Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endringer i regjeringen ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-18, 11:25   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringer i regjeringen ...

Jeg kan i grunnen føye til å legge ut bilde av seg selv i sosiale media, utkledt som et alliert lands (verdens mektigste sådanne) urfolk, på vei til KARNEVAL I FINANSDEPARTEMENTET, :skingrestemme: når man har som jobb å forvalte stadsbudsjettet til ett av verdens rikeste land. Og bli overrasket over at det blir lagt merke til i utlandet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-18, 11:43   #22
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endringer i regjeringen ...

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Bare han holder seg langt unna ordførerposten.. Eller sånn egentlig er det verre at han kommer i fylkestinget for da påvirke det meg mer siden jeg faktisk ikke bor i Os kommune lenger.

Jeg holdt på å dumpe mannen når han dreiv å forsvarte han i starten når vi ble sammen. 90% av yrkesskolen stemte jo på han i kommunen.

Han har jo bare tatt permisjon fra ordførerstolen, må vite. Så han er nok tilbake på kontoret på rådhuset på mandag.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-18, 12:01   #23
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endringer i regjeringen ...

Jeg har også respekt for Solvik-Olsens valg. Jeg husker veldig godt da FrP og Høyre dannet den første regjeringen, og Marie Moxnes (tror jeg det var) tørt kommenterte at dessverre kunne ikke Solv-Olsen inneha alle minsterpostene til FrP. Jeg oppfatter ham som en av de få virkelig rederlige politikerene i FrP.

I starten av denne uka hadde jeg flere nær-Søviknes-opplevelser. Jeg klarte ikke tenke på noe annet enn hva han gjorde. Ekle fyren. Han kan være så flink han vil, og folk skal få en ny sjanse og alt det der, men enkelte ting kan man bare ikke ha gjort om man sal inneha en ministerpost. Og jeg føler mye av det samme rundt Hoksrud.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no