Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken duk skal jeg velge?
Arne Jakobsen 102 68,92%
Square 22 14,86%
Snowflakes 17 11,49%
Ingen av dem/Annet/Dustepoll 7 4,73%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 15:11   #21
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Definitivt den øverste.

Sissel er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 15:11   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Den øverste, den var kjempeflott og noe jeg må ønske meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 15:21   #23
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Arne Jakobsen

Jeg følger mengden mao.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:01   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Så flinke dere er. Dere svarer jo helt rett.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg leste i en annen tråd at du stiver (hva er nå det, holdt jeg på å si) og stryker linservietter, så da trenger du vel en damaskduk.

Jeg bare sprayer dem med stivelsespray og stryker dem. Det er ikke mer avansert enn som så.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:11   #25
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

De tretten som har stemt noe annet tør ikke si det. Selv stemte jeg riktig, altså!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:11   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

er det teflonduker?

Jeg har en hvit teflonduk som jeg (vi) fikk til bryllupet for 10 år siden, den er nesten like fin, kun en flekk.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:15   #27
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Av disse tre: "Arne Jacobsen" .

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:16   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

For et merkelig spørsmål. Det er selvsagt Square som er finest.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:19   #29
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

I hvit, altså? Den nederste, helt klart. "Square" får 2. prioritet og "Arne Jacobsen" 3. pri. I mørkt derimot ville jeg valgt Arne.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:33   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Arne Jacobsen. De andre kan du kjøpe billig på Kid. (som jeg har gjort. )

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 16:48   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg er enig med Mim. Helt klart.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 17:21   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

er det teflonduker?



Jeg har et par teflonduker som jeg bruker når det skal være barn til stede. Dette skal være stasduken. Bare for voksne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 17:27   #33
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Den øverste var finest, så den synes jeg du skal velge. Jeg ville nok til meg selv valgt den med firkantene. :gammel:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 17:29   #34
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg likte den nederste best. Den er nok mest tidløs, og siden en damaskduk er noe man (forhåpentligvis) har resten av livet, så ville jeg gått for den mest tidløse.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 17:39   #35
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.



Jeg har et par teflonduker som jeg bruker når det skal være barn til stede. Dette skal være stasduken. Bare for voksne.

Jeg synes Arne Jacobsen var finest. Jeg kjøpte en lignende til min mor i gave for noen år siden, og den har holdt seg veldig fint. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gå for hvit, så lenge voksne drikker rødvin, men de kan vel kokvaskes?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:17   #36
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg likte den øverste absolutt best

Jeg også.

  Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:18   #37
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Enig med røkla.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:35   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Arne Jacobsen. De andre så ut som kantineduker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:19   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Mulig det er noe annet når man ser dem i virkeligheten, men ingen av dem var "wow" synes jeg, og de to nederste ser litt ut som sånne billige kantineduker. Men jeg skjønner at det godt kan gi et annet inntrykk når man ser dem i virkeligheten. Mønsteret på den øverste blir jeg liksom ikke helt klok på. Jeg ville sett etter flere alternativer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:48   #40
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg likte den øverste absolutt best

Helt enig Den var virkelig fin! Hvor får man kjøpt slike?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no