Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Melkefri margarin

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-17, 22:11   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melkefri margarin

Jeg skal bake glutenfri sjokoladekake til et par arrangementer nå, og tenkte kanskje jeg kunne lage den melkefri også når jeg er i gang siden noen kan trenge det.
Er det da den blå margarinen som er best å bake med? Blir bakverket mye dårligere? Er det sånn at jeg bør tilsette litt salt?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 22:16   #2
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Melkefri margarin

Bakverket blir like fint. Du trenger ikke gjøre noen tilpasninger. Vi bruker alltid blå soft i baking.

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 22:17   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Melkefri margarin

Det er allerede salt i den blå soft-en. Bruker du blå melange så er det ikke salt i den, og det kan kanskje tilsettes salt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 22:33   #4
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Melkefri margarin

Jeg baker ikke med blå soft, den er til brødskiva. Men blå Melange er fin å bake med. Jeg tilsetter litt salt når jeg bruker den.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 22:36   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri margarin

Ok. Takk. Jeg går for blå melange og tilsetter litt salt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 23:00   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melkefri margarin

Rapskokos kan også brukes til både baking, steking og skiver.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no