Esme!

En selvfølge å støtte de streikende, selv før forklaringen. Arbeidstid og rettigheter rundt det er viktigere enn noen gang!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 01:17   #57
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

I utgangspunktet så tenker jeg jo, at det å planlegge turnusen langt frem for hver enkelt er en fordel for alle parter. Både når det gjelder ferieavvikling og avviklingen av ulike permisjoner som skal jobbes inn eller tas med/uten lønn. Hos meg kalles dette balanseperiode.

MEN, og dette er kanskje det viktigste - dette skal være et planleggingsverktøy til beste for alle, ikke for at arbeidsgiver skal kunne slalomme seg gjennom helligdager og ferie ved å lage turnuser som utelukkende er ugunstige for dem det gjelder. Når vi innførte dette hos oss, ble det faktisk presisert at sistnevnte IKKE var lov - og selvom det er selvsagt (formeg), så var det greit at HR understreket dette.

Jeg er helt enig. Men nå som vi har rullerende vakter så vet vi mange år fremover hvem som skal jobbe hvor på hvilken dag. Spekter argumenterer for å kutte planleggingshorisonten og påstår at det gir større oversikt. Det er helt merkelig å prøve å følge argumentasjonen deres, den henger ikke sammen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 01:21   #58
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Takk for informasjon. Har null peiling på helsebransjen, så jeg skjønner ikke begrepet "vakt"? Hva er vakt? Jeg trodde jobb var jobb, liksom.

Ah, bra du sier fra, det er så lett å være i bobla si og ikke tenke på at man snakker internslang.

De aller fleste spesialiteter har døgnet rundt bemanning, en som er "on call" og som går med vaktcalling og er den som skal ta seg av henvendelser, innleggelser akutte operasjoner etc, det som er utenfor planlagt drift som poliklinikk og sånt.

Når man har vakt er det som oftest sånn at den arbeidsøkten er lang og på ugunstig tidspunkt. Feks så er det hos oss to stykker som har vakt hvert døgn. En går fra 08-23 og den andre fra 16-09 dagen etter. Det er disse arbeidsøktene som vi kaller vakt, og det er de som er slitsomme, det er mye mas og sykt travelt mange ganger, spesielt nattevaktene. Og det er de som vi ikke ønsker så mange på rappen av.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 03:47   #59
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Helt klart støtte herfra også. Jeg har flere leger i omgangskretsen, og har således fått en god innføring i hva streiken går ut på, og ikke minst sett hvilken enorm arbeidsbelastning de i utgangspunktet har. Det er ingen annen yrkesgruppe jeg kjenner til som kan sammenlignes med dette, og jeg husker fastlegen min fortalte hva gravide leger må belage seg på. Dette er langt, langt over streken av hva man både kan og bør akseptere, og som du skriver vil dette kunne skape presedens også for andre typer skiftarbeid (skjønt yrkene som omfattes av Ptil har jo et helt annet HMS-vern enn de fleste andre yrkesgrupper).

Tvi tvi!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 07:15   #60
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle

Hva er årsaken til at leger fremdeles ønsker unntakene fra AML?


Sist redigert av Guava : 16-09-16 kl 07:20.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no