Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Glitter på juletreet eller ikke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 11:01   #21
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Jeg har ikke de store preferansene egentlig. Juletre skal se ut som et... tja.. juletre?Jeg bruker det vi har. I skrivende stund husker jeg ikke en gang om vi bruker glitter. :enkel:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:05   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi har alle deler. Noe kjøpt, noe laget, noe fått. Og flaggbord rundt, mens glitteret henger ned. Lysene er kulørte, så det er ei herling blanding av alt mulig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:17   #23
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter må det være, men det må henge rundt og ikke nedover. Og så må det være hvitt/sølv.

Flagg har vi ikke på juletreet nei.


Sist redigert av Muskat : 19-11-06 kl 21:39.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:20   #24
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Her er det glitter og litt forskjellig pynt. Hadde en stund farget lys fordi vi hadde det da jeg var liten men har kuttet ut det . Men har diverse pynt, ikke noe fast stil liksom. Snart kommer det vel pynt som ungene har laget. Synes det er koselig

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:20   #25
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi har ikke designertre, vi har all mulig julepynt, bare ikke glitter. Det er herlig med de tingene storebror har laget i barnehagen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:32   #26
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Glitter og flagg skal på treet.

Flaggene skal gå i bue rundt treet, og glitteret skal henge ned fra toppen. Akkurat som i sangen, og glitteret skal på sist, ellers blir det ikke jul
*sær*

Jepp! Her er nokon som har forstått det!|

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:56   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi har heller ikke designertre selv om det verken har glitter, kuler eller flagg. Vi har et slikt koselig tre som jeg alltid ønsket at vi skulle ha hjemme da jeg var liten, men som jeg aldri fikk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:01   #28
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter ja, flagg nei. (Men vi har aldri juletre selv, vi er aldri hjemme i julen. Må vel ha juletre fra neste år kanskje)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:03   #29
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi har glitter på treet, ja. Og masse likt og ulikt som barna har laget og ting de liker og husker fra år til år. Et familievennlig tre.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:12   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Null glitter og null flagg. Ikke masse farger heller. Eneste fargerike unntak er julepynt fra barna.

Vi må lage et juletre-galleri etterhvert!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:16   #31
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Glitter og flagg skal på treet.

Flaggene skal gå i bue rundt treet, og glitteret skal henge ned fra toppen. Akkurat som i sangen, og glitteret skal på sist, ellers blir det ikke jul
*sær*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A! Endelig noen som er enige med meg! Jeg er temmelig sær på dette altså...

Nå har vi ikke juletre her hjemme hos oss selv, siden vi aldri er her i jula likevel. Men når jeg får sjansen til å pynte treet hjemme hos mamma og pappa blir det slik, bortsett fra at der må det også på en liten remse med svenske flagg Mannen til søstra mi er svensk, og den første jula han feiret sammen med oss snek han på en liten remse svenske flagg på treet også. Og siden det har det hørt med! Ellers så er det en salig blanding av gammelt og nytt, i alle mulige farger. Kurver og kuler, fugler og stjerner.

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:17   #32
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A! Endelig noen som er enige med meg! Jeg er temmelig sær på dette altså...

Nå har vi ikke juletre her hjemme hos oss selv, siden vi aldri er her i jula likevel. Men når jeg får sjansen til å pynte treet hjemme hos mamma og pappa blir det slik, bortsett fra at der må det også på en liten remse med svenske flagg Mannen til søstra mi er svensk, og den første jula han feiret sammen med oss snek han på en liten remse svenske flagg på treet også. Og siden det har det hørt med! Ellers så er det en salig blanding av gammelt og nytt, i alle mulige farger. Kurver og kuler, fugler og stjerner.

Eller forresten.. når jeg tenker meg om så er jeg ikke helt enig likevel! For jeg vil helst ha flaggene hengende jeg, ned mellom glitteret. Sånn annenhver altså........

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:19   #33
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Jeg er ikke vant med glitter og flagg hjemmenifra, vi hadde metall-sølvbjeller i lenke som gikk rundt treet.

Men siden mannen min er vant til begge deler har vi en liten kompromissløsning: Ja til glitter og nei til flagg.

Glitteret skal være sølvfarget og henge rett ned.

Ellers har vi kuler og pynt i mange forskjellige variasjoner, ikke noe designtre her. Men det er jo så kos når vi pynter da:"Åååh, der er de istappene vi kjøpte på kulemarkedet i Kjøbenhavn den gangen", "ååh, der er kulene etter bestemor (mannens avdøde sådan)" og så har man årskuler for hver av ungene os osv...

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:02   #34
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Hos oss er det glitter på treet men ikke flagg og så har vi masse flotte kuler .

  Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:12   #35
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hos oss finner du verken glitter, flagg eller kuler på treet. Ja, det er mye annet som ikke finnes på treet også.

Vi har røde og rosa filthjerter, hvite og trefargede trehjerter, hjerter i stål og halmfigurer. *sær*

Høres veldig likt vårt juletre. Er oppvokst med juletre pyntet slik. Så derfor har jeg kjpt slik pynt. har laget litt, også er det noe som barna har laget. Sambo er oppvokst med fargede lys, glitter, flagg og fullt av julekuler. Han har lyst på glitter, men så var han på sjøen da julepynten ble kjøpt inn.

Vi har høyt stue med himling, så her er juletreet høyt!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:44   #36
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ikke glitter, ikke flagg. Bare 2 forksjellige farger på kulene, tror vi hadde hvitt og gull i fjor.
Selvsagt bare små lys.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:54   #37
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Eg lurer forresten på kva Glitter seier til at såpass mange vil ha henne på juletreet

Glitter!!!! Bidra!

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 15:09   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg lurer forresten på kva Glitter seier til at såpass mange vil ha henne på juletreet

Jeg synes mest det er trist å høre at såpass mange ikke synes Glitter er noe fin og ikke vil ha Glitter i stuen i julen. Noen sa jo til og med at de ikke kan fordra Glitter, det synes jeg var unødvendig krasst.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 15:10   #39
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ved siden av en stor samling glasskuler i alle farger og størrelser, har vi masse hjerter av hemaperler i alle farger og med rød sløyfe, som stroresøster lager da hun var 3 år.

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 15:10   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ja, tenk å si sånt om søte Glitter!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no