Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 00:42   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Vi må etterhvert ha et nytt kjøleskap, og jeg ønsker meg tips.
Vi vil ha et på 180 cm +.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:45   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Har du plass til kjølehjørne vil jeg absolutt anbefale det. Det er aldri noe problem med plass, hverken til jul, bursdag eller andre store happenings. Det er bare så godt å ha plass til alt og litt (mye) ekstra!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:06   #3
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har du plass til kjølehjørne vil jeg absolutt anbefale det. Det er aldri noe problem med plass, hverken til jul, bursdag eller andre store happenings. Det er bare så godt å ha plass til alt og litt (mye) ekstra!

Helt enig. Det er verdt alle pengene det kostet og vel så det!! Jeg for min del har ikke angret en dag. Det er en sann nytelse med kjølehjørnet!!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 03:15   #4
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Vi har sånt dobbelskap fra LG og elsker det!! Fryseren er liten om det er den eneste man har, men elsker kaldvannet og isbitene, de brede hyllene i kjøleskapdøren, de praktiske løsningene, skuffene og alle plassen Det skal vi ha igjen når vi flytter

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:43   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har du plass til kjølehjørne vil jeg absolutt anbefale det. Det er aldri noe problem med plass, hverken til jul, bursdag eller andre store happenings. Det er bare så godt å ha plass til alt og litt (mye) ekstra!

Hvor stor plass trenger man til et slikt kjølehjørne?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:08   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvor stor plass trenger man til et slikt kjølehjørne?

Tja ... Vet ikke om de kommer i forskjellige størrelser, men vårt krever vel ca. 85x85. Som et lite dusjkabinett!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:13   #7
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: kan noen anbefale oss et kjøleskap?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvor stor plass trenger man til et slikt kjølehjørne?


Jeg har akkuratt målt og sideveggene utvendig er på 60cm og selve kjøleskaps døra er på 63 cm! Ble du litt klokere av det?

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no