Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 19:03   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg kjøpte dette skjørtet i rødt og sort. De grønne var slutt. Jeg sa at en venninne til meg hadde fått en liten rabatt når hun handlet så jeg fikk 150 kroner i rabatt.

Så kult! Ja, jeg tok det siste grønne skjørtet. Bra at dere hadde en fin handletur. Noa Noa-kjolen er veldig søt! Kikket på den, jeg også, men det var ikke helt mine farger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 21:21   #42
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.


Kjole fra Coast til bryllup i september.

Ooops! STORT bilde!

Oi. Den tror jeg er løsningen på mitt kjole-til-bryllup-problem. Hvilken av Coast-butikkene kjøpte du den i? Hadde de mange igjen? Husker du hvor høyt opp de gikk i størrelse?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 23:08   #43
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

DHL kommer med kjolen min i morgen. Jeg er litt spent, for jeg syntes den så litt kort ut på noen bilder (jeg så først senere).

Joika er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 23:49   #44
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Oi. Den tror jeg er løsningen på mitt kjole-til-bryllup-problem. Hvilken av Coast-butikkene kjøpte du den i? Hadde de mange igjen? Husker du hvor høyt opp de gikk i størrelse?

De hadde bare denne igjen i str. 16, som jeg kjøpte den i. Den finnes også i annen farge og en med mønster. Jeg kjøpte denne på butikken i Rådhuspassasjen, men var også innom butikken på Byporten.

Den går opp til str. 18.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 01:03   #45
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Bananas i Barcelona
og en genser og en kåpe og en t-skjorte og et skjerf :blakk:

Skal finne bilder når jeg lander i hjemlandet igjen, det går jo ikke å lime inn fra desigual.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 12:58   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Oi. Den tror jeg er løsningen på mitt kjole-til-bryllup-problem. Hvilken av Coast-butikkene kjøpte du den i? Hadde de mange igjen? Husker du hvor høyt opp de gikk i størrelse?

Jeg kikket innom Coast i Hegdehaugsveien nå, MinaX, og der hadde de den bare i mintgrønt og lilla-blomstrete. damen sa at hun nylig hadde solgt den siste i mørkeblått, dessverre.

(Og jeg - øh - kikket ikke bare innom heller. Bilde følger kanskje etter hvert.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:46   #47
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kikket innom Coast i Hegdehaugsveien nå, MinaX, og der hadde de den bare i mintgrønt og lilla-blomstrete. damen sa at hun nylig hadde solgt den siste i mørkeblått, dessverre.

(Og jeg - øh - kikket ikke bare innom heller. Bilde følger kanskje etter hvert.)

Hi hi. Da var du der nok akkurat omtrent da jeg ringte butikken for å høre om de hadde en annen kjole jeg ønsket meg også.

(Viste nemlig den fine blå kjolen min til mannen i går og han synes den er kjedelig! :shock: )

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:48   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg tok en blu spesial - syklet av gårde for å leve en perm med bilag, og kom tilbake til kontoret medbrakt smaragdgrønn gallakjole. Jeg har ingen anledning i det hele tatt, men det var 70 % salg.



Den er litt mindre turkis i virkeligheten. Min brede bak stikker seg kanskje litt ut, men jeg har OK erfaring med det når kjolen har slik havfruefasong. Da funker det greit med et såpass kurvete hofteparti. Det er avtakbare stropper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:49   #49
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Lekker!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:50   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Hi hi. Da var du der nok akkurat omtrent da jeg ringte butikken for å høre om de hadde en annen kjole jeg ønsket meg også.

(Viste nemlig den fine blå kjolen min til mannen i går og han synes den er kjedelig! :shock: )

til det første, og til det andre. Kjolen din er jo nydelig! Nei, dette får han ete i seg, altså.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 17:03   #51
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjøpte et dongeriskjørt på Noa Noa i dag. De hadde masse fint der!!

Adele er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 17:38   #52
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har gått og tenkt på dette skjørtet en stund så nå er det omsider bestilt fra que-mepongo.com

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 19:44   #53
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg er veldig fornøyd med dagens innkjøp

Vedlagte bilder
Filtype: gif 28-42551-10_350x330.gif (45,7 KB, 9 visninger)
__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 19:49   #54
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Også ble det disse to. Hentet på posten i går. Den tåkepetrol kjolen er kjempefin. Kjøpte en i rustrød i fjor og angret veldig på at jeg ikke kjøpte flere.

Langpoloen er også deilig, men min er i mer møkkete rosa farge. Gleder meg til høsten jeg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 36-6421_F.jpg (30,1 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg 15-7333_F.jpg (38,3 KB, 6 visninger)
__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 20:51   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det var veldig hyggelig å shoppe sammen med Nessie!

Veldig kjekt var det! Men kanskje ENDA kjekker ute barn neste gang?

Jeg fikk shoppet litt jeg og.

Denne Tulip & Tatamokjolen i dyp lilla (fargen kom litt dårlig frem her):


Skjorte/bluse fra St.Martins.



Kjole fra Miss Sixty, den er også dyp lilla. Perfekt fasong.


Jeans fra HM:



Og en svart topp fra HM.

Samt denne veska fra Skunkfunk:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 21:25   #56
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Så flotte ting, Nessie, særlig veska var superkul!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 21:50   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Oooh, Nessie, det var veldig kule klær og veske!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 22:14   #58
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har gått og tenkt på dette skjørtet en stund så nå er det omsider bestilt fra que-mepongo.com

Det prøvde jeg i dag, men det satt ikke så fint med meg. Det ble ett med blomster i steden.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 22:23   #59
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Nessie: veldig kul veske. Jeg må komme meg ut av det kjedelige skallet mitt. Har bare bruke og svarte

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 13-08-10, 11:23   #60
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Veldig kjekt var det! Men kanskje ENDA kjekker ute barn neste gang?

Absolutt! Men det hadde det i hvert fall hyggelig sammen, til tross for at det nok ble kjedelig. Leke ta fatt i en liten butikk med dyre kjoler er vel ikke det mammaene syns er den beste aktiviteten når man er på shopping. Men de hørte jo på oss i hvert fall og jeg syns de var ganske flinke. Men mer avslappet uten barn, definitivt!

Pelen er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no