Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle - opplys meg!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-14, 00:44   #1
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har bare bestilt fra den "internasjonale" på amazon.com, og der betaler du for fortolling og frakt (UPS) med én gang. Det er mye mindre gebyr enn f.eks. via posten - og ingen overraskelser.

Så rart, det var det jeg gjorde sist gang - altså bestilte internasjonale via Amazon.com. Denne gangen bestilte jeg også internasjonale bare at jeg gjorde det via Amazon.uk (med alle tilleggene). Får sjekke med DHL i morgen.

Tusen takk begge to for svar.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 00:56   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Sjekk regningen din fra amazon. Dersom det står at du har betalt import charges kan du klage til amazon. Da kan du sende dem kvittering på det du har betalt til DHL og så får du igjen pengene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 09:52   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Sjekk regningen din fra amazon. Dersom det står at du har betalt import charges kan du klage til amazon. Da kan du sende dem kvittering på det du har betalt til DHL og så får du igjen pengene.

Jupp. Jeg har ikke erfart det selv, men vet av andre som har. Amazon er greie sånn.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 13:13   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det er ofte kampanjer med et greit utvalg titler til 29 eller 49 kroner hos de norske ebokhandlerne. Ellers er det mulig å finne mye bra på svensk til en rimelig penge hos dito.se (ebokhandelen til Bokus).

Takk for tips, der var det jammen mye til en god pris. Svensk er helt topp!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 10:24   #5
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Dumme Kindle. Nå kan jeg lese overalt, hele tiden, og har alltid med meg et lass bøker. Lese, stå opp, lese, lese, lese, lage middag, lese, spise, lese, lese, lese, legge seg, lese, sove, lese...

Høres helt forferdelig ut, så forferdelig ut at jeg må nesten ha en selv.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 16:35   #6
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Dette coveret har jeg, og er veldig fornøyd. Mange av coverene har en "ramme" rundt som holder Kindlen på plass og dekker deler av den, men denne klipser du bare Kindlen fast i.

Tusen takk, da er cover bestilt!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 22:44   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.890
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg elsker PWen min! Det må jo være den mest geniale dingsen verden har sett siden oppvaskmaskinen.

Ja det må jeg si meg enig i.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:24   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg elsker PWen min! Det må jo være den mest geniale dingsen verden har sett siden oppvaskmaskinen.

Enig jeg også. Den er med meg over alt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no