Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Aldersgrupper og rotete hjem

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Kryss av på rotegruppen du var i, på alle aldersgruppene du har vært i:
Barnefamilie, 20-årene, flatene oversvømmes sjelden med rot. 15 7,65%
Barnefamilie, 30-årene, flatene oversvømmes sjelden med rot. 41 20,92%
Barnefamilie, 40-årene, flatene oversvømmes sjelden med rot. 6 3,06%
Barnefamilie, 50+, flatene oversvømmes sjelden med rot. 0 0%
*Uten barn, 20-årene, flatene oversvømmes sjelden med rot. 11 5,61%
*Uten barn, 30-årene, flatene oversvømmes sjelden med rot. 0 0%
*Uten barn, 40-årene, flatene oversvømmes sjelden med rot. 0 0%
*Uten barn, 50+, flatene oversvømmes sjelden med rot. 0 0%
Barnefamilie, 20-årene, flatene oversvømmes ofte med rot. 21 10,71%
Barnefamilie, 30-årene, flatene oversvømmes ofte med rot. 110 56,12%
Barnefamilie, 40-årene, flatene oversvømmes ofte med rot. 16 8,16%
Barnefamilie, 50+, flatene oversvømmes ofte med rot. 0 0%
*Uten barn, 20-årene, flatene oversvømmes ofte med rot. 37 18,88%
*Uten barn, 30-årene, flatene oversvømmes ofte med rot. 12 6,12%
*Uten barn, 40-årene, flatene oversvømmes ofte med rot. 2 1,02%
*Uten barn, 50+, flatene oversvømmes ofte med rot. 0 0%
Ekstra: Småbarnsfamilie med flere barn - mye rot. 68 34,69%
Ekstra: Småbarnsfamilie med flere barn - sjelden rot. 20 10,20%
Ekstra: Småbarnsfamilie med ett barn - mye rot. 19 9,69%
Ekstra: Småbarnsfamilie med ett barn - sjelden rot. 11 5,61%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 07:43   #41
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Har aldri prioritert å bruke tiden min på å rydde.
3 barn 30 og 40 åra. Rotete.
KOmmer heller aldri til å¨prioritere å bruke mer tid på å rydde.
Jeg liker at det er ryddig og organsert men jeg er ikke villig til å betale prisen

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:08   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Vi er begge midt i 3o-årene og har to barn. Det er ganske så rotete hos oss, men ikke mer enn at jeg ikke tror det kommer til å bli bedre med årene. Vi kan som regel få besøk uten at det er pinlig, men igjen, vi stiller ikke de høyeste krav.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 09:11   #43
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Vi er litt midt i mellom de alternativene som er i pollen. Her er ikke sjeldent rot ei heller ofte rot. Og for min del så henger det mer sammen med oppussing og kaos/rot pgs det ikke fordi vi har det rotete egentlig. Dvs når vi ikke holder på å pusse opp har vi det vanligvis ganske ryddig, men pga andre faktorer så har vi det altså rotete nå (på barnerommene derimot, flyter det ganske ofte).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 01:46   #44
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Vi har det noen ganger mer rotete enn jeg liker, men oversvømmes er og ta hardt i. Stemte litevel det da, siden og si vi skjelden har rot er og ta enda hardere i.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 08:55   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Jeg har faktisk aldri hatt det veldig ryddig når jeg tenker meg om. Halvrotete (få rene flater) som singel student, det samme som samboer uten barn, men kanskje hakket verre nå. Jeg trives bedre når det er ryddig, men det er sjelden det er helt bomba i alle rom, så jeg trives ganske greit sånn som vi har det nå. Hvis ikke går jeg ut fra at jeg hadde ryddet mer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 11:32   #46
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Jeg er ganske ryddig. Testen er: kan du finne en refleksvest eller en skismurning midt på sommeren på under ti minutter?
Jeg setter betalte regninger i perm og har ubetalte i en skrivebordsordner. Jeg ar egne skuffer til alt tøy, garderoben begynnr å bli riktig systematisk, jeg sorterer skittentøy, jeg vet hvor alt er. Bortsett fra den forbaskede installasjonsCD'en til kameraet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 11:32   #47
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Men jeg svarte at vi er en rotete familie i 30-årene.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 11:42   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Det er forskjell på å være ryddig og å ha det ryddig, tror jeg, Mim. Jeg klarer ... nei, stryk det, det er jo ikke jeg som bruker sånt, men mannen min vet garantert akkurat i hvilken rotete haug, rotete kurv, rotete skap eller skuff han kan finne refleksvest og skismurning. Sannsynligvis vet han hvor de fleste installasjons-CD-ene våre er også. (I det minste vet han hvilken bunke han skal lete i.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 21:48   #49
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Det er bedre med system i rotet, enn rot i systemet...

Jeg vet hvor jeg skal finne refleksvest, skismurning har vi ikke (jeg har smørefrie ski som befinner seg (ialle fall inntil videre) 37 mil unna meg, og hverken mann eller sønn eier ski i det hele tatt. Installasjonsscd'er er vel muligens litt sånn usikkert da... men jeg tror vi skulle kunne finne dem også. Men ryddig? No way.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:23   #50
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Katastrofeområde er vel da mest dekkande ordet. Eg er på bedringens veg, så om 4-5 år har vel kanskje eg og eit ryddig hus. Eg er alt for flink til å leggja ting til side, i staden for å legga det på plass med ein gong. Og så veks haugen bare...

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:20   #51
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Det er ganske ryddig hos oss, og vi vet stort sett hvor ting er. 30-årene og to barn under 4 år. Refleksvester og skismurning ligger samme stedet sommer som vinter.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 19:07   #52
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.382
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

fra kaosland

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 22:09   #53
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er forskjell på å være ryddig og å ha det ryddig, tror jeg, Mim. Jeg klarer ... nei, stryk det, det er jo ikke jeg som bruker sånt, men mannen min vet garantert akkurat i hvilken rotete haug, rotete kurv, rotete skap eller skuff han kan finne refleksvest og skismurning. Sannsynligvis vet han hvor de fleste installasjons-CD-ene våre er også. (I det minste vet han hvilken bunke han skal lete i.)

Akkurat der er jeg også, jeg vet hvor jeg skal leite for å finne det. Hva er jeg da?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 08:41   #54
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Vi er i 30-åra, har to barn og har det for det meste ryddig. Enkelte av "rotehuene" ( ) her inne vil nok si at det alltid er ryddig hos oss.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:23   #55
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Mannen mener vi har mye og ofte rot
Mens jeg mener vi er blitt flinkere

Har flere barn, og stemte da ofte rot...

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:49   #56
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

20-åra, 30-åra, med to unger, en unge, uten unger - mye rot uansett!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 13:31   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Nuvel. Jeg er i 30-årene, mannen i 40-årene og barna er 3, 9 og 11. Det er stort sett bare jeg som rydder her, men jeg føler til gjengjeld at jeg gjør det hele tiden. Det blir likevel aldri helt ordentlig her. Vi har det nok betydelig mer ryddig nå enn da vi flyttet sammen for 13 år siden, men det har jo også med innarbeidede rutiner og slikt å gjøre.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 14:14   #58
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Jeg vet hvor alt er, og blir bedre og bedre til å holde flatene ryddige med alderen. Det var mye mer rot for 10 år siden.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 14:28   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er ganske ryddig. Testen er: kan du finne en refleksvest eller en skismurning midt på sommeren på under ti minutter?
Jeg setter betalte regninger i perm og har ubetalte i en skrivebordsordner. Jeg ar egne skuffer til alt tøy, garderoben begynnr å bli riktig systematisk, jeg sorterer skittentøy, jeg vet hvor alt er. Bortsett fra den forbaskede installasjonsCD'en til kameraet.

Jeg finner refleksvest og skismøring på 10 sekunder på sommeren, men det betyr ikke at jeg har det ryddig. Det kan bety at jeg feks ikke har ryddet det vekk fra vinteren.....

Nå har faktisk disse to tingene fast plass her, men uansett: Det at jeg vet hvor ting er har ingenting med hvordan huset fremstår estetisk. Jeg har opplevd mye frustrasjon fordi jeg har ryddet skikkelig... og da mister jeg ofte mer oversikten. Ironisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:06   #60
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg finner refleksvest og skismøring på 10 sekunder på sommeren, men det betyr ikke at jeg har det ryddig. Det kan bety at jeg feks ikke har ryddet det vekk fra vinteren.....



Jeg har alltid vært et rotehue. Men jeg vet hvilken haug jeg skal lete i.

Litt bedre har jeg jo blitt med årene, og 2011 er året jeg blir Organisert. Kanskje. Bare ikke se i kjelleren.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no