Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-10, 22:11   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Det er mange år siden jeg sist reiste med et dyrere flyselskap. Etter gårsdagens flytur med Ryanair fra London, lurer jeg på hva som skiller de dyrere flyselskapene fra de billige nå for tida. Altså, jeg regner med at man slipper ekstremt firkanta og stalinistiske regler i forhold til vekt og størrelse på bagasje og salg av skrapelodd på flyturen hos de dyrere selskapene, men hva med selve innsjekkingen, servicen ved gaten og slikt? Er det veldig merkbart når man er på en internasjonal flyplass om han reiser med et billig eller dyrt selskap?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 22:22   #2
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Det er nok stor forskjell når alt kommer til alt.

F.eks så mistet vi en koffert da vi dro til Miami for noen uker siden. Siden kofferten ikke dukket opp på turen, henvendte vi oss til British Airways på flyplassen i Miami da vi skulle hjem.
Det endte med at vi fikk Club World seter hjem (og kunne ligge utstrakt på hele hjemreisen, samt at vi ble oppvartet med champagne og svært god flymat), og med at vi fikk 4000 kroner på et debit kort der og da. I tillegg (da kofferten dukket opp igjen) fikk vi kofferten gratis fraktet direkte hjem til oss (Østfold) fra Gardermoen.

Jeg tror neppe denslags service er policy hos alle flyselskap (i alle fal ikke Ryan Air og flyselskaper i samme gata).

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 22:32   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

By the way; Hvordan er det å reise med RyanAir?

Jeg drar til Dublin med RA om en liten stund, og har ikke noen forventninger overhodet. Men er det virkelig så ille å reise med RA som ryktet tilsier?

Ikke at det er noen big deal, altså. Flyturen er jo veldig kort uansett.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 22:39   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg oppdaget noe som kan være en forskjell da jeg fløy med Norwegian nå sist, jeg vet selvsagt ikke. En person fikk et illebefinnende av et eller annet slag i flyet før avgang, og kabinpersonalet virket oppskaket og stresset med diverse telefoner hit og dit og "jada, han er ved bevissthet nå". Vedkommede ble tatt med videre (og plassert ved siden av meg seff ), og flyet lettet. I følge en jeg kjenner som jobber i SAS så ville ikke dette ha skjedd hos dem. Har hørt at sikkerthet og den slags har høyere prioritet hos SAS.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:14   #5
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg har tenkt på det samme, for jeg kom nettop hjem fra London med ryanair, og jeg er så utrolig fornøyd nå for 2 gang, med en helt perfekt flytur, ankomst alltid en halvtime før og alt går som en drøm hver gang jeg skal reise med de. Greit nok de har runda med noen skrapelodd, men alt ellers er helt topp. Greie flyvertinner, god service i flyet, og en meget behagelig flytur hver gang. Har aldri vært så LITE redd på fly ( jeg har en anelse flyskrekk)

  Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:15   #6
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har ikke reist med RA, men foreldrene mine har. De har ikke oppdaget noe forskjell på flyturen med RA i forhold til SAS annet enn det med baggasjebetaling. Man sitter i et sete, flyet letter og lander og man er framme og sånt.. Ikke noe annerledes, men det er når alt "funker". Jeg kjenner noen som har reist med RA når ikke alt har funket og det ble dyrt for å si det sånn.

Ja greia med Ryanair er at man må kjenne reglene. Gjør man det, så går alt glatt.

  Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:16   #7
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

Ja greia med Ryanair er at man må kjenne reglene. Gjør man det, så går alt glatt.

Hva er reglene da? Ikke å overstige baggasjevekten?

Nå har vi sjekket inn online (som man jo må). Er det noe mer vi bør vite?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:24   #8
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

På Rygge (regner med det var der du fløy fra?) så er det de samme som tar deg imot ved gaten og innsjekk uansett flyselskap. De jobber i Norport Handling.

Ellers har jeg hørt at Ryanair har den nyeste flyparken, men om det er hold i dette vet jeg ikke.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:25   #9
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Info ved aske fra Island er DÅRLIG med Norvegian hvert fall. :erfart:

Vi flyr dyrere neste gang.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 23:47   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg er ikke veldig flybevandret, men ei jeg satt ved siden av hjem fra Amsterdam nå nylig kommenterte Norwegian i forhold til SAS som vi kjørte med. Hun sa at Norwegian sine rutetider var mer "veiledende" og betalte heller litt mer for å kjøre med SAS. Det var sjeldent hun opplevde noe krøll der. Dessuten er det vel sånn at feks Norwegian ikke er så flinke til å ta seg av kundene sine hvis det skjer noe?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 00:36   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Om det er stor forskjell vet jeg ikke, vi har brukt Ryan air flere ganger til London, har aldri hatt noe som helst problemer med de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 13:24   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

På Rygge (regner med det var der du fløy fra?) så er det de samme som tar deg imot ved gaten og innsjekk uansett flyselskap. De jobber i Norport Handling.

Ellers har jeg hørt at Ryanair har den nyeste flyparken, men om det er hold i dette vet jeg ikke.

Ja, vi fløy fra Rygge. Rygge er jo ikke noe sted man kan sammenlikne de dyre og de billige selskapene ettersom det bare er billige selskaper som flyr derifra. Nå var det forsåvidt merkbar forskjell på lengden på køene til Norwegian og Ryanair da vi dro. Det var i det hele tatt sinnsyke køer både på Rygge og på Stansted.

Og det stemmer visst at Ryanair har den nyeste flyparken.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 13:27   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

Jeg har tenkt på det samme, for jeg kom nettop hjem fra London med ryanair, og jeg er så utrolig fornøyd nå for 2 gang, med en helt perfekt flytur, ankomst alltid en halvtime før og alt går som en drøm hver gang jeg skal reise med de. Greit nok de har runda med noen skrapelodd, men alt ellers er helt topp. Greie flyvertinner, god service i flyet, og en meget behagelig flytur hver gang. Har aldri vært så LITE redd på fly ( jeg har en anelse flyskrekk)

Jeg er heller ikke spesielt glad i å fly. På turen til London hadde vi en pilot som forhåndsvarslet den minste turbulens. Flyturen var behagelig og fin. Turen hjemover var den verste jeg har hatt på lenge. Jeg ikke nødvendigvis at dette har noe med selskap å gjøre.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 14:24   #14
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ja, vi fløy fra Rygge. Rygge er jo ikke noe sted man kan sammenlikne de dyre og de billige selskapene ettersom det bare er billige selskaper som flyr derifra..

Ja, du har jo helt rett i det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 14:29   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Ja, du har jo helt rett i det.

Selv om jeg for min del må innrømme at jeg i utgangspunktet er mye mer skeptisk til Ryanair enn Norwegian.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 14:30   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg oppdaget noe som kan være en forskjell da jeg fløy med Norwegian nå sist, jeg vet selvsagt ikke. En person fikk et illebefinnende av et eller annet slag i flyet før avgang, og kabinpersonalet virket oppskaket og stresset med diverse telefoner hit og dit og "jada, han er ved bevissthet nå". Vedkommede ble tatt med videre (og plassert ved siden av meg seff ), og flyet lettet. I følge en jeg kjenner som jobber i SAS så ville ikke dette ha skjedd hos dem. Har hørt at sikkerthet og den slags har høyere prioritet hos SAS.

Det tror jeg ikke har noe som helst med flyselskapet å gjøre. Det er jo ingen logikk i at billige flyselskaper skal ta med seg passasjerer som innebærer masse potensielt forsikringskrøll, og de dyre ikke. At vennen innen SAS sier noe slikt, tror jeg har mer med lojalitet til, og tro på at eget selskap er det aller beste. Noe jeg har skjønt er relativt vanlig innen SAS.

Som passasjer syns jeg ikke det er stor forskjell på midpriceselskaper og de "dyre". Jeg syns det er behagelig, fint og enkelt å benytte meg av Norwegian, men jeg vil ikke benytte meg av Ryan Air. De har en helt annen holdning til kunder og personalpolitikk som jeg ikke liker. Ryan Air kan virkelig ikke sammenliknes med Norwegian.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 15:02   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Men hva med køene? Må man stå mye mer i kø når man reiser med Ryanair og tilsvarende selskaper? Det var som nevnt utrolige køer både på Rygge og på Stansted. Jeg synes det er kjipt å bruke så lang tid på reise når selve flyturen er så kort.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 15:11   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men hva med køene? Må man stå mye mer i kø når man reiser med Ryanair og tilsvarende selskaper? Det var som nevnt utrolige køer både på Rygge og på Stansted. Jeg synes det er kjipt å bruke så lang tid på reise når selve flyturen er så kort.

Hvordan køer tenker du på da? Sikkerhetskontroll og slikt? Det er jo styrt av flyplassene, ikke selskapene i såfall.

Nå har jeg aldri reist med Ryan air, men jeg har reist mye med norwegian, SAS, KLM, BA osv. og køene har aldri vært relatert til flyselskap egentlig. Mer til land og flyplass. I London syns jeg det er generelt mye kø, uansett. Det aller verste var den fancy nye terminalen på Heathrow, hvor vi sto flere timer i kø. Da fløy vi BA, som absolutt ikke er noe billig selskap.

Det kan jo hende billigselskapene sparer inn på bakkepersonell i skrankene, og det derfor blir mye kø?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 15:18   #19
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Min erfaring er at så lenge du ikke skal mellomlande er billigselskaper like greie som de dyre, under forutsettning at ingenting krøller seg med bagasjen o.l.
Når vi skal fly med mellomlanding tar jeg konsekvent dyrerer selskaper, da er jeg garantert å komme fram.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 15:38   #20
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Litt utenfor.. men jeg fløy til Tyrkia med et diigert fly, men at flyet hette "SUNEXPRESS" imponerte ikke særlig.
At det dryppet vann fra taket og ned på meg var heller ikke betryggende.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no