Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrift på enkel og god kake?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 20:43   #1
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Oppskrift på enkel og god kake?

Har invitert min manns familie på julelunsj og kaffe i morgen. Nå er jeg redd for at det blir litt lite til kaffen, vi blir 22 stk.
Derfor trenger jeg oppskrift på en kake jeg kan bake nå i kveld. Noen som kan hjelpe meg?

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 20:49   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppskrift på enkel og god kake?

Hvis du har kokesjokolade i hus, ville jeg laget en Brownie. Den forsvant fort her under julelunsj i alle fall.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no