Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Den store lavkarbo-mattråden

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 10:42   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Ja det stemmer, Safran.
Dessuten, tenk på den gode helsen du får, den store tjenesten du gjør kroppen din nå. Snille Safran.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:56   #82
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Safran: mitt beste tips er at du let vere å vege deg i ca 14 dagar/tre veker. Ikkje veg deg i det heile. Hald fram med det gode kosthaldet og drit i vekta. Eg kan nesten garantere at du vil føle deg mykje betre og at du vil "sjå" at kroppen endrar seg til det betre. Det som er så dumt meg å vege seg ofte er at ein då startar å måle flinkheit og resultat i vektnedgang og kilo, ikkje i korleis kroppen ser ut og føler seg. Då mister ein lett motivasjonen om ein går opp ein halvkilo, sjølv om kroppen har vorte både slankare, strammare og flottare.

Eg er ganske sikker på at om du gjer dette så vil du få ein veldig positiv overraskelse neste gong du veg deg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:58   #83
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Så flink du har vært Safran! Jeg vil også anbefale deg å ikke henge deg for mye opp i vektnedgang - husk at muskler veier mer en fett! Jeg sluttet helt å veie meg da jeg begynte med lavkarbo

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 12:35   #84
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Takker for ros, og jeg skal prøve å la være å veie meg. Jeg, som alltid har sagt til andre at de må slutte å snikveie seg, har veid meg hver eneste dag. :dom:
Kanskje jeg må gjemme den vekk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 14:33   #85
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Noen som følger Ketolyse her?

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 21:51   #86
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:06   #87
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Da er vi jo i samme "båt" da.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:23   #88
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Jupp! Jeg spiste en kjempemiddag halv seks, og er stappmett ennå. En kotelett og ferdigkokt blomkål surret videre i smør. Saus av Blå Castello og fløte. Kjempegodt!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:42   #89
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Oh! namnam!

Spiste snitsel, blomkål og broccolimos og erter. Namnam det også!
Glemte baconen min hos mamma og pappa da, så nå står det en sånn lørdagskylling i ovnen. Må ha litt kveldsmat, har spist litt lite i dag. Og så må jeg ha til salaten i morgen.

Jeg digger dette kostholdet!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 23:03   #90
oss
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 44
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Uff, skulle absolutt hatt av noen kilo.
Men, orker ikke å gå på noen diett. Må nok prøve med mer trening, sunnere spising og mindre snop...

Enkelt...

oss er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no