Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 14:57   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

I mitt hode skal alltid tyngden ligge nederst, ergo mørkest gulv og lysere vegger. Jeg tror ikke jeg hadde taklet at det var motsatt (men så er jeg veldig langt unna normal på dette feltet...). Jeg ser dog argumentet ditt med at det blir veldig mørkt på det lille rommet. Jeg hadde nok valgt lysere vegger.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kanskje det er like greit med marokkanske fliser.

Jeg elsker de flisene du linket til der, så jeg hadde helt klart valgt dem.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 15:06   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Helt ærlig... er dette finere?? Overse at den ene veggen fortsatt er grå.. den blir også hvit..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sjakkruter.jpg (40,4 KB, 80 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 15:25   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Sjakkruter er aldri feil, spør du meg. Lett å legge inn fine fargedetaljer i tillegg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 15:31   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Sjakkruter er aldri feil, spør du meg. Lett å legge inn fine fargedetaljer i tillegg.

Ja, jeg syntes det i grunnen er det eneste vinylgulvet som faktisk er fint. Men jeg føler vel litt da at jeg ikke kan ha grå vegger, noe jeg syntes er mye finere enn de hvite. Det blir vanskelig å bestemme seg...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 10:43   #25
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Marokkanske fliser som dem som er illustrert, var utrolig lekkert! Jeg liker ikke sjakkruter, uten å kunne helt forklare hvorfor.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 11:26   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Jeg har sjakkruter flere steder i huset, så jeg synes helt klart at det ble mye bedre! Vi har det endatil i et rom som er stort (35 kvm) og fikk mange "HÆ?!?" når vi valgte det. Nå er jeg så fornøyd at jeg gliser hver gang jeg går inn i det rommet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 11:32   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Vi har sjakkruter til hvite vegger og jeg elsker det, men jeg synes et mønstrete gulv kan være kult til grå vegger. Eller evnt et gulv med sprek farge? F.eks orange eller gult.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 14:48   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ha mørkt eller lyst gulv på badet?

Vi ender med å ikke velge sjakkruter, da belegget ikke er helt supert til bad. Det bør visst være homogent, og da er det ofte belegg med litt institusjonspreg. Men jeg fant noen i dag som kan passere, og enda bedre.. de finnes i et utall av nyanser. Se eget innlegg og ha gjerne masse meninger. HER ER TRÅD

Har kikket litt på et som var i en nydelig dyp lillafarge da.. men tror kanskje det blir litt for "outrageous"....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no