Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd III

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 18:23   #41
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Indeed. Mannen,schmannen.

Min er kanskje ikke helt med han heller,men han gidder ikke å si noe.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 19:42   #42
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Fikk denne i Lille til jul og den holder kjempegodt på varmen,
Satt ute i to timer og teen i koppen var fremdeles varm.

Espresso kopper:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 20:56   #43
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Nye putetrekk i dag, Pøntehubro!!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde.jpg (179,9 KB, 51 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 00:57   #44
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Vi har pusset opp stua og plassert den gamle og enorme bakprosjeksjons-TVen i kjellerstua, og trengte altså en ny og litt smekrere TV. Ting baller på seg, og vi endte selvsagt opp med noe mye mer fancy enn vi hadde tenkt.
Min trofaste Sonystereo fra 1997 takket for seg i samme slengen, og tørketrommel og vaskemaskin har sunget på siste verset lenge, så det var duket for storhandel. Det bør bli en stund til neste gang...

Samsung UE46D8005. Smart-TV med LED, 3D, Galaxy Tab og greier. Visstnok veldig bra. Jeg for min del hadde klart meg uten TV, men så er det disse mannfolka da...


Denne kom i hus her også, gitt. Sammen med lydplanke og sub. Ser bra ut, høres bra ut. Men Bose er nok hakket hvassere, vil jeg tro.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 13:54   #45
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.




Bose Lifestyle v25 derimot er mer etter mitt hjerte. Her skal det bli lyd!


Dæven! Heldige dere! Det sparker bra det der altså! Mener det er det en kamerat kjøpte fra statene, det er good shit, og står på ønskelisten!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 14:14   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Eg har fått opp mine nyinnkjøpte Liatorp-bokhyller og vitrineskap frå IKEA. Og det blei skikkelig fint! Anbefalast! Ellers er det nyinnkjøpingar kvar einaste dag her for tida, men sånn er det vel med nytt hus

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 15:24   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Vi har pusset opp stua og plassert den gamle og enorme bakprosjeksjons-TVen i kjellerstua, og trengte altså en ny og litt smekrere TV. Ting baller på seg, og vi endte selvsagt opp med noe mye mer fancy enn vi hadde tenkt.
Min trofaste Sonystereo fra 1997 takket for seg i samme slengen, og tørketrommel og vaskemaskin har sunget på siste verset lenge, så det var duket for storhandel. Det bør bli en stund til neste gang...

Samsung UE46D8005. Smart-TV med LED, 3D, Galaxy Tab og greier. Visstnok veldig bra. Jeg for min del hadde klart meg uten TV, men så er det disse mannfolka da...





Bose Lifestyle v25 derimot er mer etter mitt hjerte. Her skal det bli lyd!



Vaskemaskin og tørketrommel er så kjedelig at jeg skipper bilder, men det var Samsung det også.


Den der skal jeg IKKE ha, men mannen er nok dønn misunnelig. Jeg er mest opptatt av at sånt skal synes minst mulig. *liten stue*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 16:59   #48
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 17:22   #49
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det var det som var greia her også, derfor disse søte små høyttalerene som kan gjemmes bort litt hist og her. Suben gjemmes bak sofaen.

Kan man ha sub bak sofaen? Den trenger ikke stå ved siden av tv som hos oss? *hater den suben*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 17:25   #50
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det kommer vel an på hvor du har ting og tang i forhold til hverandre, men her klarer vi å gjemme den noenlunde bort uten at det ødelegger lyden.

Det høres egentlig ganske lovende ut, jeg skal se på hvordan det evt kan løses her. For sub er ikke pent, det er sikkert, selv om den er viktig for lydbildet. Jeg leker med tanken på små høyttalere jeg kan henge i taket fremfor de som må stå ved siden av tv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 17:55   #51
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.


Gratulerer!
Den er kjempekul, ønsker meg en sånn jeg og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 22:58   #52
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kan man ha sub bak sofaen? Den trenger ikke stå ved siden av tv som hos oss? *hater den suben*

Å jada! Vi har vår under hjørnebordet (3+2 er vinkelsatt, bord i hjørnet). Funker fint som snus!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 08:55   #53
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Småhandlet litt til heimen på salg hos kitchn:







Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 10:21   #54
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det fine med å flytte i januar er at det er salg overalt! I går blei det grå og lilla puter til nysofaen over her. Og så fann eg sånne fine bestikkposar på Princess på 40 % til å ha sølvtøyet mitt i! Alt på salg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 10:21   #55
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Sånn skåler som du vise, Olifant, er på vei til meg også.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 11:08   #56
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg kjøpte disse på salg forrige uke. Litt for julete til å poste i en interiørtråd på nyåret kanskje, men jeg gleder meg over dem som en liten unge.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"

Sist redigert av Najade : 26-11-13 kl 16:42.
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 11:27   #57
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jeg kjøpte disse på salg forrige uke. Litt for julete til å poste i en interiørtråd på nyåret kanskje, men jeg gleder meg over dem som en liten unge.


Hvorhvor?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 13:23   #58
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Hvorhvor?

På Rafens ved Solli plass. 50 %!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 21:06   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Vi bestilte denne tv-stue-sofaen (og gjesteseng) på A-møbler i desember. Han skulle ikkje komme før i veke 5, men nå er han tidlegare og mannen er og henter sofa nå.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:10   #60
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

ER den dyr den Kartell lampen??

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no