Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Krom-/sølvfarge, interiørfarge

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-15, 21:58   #1
sunny73
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2015
Innlegg: 1
sunny73 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Krom-/sølvfarge, interiørfarge

Hei

Har siden 1983 tenkt at jeg skulle innrede et rom i litt sci-fi stil. Nå blir det ganske normalt, den dag idag, men jeg skal ha en spesiell farge på listene mine, nemlig sølv, eller crom egentlig, altså samme farge som krana på vasken. Jeg har søkt mye, men er det noen som kjenner til en interiørfarge som blir crom (eller sølv mettalic) som er maling til treverk? Må jeg evt gå til sprayflasker for å få det resultatet? Finnes det evt lister i crom? Noen som vet?

sunny73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-15, 16:02   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Krom-/sølvfarge, interiørfarge

Får du ikke Bengalack i sølv? Må det være maling til treverk?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-15, 18:08   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krom-/sølvfarge, interiørfarge

Jeg har sett kobber og gull maling, men ikke krom/sølv. Da må du nok eksperimentere litt med spraybokser fra Biltema eller Ev lakk som nevnt ovenfor

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-15, 23:56   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krom-/sølvfarge, interiørfarge

Biltema har en kjempeflott kromlakk. Den er lett å spraye og sitter fint.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no