Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaring på Ställ skoskap fra IKEA.

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-12, 17:56   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Oppbevaring på Ställ skoskap fra IKEA.

Jeg har et Ställ skoskap fra IKEA i gangen. Det er plassert midt på veggen og jeg dermed plass til å ha noe oppbevaring på sideveggene på skapet. Skapet er 29 cm dypt.
Det er 10 cm klaring på hver side + en dørkarm på begge sider.
Jeg kan dermed ikke ha noe som bygger så veldig ut



På den ene siden må jeg ha å ha nøkler på/i. Syns de husene med fuglene i er litt søte. Denne siden er også den som synes når vi kommer inn døra, den andre siden er mot badedøra. Den synes fra stua.

I dag kjøpte jeg en plastbeholder med sugekopper hos Lucky duck. Den funker bra størrelsesmessig, men vet jo ikke hvor godt den sitter enda.
Går sikkert fint å skru fast noe også egentlig.
Men, det er sikkert lure løsninger som jeg ikke ser. Leiligheten min er liten og åpen og jeg trenger all oppbevaring jeg kan finne
Noen som har tips?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:17   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring på Ställ skoskap fra IKEA.

Smart å henge noe på sidene, det har jeg tenkt på på våre også. Jeg har litt dårlig erfaring med sugekopper, men det er mest på badet, så kanskje det funker bedre på en gang. Ellers får en sånne limputer som en kan henge opp ting med, men det vil gjerne sette merker på såklart. Følger med og ser om du får noen tips!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no