Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-14, 15:41   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Ja, mer slikt noe.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 15:47   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Det finnes det mye av, så da kan dere få en hyggelig ettermiddag. Jeg ville heller dratt på ettermiddagen enn kvelden, det kommer mange ungdommer etterhvert. Også koster det jo ikke så mye å gå inn, slik at dere slipper å betale for masse rides dere ikke tar.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 15:48   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Høres bra ut. Takk for tipset!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 15:50   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tja, det er jo kanskje litt bortkastet? Liker barnet ingenting? De har jo rolige rides også. Hiawata tar alltid Kaninresan sammen med meg, fordi han vet at jeg ikke liker noe av det andre.

Kaninresan er jo bare så søt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 15:52   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Kaninresan er jo bare så søt.

Ja, vi tutler rundt der. Nå har de jo fornyet den så den går oppi lufta. Jeg liker også Kållerado, men bare på varme dager.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 15:53   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, vi tutler rundt der. Nå har de jo fornyet den så den går oppi lufta. Jeg liker også Kållerado, men bare på varme dager.

Åh har de? Jeg kjenner at jeg har lyst på en tur dit til sommeren igjen .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 16:01   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Åh har de? Jeg kjenner at jeg har lyst på en tur dit til sommeren igjen .

Vi er der hvert år, vi. Høvdingen og Hiawata mener det ikke er sommer uten en eller annen form for park, og Tusenfryd syns jeg bare er motbydelig. I tillegg koster det masse å komme inn, slik at jeg må betale for å ikke gjøre noe. Når vi reiser til Gøteborg kan vi gjøre det sammen, selv om jeg ikke kjører annet enn Kaninresan.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 16:06   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøteborg og Liseberg 17. mai-helgen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi er der hvert år, vi. Høvdingen og Hiawata mener det ikke er sommer uten en eller annen form for park, og Tusenfryd syns jeg bare er motbydelig. I tillegg koster det masse å komme inn, slik at jeg må betale for å ikke gjøre noe. Når vi reiser til Gøteborg kan vi gjøre det sammen, selv om jeg ikke kjører annet enn Kaninresan.

Ja, ifjor dealet vi med barna (eller med storebror da egentlig, lillesøster bare henger med) så det ble Liseberg istedenfor Tusenfryd, men da dagstur fra hytta. Nå har vi allerede vært gratistur på Tusenfryd med mannens jobb, så det er vi ferdig med for i år. En helg på hotell i Gøteborg hadde vært å foretrekke egentlig, men spørs om mannen er enig i at vi MÅ gjøre det i år.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no