Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-09, 17:26   #21
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg var på mitt aller første loppemarked i dag. :novise:
Kom hjem med 3 barnebøker, 4 kaffekrus og en lampeskjerm jeg ikke aner hvor jeg skal ha.
Brukte 55,-

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:38   #22
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg elsker loppemarked! Var på Lilleborg skole i går, men der var det ikke så bra. vi fant noen bøker og en lekebil. Noen som vet om det er noen neste helg i Osloområdet? Hvor finner jeg de gode loppene?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 18:12   #23
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jeg elsker loppemarked! Var på Lilleborg skole i går, men der var det ikke så bra. vi fant noen bøker og en lekebil. Noen som vet om det er noen neste helg i Osloområdet? Hvor finner jeg de gode loppene?

Du er lovlig sent ute, de store loppishelgene var forrige og denne. Men du finner en grei oversikt her: http://loppemarked.info/

Veldig generalisert synes jeg stort sett av vestkantskoler i kjøreavstand fra bykjernen er best. De som ligger innen alt for praktisk kollektivavstand (Ullevål, Majorstua, Marienlyst etc) får for mange folk og blir ribbet på null komma to. Lilleaker, Smestad, Huseby og Lysejordet er favoritter.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 20:54   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg har mine favoritter på østkanten. Nordseter, Lambertseter, Bekkelaget og Ljan pleier å ha masse bra.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 21:24   #25
Starlight
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 11
Starlight har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg elsker loppis Men det gjør ikke gubben

Starlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 22:47   #26
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Starlight, her.

Jeg elsker loppis Men det gjør ikke gubben

Så lenge det bare er snakk om småting, slik som det jeg f.eks. har kjøpt, er det vel ikke noe han skal legge seg bort i. Når det gjelder møbelinnkjøp er det straks en annen sak, ja.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 22:50   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Pent brukt mummihus: 70 kroner
Svært pen Skogstadbukse i helt riktig størrelse: 25 kroner
Samlet Albert Åberg collection pluss en haug andre barnebøker: 70 kroner
Fiiine retrocampingkrakker som skal få nye trekk: 10 kr/stk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 22:52   #28
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Vi var på loppis i går og kjøpte særdeles pent brukte ski og staver til storebror til den nette sum av 75 kroner. I tillegg fant han seg et flott skrin til noen av sine fantastiske skatter (aka skrapjern) til 5 kroner.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 22:58   #29
Starlight
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 11
Starlight har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Så lenge det bare er snakk om småting, slik som det jeg f.eks. har kjøpt, er det vel ikke noe han skal legge seg bort i. Når det gjelder møbelinnkjøp er det straks en annen sak, ja.

Nei ,sant nok, men han mener vi har nok gammelt graps liggende. forsåvidt sant men...... utrolig mye fint å finne da,hvis man er heldig.

Starlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 08:25   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Opprinnelig lagt inn av Starlight, her.

Nei ,sant nok, men han mener vi har nok gammelt graps liggende. forsåvidt sant men...... utrolig mye fint å finne da,hvis man er heldig.

Hvis han kaller bøker for gammelt graps, så!

Jeg måtte forresten låne kontanter av min mor, under forutsetning av at jeg ikke kom hjem igjen med noe av det som hun hadde levert av lopper dit.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 10:29   #31
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Ah, jeg elsker loppis og igår kjøpte jeg en pose leker med bla store duploklosser, bittelitt klær og noen barnebøker. På lørdag fant jeg en gyngehest, en ball, en pose klær til snuppa og noen fler barnebøker. Fikk med meg 4 loppemarked i helgen så jeg er fornøyd jeg

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 10:39   #32
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Var på 2 loppiser i helgen, og kan vel ikke akkurat snakke om å komme hjem med ett funn, når jeg skravler så fælt, at jeg sier "jada" når minstemann står der glad og lykkelig med en blokkfløyte..

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 10:44   #33
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Loppemarked på Smestad :love it:
Der kan man gjøre skikkelige funn hvis man er tidlig nok ute.
Mye ordentlig og ikke så mye skræp som det er andre steder.
Jeg har forresten ikke vært på loppis på lenge :flink jente:
Ble egentlig litt kurert når jeg måtte jobbe på et selv :mange gale, gale mennesker ferdes på loppis:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 10:48   #34
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Var forresten på loppis på Tveten gård for et par år siden. Der var det veldig mange skatter selv om jeg var der rett før de pakket sammen.
KJøpte bl.a dette for 250,- + kassen ved siden av og mye annet småtteri for 50 lappen. Kassen betalte jeg 1 kr for.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 12:30   #35
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Oj, det var jo et skikkelig funn også det, Obelix!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 12:37   #36
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Så flinke der er til å finne ting!

Jeg er så dårlig på å klare å "se" flotte ting fra skrap.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 23:21   #37
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Splitter ny arbeisoverdel, lekker hvit regnfrakk fra Skogstad, Marwin boblebukse til eldstemann og tøff fleecejakke til mellomste.
Minstemor kjøpte seg serveringsfat til dukkene sine, en dukke og en Bratz veske for 20,-
Mellomste elsker pokemon og kjøpte en Pikachu for 20,- blodpris syntes jeg i etterkant da jeg så at den måtte sys flere steder. Sa ikke det til guttungen som var superstolt og hadde handlet med egne penger.

Storebror tok dagens varp, en kasse gogos for 20,-

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 15:46   #38
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Jeg skal på loppis på lørdag, Ekeberg- Norsk Veteranvogn klubb- pleier alltid å finne noe der. Gleder meg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 21:47   #39
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Kjøpte meg ny "hylle" i dag. Ikke helt ferdig fix, men den passer meget godt inn her.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 22:01   #40
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.018
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Traktor og lastebil til Rabalder, og to barnesangbøker fikk være med hjem fra bruktmarked i går.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no