Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Baderomsinnredning - fargevalg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-19, 14:17   #1
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Baderomsinnredning - fargevalg

Jeg skulle ønske jeg hadde forstand på interiør og slikt, at jeg skjønte hva som passer i et rom og slikt. Vi skal i løpet av senvinteren/våren rive ut badet og sette inn nytt. Rommet er ganske lite (2,3m x 2,5m).

Vi skal ikke ha så mye skuffer og skap, men en vask med skuffer under og et høyskap. Høyskapet skal ha speildør.


Jeg har lyst på mørk innredning, sambo vil ha lys. Så det blir vel kanskje en mellomting. Eller kjører man safe og tar hvit?

Hva slags fliser går man for? Jeg har lyst på mørke fliser, men vil det gjøre badet til en drepende mørk og tung hule? Store eller små fliser?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 14:49   #2
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baderomsinnredning - fargevalg

Vi pusser opp nå og badet vårt er samme str som deres. Vi har valgte fliser i betonglook på gulv og i dusjsone 30*60. Har slette vegger på resten. Vi gikk for svart innredning

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 14:51   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baderomsinnredning - fargevalg

Jeg trenger (trenger og trenger, men jo. Trenger) badekar, så vi skal ha inn et dusjbadekar. Ikke så estetisk vakkert, men det gir jeg blanke i. Jeg skal bade!


Betonglook er stilig, Pesten. Er de rengjøringsvennlige?


Flisene vi har nå er klin umulig å få rene føler jeg, alt henger fast i dem. Stygt og ekkelt på alle måter.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 17:06   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baderomsinnredning - fargevalg

Vi har betong-look fliser på badet vi pusset opp for 4 år siden og er kjempefornøyde. Har det både på vegg og gulv. Vi velger det samme på bad nummer 2 vi straks skal i gang med. Bad 2 er langt og smalt, men med lys tenker jeg det blir bra. Og de er helt fantastiske, ingenting synes på de!
Vi velger 60x60 fliser på det lille badet også. De er fra Flisekompanlet:
https://www.flisekompaniet.no/produk...y-back--60x60/

Ellers har vi valgt hvit innredning og velger det igjen. Synes det er enkelt og nøytralt og jeg blir ikke lei med det første. Jeg liker matte fronter, så denne gangen har jeg valgt denne med tynn servant. Forrige skap er fra Kvik.
https://www.inr.no/sortiment/servant...-med-grepslist

Sjekk også ut håndkletørkerne de har fra INR, mye kult!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 17:09   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baderomsinnredning - fargevalg

Og stikkontakt i skuffen, finnes som tilvalg på servantskapet fra INR. Genialt!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 18:53   #6
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Baderomsinnredning - fargevalg

Tja. Vi har ikke begynt å bruke badet enda. Skrur opp møbler as we speak. Fått på plass innredning og blandebatterier til vask, dusj og badekar.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no