Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp. Underholdning på julebordet

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 23:14   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.774
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp. Underholdning på julebordet

Har visst i et lite øyeblikk sagt at jeg kan hjelpe til.
Noen med tips? Samme hva. *desperat*

Jobber på SFO så vi er en ganske leken gjeng. Med på alt. Eller det meste.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 23:36   #2
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp. Underholdning på julebordet

Quiz er vel in for tiden, eller har det blitt såååååå 2010? :henger ikke helt med:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 23:53   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp. Underholdning på julebordet

Kan du sangen! Si deler av en sang (eller syng), også er det førstemann opp for å synge videre.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 07:42   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp. Underholdning på julebordet

Er ikke vin underholdning nok?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 08:09   #5
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp. Underholdning på julebordet

Fantomet? (Også har du en lignende som heter Puillarguri- Google så finner du den.)

En dag i Jungelen

De som er med:

Ø Fantomet

Ø Sala Palmer

Ø Guran

Ø Hero

Ø Ulv

Ø Ormen Hugo

Ø En stein

( + jungeltromme)

Sett frem en stol for Guran og Sala i akt 2.
Du leser eventyret mens skuespillerne utfører sin rolle.


Akt 1.

Fantomet sitter og plystrer på en stein.

Ulv ligger ved siden av og snorker. Ingen ser den slibrige ormen Hugo om lurer i krattet. Den åler seg sakte frem og biter Fantomet i rumpa

Fantomet kaster seg på marka og hyler og holder på skaden. Ulv våkner av bråket, kaster seg opp, tisser på steinen, kikker seg rundt, oppdager den slibrige ormen Hugo som ligger tilbake i gresset og storflirer. Ulv utbryter et forferdelig brøl, kaster seg over ormen Hugo, og det blir et skikkelig basketak. Fantomet har roet seg ned og oppdager hva som foregår. Han raser frem og skiller de to som slåss. Så setter han seg på steinen og lurer på hvor Sala Palmer holder hus.



Akt 2.

Mens dette hendte satt Guran og Sala Palmer tett omslynget nede ved det lille sjøen. Guran ser Sala under øynene , mens han kiler seg under foten. Sala besvarer hans kjærlighet ved å bite han i øret. Hva disse ikke vet er at jungeltrommene har trommet dette videre over hele jungelen og det når fantomet som står og strigler hesten Hero. Fantomet kaster seg på Hero og rir i vei raskere enn lynet gjennom jungelen. Når han kommer frem ser han hvordan Sala kysser Guran…….på hånden

Sala oppdager Fantomet og kaster seg fortvilet på ryggen og hyler. Fantomet styrter frem mot Guran og slår …..hjul- en kolbøtte- stiften (stryk det som ikke passer) Guran faller på kne og prøver redd å forklare. Sala kryper frem til Fantomet og kysser han ……på foten. Fantomet som har et godt hjerte løfter Sala opp og setter henne på Heros rygg. Hero knegger fornøyd. Fantomet setter seg også på Hero og de rir sakte i vei mot grotten. Atter senker freden i jungelen.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 08:24   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp. Underholdning på julebordet

Pillarguri er morsom. Spesielt når man er godt på en snurr. Men da trenger folk å være med på leken, altså. Ellers blir det bare flaut og kleint.
Jeg hadde ikke blitt med på den på jobben, for å si det sånn.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 11:32   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp. Underholdning på julebordet


Du trenger :

lille Willy
Mor
Far
og 3 stykker som kan være de tre små bjørnene

6 stoler settes frem (3 på hver side, rygg mot rygg). En leser teksten og når karakteren nevnes må de gå en runde rundt og sette seg igjen.

Lille Willy

 
Lille Willy er en kjekk liten gutt.

En søndag sier far at han og mor vil ta med seg lille Willy til dyrehagen og se på de tre små bjørnene.

Lille Willy blir jublende glad.

Lille Willy, mor og far setter seg inn i bilen for å reise til dyrehagen.

Lille Willy er veldig spent på hvordan de tre små bjørnene ser ut.

Mor, far og lille Willy kommer fram til dyrehagen, og lille Willy løper rett inn.

Mor og far roper etter lille Willy så han ikke skal forsvinne helt.

Først ser lille Willy, mor og far på apene, men lille Willy er så utålmodig etter å se de tre små bjørnene at det bare blir en liten stund før mor, far og lille Willy går for å se på de tre små bjørnene.

Lille Willy likte de tre små bjørnene veldig godt , og lille Willy sto lenge og så på de tre små bjørnene.

Men så sa far at nå måtte de reise fra de tre små bjørnene fordi lille Willy, mor og far måtte hjem og spise middag.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no