Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tips til mobiltelefon

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-17, 07:41   #1
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Tips til mobiltelefon

Vurderer mobiltelefon til min datter til jul, hun er 12 år. Noen som kan anbefale en god men rimelig telefon?
Takk :-)

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 08:08   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til mobiltelefon

Vi er veldig fornøyd med iphone SE. Det er en iphone 6s- innmat i en iphone 5- innpakning. Det gjør at telefonen er mye mer robust. Fra 6-eren trakk de glasset helt ut i ytterkant, som gjør at den knuser mye lettere. BTDT.

Ellers har mine barn fått brukte og overhalte telefoner fra grønnmobil.no, og vi har vært fornøyd med telefoner og service (byttet en gang fordi trykkfølsomheten i skjermen ikke var helt i orden, syns vi, og de byttet raskt og uten problemer). Varierer litt hva de har inne.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 08:47   #3
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Tips til mobiltelefon

iphone SE blir nok litt for dyr. Men skal sjekke grønnmobil.no. Takk

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 08:55   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til mobiltelefon

Min 12 åring har en Motorola motog eller noe sånt. Den virker å være en god tlf. 9 åringen har en Samsung S5 neo som han arvet etter meg. Bra tlf det også.

Om du ikke må ha iPhone, så ville jeg sjekket ut a eller J serien til Samsung, og jeg ville også sjekket ut Huawei.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 11:26   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til mobiltelefon

iPhone se koster ca 3500.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no