Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 11:56   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Lukker igjen døra inn til gangen. Vil ha U-kjøkken.

Har jeg riktig skap? Nok skuffer? Sette hjørneskap i hjørnet til høyre ved vinduet?

Hvor bør jeg avslutte flisene?


Se nye bilder lenger ned i tråden!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nytt kjøkken, nye mål, ovenfra.jpg (64,7 KB, 46 visninger)
Filtype: jpg nytt kjøkken, nye mål, viser vasken.jpg (66,4 KB, 46 visninger)
Filtype: jpg Nytt kjøkken, nye mål, fra bordet.jpg (64,4 KB, 49 visninger)
__________________
98, 01, 08, (♥)

Sist redigert av Huldra : 16-11-06 kl 09:33. Årsak: legge til tekst
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:09   #2
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Noen?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:48   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Etter min smak ble det rett og slett for massivt og for lite luft. Hadde aldri valgt så mange skaper til taket. Rommet virker lite og lukket.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:01   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Etter min smak ble det rett og slett for massivt og for lite luft. Hadde aldri valgt så mange skaper til taket. Rommet virker lite og lukket.

Hm. Ville du ikke hatt noen skap til taket?
Eller at bare noen av dem går til taket? Isåfall er det noen bestemte du tenker på som kan fjernes? Jeg bare tenkte symmetri jeg da.. enten alle eller ingen liksom.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:01   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Det ser ut som et fint arbeidskjøkken, men som Bergljot nevner er det veldig kompakt. Jeg ville ha byttet om, slik at høyskapene blir på andre siden, slik at en ser begge vinduene fra spiseplassen. Da virker det mer luftig. Og kanskje latt være å hatt overskap på den veggen der vinduene er??

Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:05   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

3barnsmor sitt forslag om å flytte høyskapene var flott. Om det kan kombineres med å få komfyren en annen plass da. I tillegg hadde jeg nok valgt fritstående ventilator slik at det ble mer luft rundt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:31   #7
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Tusen tusen takk folkens - man ser seg så innmari blind. Skal ha sånn ferdigmalte panelplater på kjøkkenet og tror det kan bli fint med bare ventilatorhetta på den vindusveggen. Se bare her:


(er bare så redd for å få for lite skap-plass...)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nytt kjøkken, med fri hette, fra kjøkkenbord.jpg (67,1 KB, 31 visninger)
Filtype: jpg Nytt kjøkken, med fri hette, fra taket.jpg (71,3 KB, 28 visninger)
Filtype: jpg Nytt kjøkken, med fri hette, fra vinduet.jpg (75,1 KB, 30 visninger)
__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:33   #8
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Tusen tusen takk folkens - man ser seg så innmari blind. Skal ha sånn ferdigmalte panelplater på kjøkkenet og tror det kan bli fint med bare ventilatorhetta på den vindusveggen. Se bare her:


(er bare så redd for å få for lite skap-plass...)


Men hva gjør jeg med fliser/et eller annet over ovnen?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:34   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

På langsiden av kjøkkenbenken, ut mot rommet, skulle du hatt sånn forhøynet bord med barkrakke til. Det er fin-fint.

Fin-fint kjøkken, forresten.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:12   #10
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

På langsiden av kjøkkenbenken, ut mot rommet, skulle du hatt sånn forhøynet bord med barkrakke til. Det er fin-fint.

Fin-fint kjøkken, forresten.

Takk. JA, har bare så lyst på en sånn "bar-benk"... men vet ikke hvordan jeg skal få til det på mitt kjøkken..



Og er det noen som vet om Ikea fortsatt har de runde glassplatene til å ha bak stekovnen?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 00:08   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Jeg syntes det ble mye bedre når du fikk høyskapene bort fra vinduene og over på andre siden! Mye mindre kompakt

Men det er noen ting som slår meg med kokeplate-løsningen:
* den er såpass langt inn på benken at den stjeler ganske mye av arbeidsplassen din på den benken. Samtidig kan du ikke ha den noe særlig lengre ut til høyre, da du vil få det problemet at små fingre altfor lett kan komme til den fra siden, og det er dessuten veldig greit å ha benkeplass på begge sider av kokeplaten til avlastning.
Hvor mye benkeplass er det igjen til venstre for kokeplaten nå?
* hadde det vært en ide å prøve seg på kokeplaten innerst i U-en? Jeg vet ikke hvor små barn du har, men slik vil den være mye mindre tilgjengelig for små barnefingre uansett, og spesielt hvis du står og lager mat foran den.
* På tegningen ser plassen rundt vasken luftig ut, men selve vasken er ganske liten. Er det planlagt slik at det går an å sette fra seg ting til tørk på benken på den ene eller andre siden, uten å ødelegge benketoppen eller oversvømme den?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 21:47   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Syns det ser mye bedre ut nå.

Andre viktige ting å tenke på:

- Plass ved siden av kjøleskapet til å legge fra seg pålegg osv. Ha gjerne skuffer med bestikk ved siden av kjøleskapet. Det ser ut som det blir oppvasken din som blir nærmest kjøleskapet. Kan den flyttes på kortveggen, eller blir det ikke hensiktsmessig??

- Skuffer nære komfyr til å ha redskaper i. Tungvindt å måtte gå vekk fra komfyren for å hente stekeredskaper osv.

- Plass til kasseroller osv. i nærhet til komfyr.

-Oppvask nære oppvaskmaskin-plass.

- Ikke for lang og ikke for kort avstand mellom de tre elementene oppvask, komfyr og kjøleskap. (nå er ikke kjøkkenet ditt så stort da, så det blir ikke så store avstander unasett, men verdt å tenke på allikvel)

Det er forøvrig ulempen ved å kjøpe på ikea, at man ikke får den hjelpen til å sette opp kjøkkenet på tegning som man ofte får på andre kjøkkenbutikker. Men det er mulig å få det fint ved å tegne selv også, men det krever en del tankevirksomhet ja. Jeg tegnet mitt eget selv, og leverte det til kjøkkenleverandøren vår, som tegnet det inn for meg. (har sigdal kjøkken) Er veldig fornøyd med løsningen i dag, 5 år etter også. Men jeg har 17-18 kvm kjøkken, og det er enklere å få praktisk.

Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:25   #13
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Syns det ser mye bedre ut nå.

Andre viktige ting å tenke på:

- Plass ved siden av kjøleskapet til å legge fra seg pålegg osv. Ha gjerne skuffer med bestikk ved siden av kjøleskapet. Det ser ut som det blir oppvasken din som blir nærmest kjøleskapet. Kan den flyttes på kortveggen, eller blir det ikke hensiktsmessig??

- Skuffer nære komfyr til å ha redskaper i. Tungvindt å måtte gå vekk fra komfyren for å hente stekeredskaper osv.

- Plass til kasseroller osv. i nærhet til komfyr.

-Oppvask nære oppvaskmaskin-plass.

- Ikke for lang og ikke for kort avstand mellom de tre elementene oppvask, komfyr og kjøleskap. (nå er ikke kjøkkenet ditt så stort da, så det blir ikke så store avstander unasett, men verdt å tenke på allikvel)

Det er forøvrig ulempen ved å kjøpe på ikea, at man ikke får den hjelpen til å sette opp kjøkkenet på tegning som man ofte får på andre kjøkkenbutikker. Men det er mulig å få det fint ved å tegne selv også, men det krever en del tankevirksomhet ja. Jeg tegnet mitt eget selv, og leverte det til kjøkkenleverandøren vår, som tegnet det inn for meg. (har sigdal kjøkken) Er veldig fornøyd med løsningen i dag, 5 år etter også. Men jeg har 17-18 kvm kjøkken, og det er enklere å få praktisk.


Takk for tanker og råd!

Grunnen til at vasken og oppvaskmaskinen står der de står er fordi vi ville unngå å måtte flytte rør. Ellers ville jeg hatt den et annet sted ja.

Ja, har tenkt å høre litt med de som selger kjøkken i nærheten om litt råd og sånn. Vil jo gjerne høre hva slags tilbud de kan gi oss.

Jeg ønsker meg veldig gjerne komfyr og mikro i høyskap og en fritthengende ventilator - og det får jeg jo hvis det blir den siste tegningen. Og masse benkeplass.

Skal sjekke ut de andre rådene dine og se om jeg får dette til... eller om det allerede er tegnet inn. Takk.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:33   #14
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Å tegne kjøkken er en kjempejobb som krever mange, mange feil og forsøk før man ender opp med det kjøkkenet man bestiller, det var lurt å legge forslagene ut her, du har jo fått mange fine råd!

Det nye forslaget ser mye bedre ut, det eneste jeg vil forelså er å vurdere flere skuffer. Det er jo kommet fine lange skuffer på 80 cm som brukes til både tørrvarer og tallerken. Det ble veldig mye skap i kjøkkenet ditt nå og det kan virke litt massivt. Færre enheter og noe som bryter skaprekkene vil kanskje gjøre seg?

Personlig ville jeg også hatt flere glassskap i overskapene da det er veldig massivt med skaprekker med lukkede skapspeil både oppe og nede.

Lykke til!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:44   #15
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Å tegne kjøkken er en kjempejobb som krever mange, mange feil og forsøk før man ender opp med det kjøkkenet man bestiller, det var lurt å legge forslagene ut her, du har jo fått mange fine råd!

Det nye forslaget ser mye bedre ut, det eneste jeg vil forelså er å vurdere flere skuffer. Det er jo kommet fine lange skuffer på 80 cm som brukes til både tørrvarer og tallerken. Det ble veldig mye skap i kjøkkenet ditt nå og det kan virke litt massivt. Færre enheter og noe som bryter skaprekkene vil kanskje gjøre seg?

Personlig ville jeg også hatt flere glassskap i overskapene da det er veldig massivt med skaprekker med lukkede skapspeil både oppe og nede.

Lykke til!

Lange skuffer. Vanlige skuffer med 3 stk?

Eller sånn som du drar ut heeele skuffen?



Hvordan ville du organisert glass-skapene? Annen hver? Eller finnes det ingen "regel" for det?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:53   #16
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Lange skuffer. Vanlige skuffer med 3 stk?

Eller sånn som du drar ut heeele skuffen?



Hvordan ville du organisert glass-skapene? Annen hver? Eller finnes det ingen "regel" for det?

Jeg tenkte på den første, den fås i 80 cm bredde. Det nederste er vel mer tørrvareskap (det ønsker jeg meg), men da vil uttrykket bli det samme.

Apropos vitrineskap: Hva med å bytte på dørene i enden av U'en (ved siden av vindusveggen), dvs å ta skapet i midten tett mens de på siden med glass.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 12:08   #17
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok. Ny kjøkkentegning. Synspunkter?

Jeg er helt enig med Ginger i at det blir mye finere med skuffer enn skap, for da brytes de store flatene. Ville også ha brukt en del glasskap i overskapene, for å gjøre det luftigere.

Det er ikke så enkelt å få til alt perfekt når en del er lagt på forhånd, sånn som kontakter og spesielt vanntilførsel. Da må man prøve å gjøre det beste ut av det.


Tror dette blir fint jeg!

Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no