Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spahotell rundt Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-17, 18:53   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spahotell rundt Oslo

Mannen min har levert meg tidenes kjedeligste ønskeliste. Men han ønsker seg spaweekend for 2. Jeg gjetter vilt at jeg er den nr 2, så da kan jeg godt legge litt penger i det.

Er det noen som har et sted å anbefale?

Vi er begge glade i god mat, så det må være på plass. Mannen min er veldig glad i badstu, så hvis det finnes flere alternativer på slikt er det helt toppers. Treningsfasiliteter eller gode turområder hadde vært kjekt.

Ellers skal vi bade, masseres og slappe av.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 18:57   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Hva mener du med "rundt Oslo"? Jeg har hørt veldig mye bra om Norefjell.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:02   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Jeg liker Farris bad veldig godt. Delikat, ikke påtrengende nakenhet eller folk som har seg (slik man hører om The Well), er godt utvalg ulike badstuer og flotte hotellrom. Treningsstudio, yoga, god frokost, og rett oppi bakken ligger det et mikrobryggeri: http://www.larvikmikrobryggeri.no

Bøkeskogen er fin å gå tur i, og man kan også gå langs fjorden. Oppi byen ligger det en koselig cafe som heter Hungry Harry, men er usikker på om byen kan by på noe særlig gourmet. Jeg har ikke spist andre måltider enn frokost på Farris Bad.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:09   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Med «rundt Oslo» tenker jeg at vi ikke skal kjøre så altfor langt. Helst ikke over 2 timer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:11   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker Farris bad veldig godt. Delikat, ikke påtrengende nakenhet eller folk som har seg (slik man hører om The Well), er godt utvalg ulike badstuer og flotte hotellrom. Treningsstudio, yoga, god frokost, og rett oppi bakken ligger det et mikrobryggeri: http://www.larvikmikrobryggeri.no

Bøkeskogen er fin å gå tur i, og man kan også gå langs fjorden. Oppi byen ligger det en koselig cafe som heter Hungry Harry, men er usikker på om byen kan by på noe særlig gourmet. Jeg har ikke spist andre måltider enn frokost på Farris Bad.

Mikrobryggeri er midt i blinken.

Jeg foretrekker at både jeg og de andre har på badetøy, ja.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:36   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Jeg synes det er veldig fint i Son. Husker ikke hva det heter.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:40   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Jeg er ikke bereist på spa, men Larvik ønsker jeg meg tilbake til sammen med en som er glad i badstuer og friskt sjøvann. Jeg kunne vært der i timesvis. Støtvig har en hent annen sjarm med veldig god mat, old New Jersey stil og et mindre, men godt spa hvor vi har vært eneste gjester begge gangene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:45   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Son, Strømstad, Farris, Norefjell, Holmen, Rømskog.

Jeg har bare vært på spa langt borte, men har lyst til å besøke alle over!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:47   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Son, Strømstad, Farris, Norefjell, Holmen, Rømskog.

Jeg har bare vært på spa langt borte, men har lyst til å besøke alle over!

Edit: Holmsbu også! Holmen har jeg jo vært på. Fin havutsikt og ok spa, men jeg hadde nok heller reist litt lenger for en hel kjærestehelg.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 19:54   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Tallulah:hungry heart iallefall

Skal du ha gourmet går det an å kjøre til Sandefjord, Solvold eller Geir Skeie.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 20:21   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tallulah:hungry heart iallefall

Selvfølgelig! Damn you, autocorrect!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 20:29   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Ernie og jeg syntes det var kleint på Farris Bad, type vi har intimsoner som er ganske store av oss og syntes det ble vel nært andre gjester i spaet.

Vi likte oss derimot godt på Kragerø Resort, og det er veldig hyggelig på Norefjell.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 20:31   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Spiller ikke mannen din golf? Strømstad er rett ved en golfbane.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 21:48   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Strømstad spa var fint.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 21:51   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ernie og jeg syntes det var kleint på Farris Bad, type vi har intimsoner som er ganske store av oss og syntes det ble vel nært andre gjester i spaet.

Ja, det varierer nok på tidspunkt og dag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 22:01   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Farris er veldig opptatt av badstu og guss-greier, hvis man finner riktig tid, osv. Også et flott spa for behandlinger, bl.a. får man bra hammam, har jeg hørt, men ikke fått sjansen til å prøve, der. Det er noen nakentider man kan være oppmerksom på. Onsdag kveld og en søndag ettermiddag i måneden er det badetøyfritt i hele spaet. Det er til andre tider tøypåbud i bassenget, men ikke i badstu. De som er nakne, er aldri dem man ønsker skal være nakne sier øyenvitner.

Tur i Bøkeskogen er flott, også en tur til Stavern og gå tur ut over der, og en stopp på Det gule galleri (galleri-cafe).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 22:06   #17
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Norefjell og Holmsbu er fine steder, men jeg har ikke latt meg imponere av maten.

Son er min favoritt av de jeg har vært på i nærheten av Oslo. Maten der har vært veldig god de tte gangene jeg har vært der.

Farris hører jeg mye pent om, men har aldri vært der.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-17, 22:08   #18
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spahotell rundt Oslo

Strømstad har og skuffet på maten synes jeg. Skikkelig. Begge de gangene jeg har vært der. #kresen

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no