Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har dere på salongbordet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-15, 11:37   #121
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Har ikke salongbord, men en puff. På den står et stort brett med fem lys. Et par bøker. En negelfil. En salve. Og kaffe.

Hørtes kult ut. Har du bilde? Kunne tenk meg en puff oppe på tv stua istede for bordet som samler alt mulig rart

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 11:41   #122
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

På det ene bordet har jeg en fat med en telysestake, kahler vase og to willowtreefigurer.
På det andre bordet har jeg et fat med riviera maison lykter i.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 12:16   #123
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Lysfat, bytter litt på hva vi har på det av lys. Og endel av det resten har nevnt her. Rydder så det er blåst omtrent daglig, men det tar kort tid, så er det fullt opp igjen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 12:41   #124
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fjernkontroller, en, haug coastere, spillkontroller, vannglass, en bok eller tre, hekletøy, tegnesaker ... Men det var kanskje ikke slike svar du var ute etter?

Høyrest ut som vårt bord
Minus heklesaker. Når det er jul pleier det å vere ein juleløper under alt rotet.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 13:11   #125
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hørtes kult ut. Har du bilde? Kunne tenk meg en puff oppe på tv stua istede for bordet som samler alt mulig rart

Ja, skal få tatt bilde senere i dag. Er på farta snart.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 13:32   #126
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Jeg skulle ønske det bare var en duk, en telysestake og en skål, det er sånn det er rett etter at jeg har ryddet det. Men i den virkelige verden så er det et fat, en skål, en flaske med sitrondråper, to tomme glass, en rull dopapir, en gaffel, en duk, en telysestake, en fotballkortperm, nøkkelkortet til jobb, vitaminbjørner, 2 fjernkontroller, en sv ungenes mobiltlf, søppel etter fotballkort, et pennal, og det var visst en tredje fjernkontroll(som ikke er i bruk lengre). Ja, også har jeg pc og mus. Joda, så neida.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 13:40   #127
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Har et teakbord fra 50 tallet med stygg bordplate.
Mamma har heklet en beige løper til meg.
Ellers et lilla stettglass med telys og et kulelys på et kjempegammelt arvet dessertfat.
Akkurat nå føttene til lillesøster, en fjernkontroll og siste boken til Lars Kepler.
Vi bruker bordet til lek, tegning, spill og mat og jeg trives best med få faste ting både på salongbord og spisebord.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 13:53   #128
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Jeg liker ha brett, fat, speil e.l. på både spisebord og stuebord, og på disse arrangerer jeg lys, vaser, glitter og stas.
Akkurat nå har jeg min bestemors gamle muffinsbrett som jeg har dandert med oldemors kamèbrosje, et gammel medisinflaske jeg fikk av Pøbelsara, sandkakeformer til telys og litt annet stæsj.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 14:48   #129
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Slik ser det ut med puff. To bilder fra i dag og ett fra fredags kveld, som jeg sendte til mannen som er i Barcelona da han lurte på hva jeg drev med.
Puffen skyves enkelt rundt og plasseres der vi vil ha den akkurat da (må bare huske støvsuge under!).





Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 18:11   #130
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Slik ser det ut med puff. To bilder fra i dag og ett fra fredags kveld, som jeg sendte til mannen som er i Barcelona da han lurte på hva jeg drev med.
Puffen skyves enkelt rundt og plasseres der vi vil ha den akkurat da (må bare huske støvsuge under!).








Stilig.
Tusen takk for bildene
:dårlig på å se til for seg og må hærme etter folk for jeg er så dårlig på sånn pynte ting og lure iddeer :knegg :

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 19:28   #131
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Fikk følelsen av mye større stue etter at vi kastet ut bordet. Veldig deilig!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 19:32   #132
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Smart med pall, egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 08:42   #133
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Når bordet er ryddet så står det to telysestaker og en fruktskål på det.

Til vanlig er det en laptop, minst to sett høretelefoner, noe post som ikke er ryddet vekk, ett strikketøy og en liten bunke med aviser, og gjerne noen fat etter at jentene har spist, men ikke ryddet etter seg. I tillegg til telysestakene og fruktskålen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 14:29   #134
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg liker ha brett, fat, speil e.l. på både spisebord og stuebord, og på disse arrangerer jeg lys, vaser, glitter og stas.
Akkurat nå har jeg min bestemors gamle muffinsbrett som jeg har dandert med oldemors kamèbrosje, et gammel medisinflaske jeg fikk av Pøbelsara, sandkakeformer til telys og litt annet stæsj.

Åh så lekkert! Så kreativt og lurt!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 17:50   #135
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Jeg har en rund glassvase(kjøpt på Bohus) med hvite tulipaner i. I tillegg ligger det ofte en bunke med magasiner/iPad der

Her er ill.bilde av samme vase hentet fra nett:

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 14:22   #136
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg har en rund glassvase(kjøpt på Bohus) med hvite tulipaner i. I tillegg ligger det ofte en bunke med magasiner/iPad der

Her er ill.bilde av samme vase hentet fra nett:

Liker stilen!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 19:19   #137
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Ideelt sett: Ingenting.
Men akkurat nå har vi: Tamburin, hårbørste, tre fjernkontroller, en hekledukke, et oppskriftshefte, et barne-te-servise, en babycall, alve-ører, et tastatur, tre plekter, en mobillader, et puslespill, et kamerabatteri, fire glassbrikker, en mobiltelefon, en lommebok og en svart stoffrose.

Og en hårbøyle, en perlevev og hekletøyet mitt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 19:46   #138
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Vi har to stuer. En med og en uten tv. På stuebordet uten tv har vi ingenting, for det rommet er vi mest i, og barna roter kontinuerlig i det rommet. Men i tv- stua ser de mest på tv, så der går det faktisk ann å ha ting. Der har vi duk, potteplante og telys.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 21:47   #139
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Jeg har et fat med en Buddha, et telysestake og en liten blomst. Samt fjernkontroll, vinglass, Furby og en Tassenbok.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no