Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lampe over spisebord

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-15, 11:46   #21
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Ellers anbefaler jeg den fjærlampa, vi har visst den også. Billig og gir masse mykt lys!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 00:12   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.030
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Jeg liker også denne:

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 00:19   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg liker også denne:

Den gir ihvertfall ikke mye lys. Den lyser kun rett ned i en bordflate, en diameter på ca 20 cm blir opplyst...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 17:57   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Vi har en rosa Kartell Fly. Jeg hadde ikke valgt den igjen. Kul lampe, men den blir ripete og stygg. Og støvete!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 18:15   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Jeg har flyttet denne over spisebordet mitt nå, den hang over stuebordet før. Skikkelig klassiker over spisebord som gir veldig fint lys. Jeg synes den er vakker.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 21:10   #26
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Tjorven; Jeg synes den lyser opp det vi trenger i forhold til rundt og over bordet. Den gir behagelig lys. Vi har byttet ut pæren som jeg tror fulgte med til en stor E27 pære, det har fungert veldig bra.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 22:12   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Tonjemor: Hvor stor er deres? Vi synes den er stilig, og selv om prisen er litt høy, så er det overkommelig. Hvor kjøpte dere den?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 23:25   #28
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Vi har denne. En over spisebordet og en over stuebordet.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 09:40   #29
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tonjemor: Hvor stor er deres? Vi synes den er stilig, og selv om prisen er litt høy, så er det overkommelig. Hvor kjøpte dere den?

Kjøpte på Lyse ideer på Skøyen, men vil egentlig avbefale de pga. dårlig kundeservice. Jeg mener de også har lampen på Eske interiør på Bislett. Vi har den som er 50 cm, vi kunne ikke hatt større, tross stort bord. Vurderte den dobbelte, men det ville blitt alt for stort.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 10:01   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg har fjærlampe over spisebordet



Ill.foto

Jeg synes denne er veldig stilig. Mannen min er overbevist om at den kommer til å samle uendelige mengder med støv, og jeg frykter at han har rett. Eller?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 10:28   #31
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Me er godt fornøgd med denne. Har den over sofabord da, ikkje spisebord, men trur den kunne ha fungert der også. Bau frå Normann Copenhagen.


__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 10:35   #32
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Kunne tenkt meg noe sånt, men i kobber....

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Vi har denne. En over spisebordet og en over stuebordet.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 10:39   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Jeg leste i et eller annet blad at kobber er veldig in nå, men at det kommer til å forsvinne snart. Derfor har jeg tenkt at det kan være greit å unngå fordi vi sannsynligvis fort blir lei.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 11:21   #34
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lampe over spisebord




Vi skal ha denne.

__________________
08.05 | 06.12

Sist redigert av Observatøren : 02-03-15 kl 11:35.
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 14:22   #35
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes denne er veldig stilig. Mannen min er overbevist om at den kommer til å samle uendelige mengder med støv, og jeg frykter at han har rett. Eller?

Nei, jeg koster den med sånn swifferkost, det går fint. Ser ikke noe støv på den.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-15, 14:23   #36
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Vi har denne fra Bestlite

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 20:05   #37
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes denne er veldig stilig. Mannen min er overbevist om at den kommer til å samle uendelige mengder med støv, og jeg frykter at han har rett. Eller?

Synes ikke det er et problem. Den kan blåses på med hårføneren ved behov

Mye verre å tørke støv av denne jeg hadde tidligere:



__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 20:11   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Vi har ikke lampe over spisebordet, men jeg har lyst på fjærlampa. Lurer på hvordan den er å henge opp når man ikke har uttak til sånn "kopp", men må trekke ledning til en kontakt (høyt på) veggen?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 20:23   #39
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har ikke lampe over spisebordet, men jeg har lyst på fjærlampa. Lurer på hvordan den er å henge opp når man ikke har uttak til sånn "kopp", men må trekke ledning til en kontakt (høyt på) veggen?

Jeg har lampen hengende på en liten hvit krok, og har klammret ledningen fast bortover. Måtte bytte støpsel på ledningen, men kan hende man får kjøpt vanlig også..?

Fungerer ok, selv om det selvsagt er penest hvis man får elektriker til å legge opp et nytt punkt.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-15, 20:38   #40
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebord

Vi har louis poulsen lampen ph 5. Veldig fornøyde!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no