Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sko til ellipsemaskin?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-20, 22:12   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sko til ellipsemaskin?

Blir følelsesløs i føttene etter en stund. Er det lurt med tjukkere såler, tynnere såler, er det noe som hjelper? Nå bruker jeg Topo Fli-Lyte 2. De har ganske tynn såle. Før brukt jeg noe nike-greier med litt tjukkere såle og mye drop, det samme skjedde.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 22:38   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Du bør vel kanskje ha noe som er bredere over vrista for å ikke stoppe blodomløpet. Eller knyt lissene annerledes, så en tegning her en gang av ulike måter å knyte på, ut fra hva som var problemet.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 22:41   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Du bør vel kanskje ha noe som er bredere over vrista for å ikke stoppe blodomløpet. Eller knyt lissene annerledes, så en tegning her en gang av ulike måter å knyte på, ut fra hva som var problemet.

De jeg har er skikkelig brede. Tror ikke det er saken. virker mer som det er det at det er kontakt med underlaget kontinuerlig.


Sist redigert av banana : 02-02-20 kl 20:10.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 18:10   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Det samme skjer til meg, uansett hvilke sko jeg bruker. Har bare slått meg til ro med at sånn er det bare.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 19:51   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Det skjer uansett kva type sko, synes eg. Da akillesen min krangla i fjor, brukte eg ikkje sko på ellipsemaskina. Det samme skjedde da.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 20:08   #6
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Nå står jeg minimalt på ellipsemaskin fordi jeg dør litt innvendig av det, men de få gangene jeg har gjort det har jeg hatt samme problem som du beskriver uansett type sko. Det spørs om det ikke er fotstillingen som gjør det??

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 20:12   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Hmm. Jeg får prøve en gang med noe med skikkelig tjukk såle, Hoka et eller annet. Men har ikke store forventninger, egentlig...

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 20:14   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Det er visst et kjent problem. Står noen tips her du kan prøve.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 15:32   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko til ellipsemaskin?

Jeg har det sånn i begynnelsen, dvs de 5-6 første gangene etter en treningspause. Så går det gradvis over. Det samme skjer med spinningtimer. For meg virker det å være en slags tilvenningsgreie, men det trenger det jo ikke være for alle. Jeg også prøvde flere sko, men det var bortkastet gitt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no