Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 11:29   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den uendelige shoppingtråden 9

Skulle legge inn noe på nr. 8 men den var stengt så da lager jeg en ny.

I går hadde jeg shoppedag alene.
Først innom Mark & Brandy og kjøpte onepiece fra Marc by MJ. Den var virkelig pen. Kjøpte også en grå smal bukse i tykk jersey fra Marc også.
Så kjøpte jeg en rosa Marc Jacobs vinterkåpe i ull, en røff MJ bomullsjakke, flotte MJ boots med den rågummihælen i naturfarget skinn og til slutt verdens kuleste boots i mørkebrunt semsket skinn fra MiuMiu.
Storfornøyd.
Handlet litt maling og tapet på Maxbo også.

Denne i koksgrått


Disse i naturfarget


Resten må jeg ta bilde av

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 07-08-10 kl 11:36.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 13:18   #2
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Mye lekkert, Angelique!!

Jeg har shoppet litt høstvarer, blant annet denne kjolen fra Cathrine Hammel:



Også en deilig svart buksetights fra samme merke.

Og en superfin jobblazer fra Bruuns Bazaar, som denne, men i svart:



Siden jeg nettopp har begynt i ny jobb, har jeg unnet meg et par drømmesko fra Lille Vinkel også . Begge fra Chie Mihara . Et par til fest, et par til høst:



__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 13:55   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Mye lekkert ja!!

Jeg har faktisk handlet en hel liten del i det siste selv, bl.a en stilig jakke fra Mexx, et par skjorter/bluser, cardigans ++ fra Jean Paul og diverse topper mm. fra Fransa.

Og et par sandaler på salg nå på tampen av sesongen - har aldri fått ut fingeren i år, men så reiser vi jo sørover i september, så sesongen blir litt forlenget der!

Bl.a disse i hvitt

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 16:16   #4
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt meg en del Ti Mo-plagg. Dessverre funker mobilen min bare delvis p.g.a et uhell på jobb så jeg vet ikke om jeg får lagt inn bilder. I alle fall skal det bli når den nye mobilen kommer til uka.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 17:36   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Har de fått inn noen høstnyheter på Møysalen, Vimjer?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 18:44   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Her er litt av tøyet jeg har kjøpt siste uken:

2 linskjortetunika fra Jean Paul - rosa og hvit

1 jumpsuit blå-hvitrutet fra Jean Paul

Cardigan og topp fra Fransa

Topp fra Birger et Mikkelsen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1462.jpg (171,5 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg IMG_1463.jpg (127,9 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg IMG_1464.jpg (195,8 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg IMG_1460.jpg (188,7 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg IMG_1459.jpg (180,9 KB, 15 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 07-08-10 kl 19:19.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 18:45   #7
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Ikke noe budsjett å handle av men følger med på hva jeg kan ønske meg

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 18:53   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Tunika fra Fransa

Lang kortermet cardigan fra Jean Paul - knallfin til jeanstights ol.

Kort cardigan/bolero fra Marie Philippe - fin over en lang stroppekjole i tynt, fint jeansstoff fra samme merke som jeg også har kjøpt og allerede har som favoritt, og derfor til vask

Langermet cardigan i mørk muldvarp fra Marie Philippe

Allværsjakke fra Mexx
Mørk blå og langt fra så blank i virkeligheten, stoffet er ganske matt egentlig, men glatt og blitsen tar helt av

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1456.jpg (152,8 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_1461.jpg (180,8 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_1457.jpg (123,2 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg IMG_1458.jpg (164,2 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg IMG_1466.jpg (176,5 KB, 17 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 19:03   #9
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har de fått inn noen høstnyheter på Møysalen, Vimjer?

Er det Møysalen i Bodø du mener, eller finnes det flere steder i landet?

Olive Oyl er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 19:28   #10
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Er det Møysalen i Bodø du mener, eller finnes det flere steder i landet?

I Tromsø. I tillegg finnes det vel en Møysalen-butikk i Oslo?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 19:30   #11
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

I Tromsø. I tillegg finnes det vel en Møysalen-butikk i Oslo?

Hvis det gjør det går jeg ut av mitt gode skinn. Litt fordi jeg ikke har funnet det ut før, og litt fordi jeg blir veldig glad.

Olive Oyl er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 19:32   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

*følger med*

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 19:35   #13
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Er nok jeg som svimer.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 21:36   #14
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Nessie; jeg finner ikke den toppen/genseren (grå) lenger på HM online?
Kan den vere utsolgt allerede da?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 07-08-10, 23:38   #15
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Denne ble min idag, nå håper jeg at den er fin nok for bryllup i september.

emm er ikke aktiv  
Gammel 08-08-10, 00:18   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Har vært fryktelig moderne i dag og kjøpt en tunika fra Ane Mone i velour. Blå.
Finner ingen bilder på nett..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 08-08-10, 00:29   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

GinaK: den så jeg på, synes den så skikkelig fin ut og ikke minst deilig å ha på seg, men jeg måtte prioritere å få meg en ny penkjole. Nå er jeg på utkikk etter underkjolen som stikker ut på OM bildet, helt utplukket nå som det er salg på hele kolleksjonen.

emm er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 13:15   #18
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9








Basisplagg til vintergarderoben.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 15:24   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt to kjoler. En St. Tropez og en Cream. Jeg finner selvsagt ikke noen bilder og Creams web-side er veldig treg. Noen som har forslag på hvor jeg finner bilder?

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-10, 16:48   #20
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Fant meg en kjole fra St. Martins i dag. Halv pris. Er litt usikker på om den fungerer til bryllupet jeg skal i, i England, i september, men den kan uansett være fint til annet her hjemme:



(Det er ikke meg på bildet. Måtte google litt for å finne bilde av den)


Sist redigert av Jenna : 09-08-10 kl 16:53.
Jenna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no