Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-08, 14:17   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Laget selv! Særlig!

Nei, det er kjøpt på Verket Interiør, men de har det flere steder - Room bl.a. Jeg har det lille treet (barna sitt) på motsatt vegg som man ser fra stuen. De er så fiiine! De finnes med gulvplate også, men de er mye finere vegmontert.

De er svenske - fra Swedese.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 14:48   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

ååååå, slike trær må jeg bare ha, når vi en vakker dag tar fatt på soverommet! har lenge ønsket meg malte trær på den ene veggen, men hvorfor ikke noen som gjør nytte for seg!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 14:57   #23
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

kjekt med inspirasjon

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 14:58   #24
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Laget selv! Særlig!

Nei, det er kjøpt på Verket Interiør, men de har det flere steder - Room bl.a. Jeg har det lille treet (barna sitt) på motsatt vegg som man ser fra stuen. De er så fiiine! De finnes med gulvplate også, men de er mye finere vegmontert.

De er svenske - fra Swedese.

Pris?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 16:10   #25
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Lekkert Miss Norway, men du kan vel ikke la de bli dekket av tøy...

Jeg har kjøpt sko-esker :deltar:

Jålebeinet er aktiv nå  
Gammel 12-07-08, 16:18   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Vil også ha pris på trærne til Missa.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 16:33   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vil også ha pris på trærne til Missa.

Jeg også. Og går det an å kjøpe dem via nett?

 
Gammel 12-07-08, 17:04   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.620
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Rundt 2000,- pr tre eller noe sånt? Husker ærlig talt ikke. Eller tror det var nærmere 5000,- for begge to.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 12-07-08 kl 17:12.
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 17:44   #29
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Svigermor har kjøpt denne hvite keramikkfiguren med boksehansker til meg av Annette Kjellemyr. Jeg fikk lov til å velge selv, og falt for denne. Og egentlig en 3-4 til, så det var vanskelig å velge.


Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 16:13.
Isa er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 18:11   #30
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Rundt 2000,- pr tre eller noe sånt? Husker ærlig talt ikke. Eller tror det var nærmere 5000,- for begge to.

Det var en dånepris merket jeg.

Men de var fine.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 20:03   #31
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Oh, for en fin tråd.
Vi har nettopp fikset opp i gangen vår, så jeg var ute og shoppet dette i går:







Samt en sort vegghylle.
Mangler litt pynt og stæsj, men det får jeg ta etter hvert. Skal ha lysestake(r) til å henge på veggen, samt ett bilde eller to.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 22:50   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har også lyst på knagge-trær, men ikke til den prisen.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 22:55   #33
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Abbonerer på denne jeg.


Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har også lyst på knagge-trær, men ikke til den prisen.

Ikke jeg heller.
Får lage selv da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 15:37   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Lurer veldig på å kjøpe meg seks stk av disse.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 15:39   #35
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den var fin, Joika. Jeg har dog alltid lurt på hvordan sånne stoler er å sitte på. Blir det ikke klamt i stumpen når de er så tette?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 15:43   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Sikkert. Tenker også litt på støv jeg da.. at man må polere stolene og sånt.
Jobb.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 17:10   #37
Snurr
Sjenert
 
Snurr sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 19
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden


6 stk av disse Ikea-stolene på salg.

__________________
3 herlige kranglefanter.
Snurr er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 17:22   #38
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

En kvadratisk grillrist (99,50 på Ergo), og så har vi lagt noen mursteiner vi fant i hagen langs kanten på utepeisen. Vips, så fikk vi en skikkelig grill

Og så har vi arvet en skjenk fra 60-tallet.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 22:22   #39
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Se bort fra parfymen (som også er veldig god ), men jeg har handlet to håndklær og et putetrekk fra Cath Kidston. Alt i min yndlingsfarge, lyseblått.

Også to skobokser fra Lisbeth Dahl

emm er ikke aktiv  
Gammel 13-07-08, 23:55   #40
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg fikk 2 sånne i posten i går


og 2 sånne

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no