Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tips til høstsko og luer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 16:39   #1
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tips til høstsko og luer?

Nå som det blir kaldere i været trenger vi noe varmere på hodet og beina. Noen som har tips til gode høstsko, litt høyere og varmere enn joggesko tenkte jeg. Og luer som beskytter ørene men samtidig ikke er for varme.

Noen med gode tips og linker til steder å handle dette?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 21:18   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Tror sånne er litt in i høst

*Hmm... det funker visst ikke sånn jeg er vant til her. Men du får følge linken*
http://indiska.com/system/search/product.asp?id=58

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 21:26   #3
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slike hatter tenkte du på? De er jo litt kule men finnes de i barnestørrelser? Og sitter de godt på hodet? Virker litt mer som pyntelue enn en god høstlue synes jeg. Men greit med skjermen da. Kan jo være sol selv om det er høst.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 21:34   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fant en fantstisk lue til fireåringen på Session (skate/board butikk). Den var ensfarget grå, strikket, med ekstra foring over ørene. Den hadde sånne "eselører" og dermed ingen knytting, noe jeg syns er greit siden jeg har litt kvelnings-angst.
Det var egentlig voksenstrørrelse, men enten har guttungen her veldig stort hode eller så ha skaterne her i byen små hoder.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 19:07   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Nå som det blir kaldere i været trenger vi noe varmere på hodet og beina. Noen som har tips til gode høstsko, litt høyere og varmere enn joggesko tenkte jeg. Og luer som beskytter ørene men samtidig ikke er for varme.

Noen med gode tips og linker til steder å handle dette?

Har ingen linker til deg, men Skoringen bla har Timberland foret skolett som jeg bruker til Oliver
Fantastisk gode sko på en barnefot
Oliver fikk med en tynn strikket Reima lue i barnehagen i dag, og den hadde han på da de var ute
Blåste skikkelig surt ute, derfor sendte jeg med den

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:37   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er luegal, og J har sikkert 10 luer. Av disse er det likevel 2-3 vi bruker mest - en høst/overgangslue fra Joha, hvit med knyting og flapper, Prinseull-luen (type sherpa), og en fra Hempels (?), dyr, men utrolig god.

Ellers kjøpte jeg en lue til skikkelig høst/vinter-lue, med hals og kul dusk. Husker faktisk ikke merket, men det kan jeg finne ut.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:40   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sorry Stikka! :S Jeg så ikke at denne lå i forumet for utstyr til barn og tenkte på voksne...

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:49   #8
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Endte opp med ponnysko/støvlene som heter Ponny sympatex, mod. 0004, M.blå/cobolt til Felix for bruk i parken.

http://www.eurosko.no/category.php?categoryID=2

Damen i butikken mente disse kunne brukes nå med kun en vanlig sokk i.

  Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:55   #9
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har ingen linker til deg, men Skoringen bla har Timberland foret skolett som jeg bruker til Oliver
Fantastisk gode sko på en barnefot

Vi hadde Timberland i fjor, og noen som ligner fra Nike året før. Hadde tenkt til å se etter noe annet i år, men en tur i butikkene i dag ga oss disse høstskoene. Likte veldig godt fargen.



Lue så endte vi opp med en tynn fra HM. Skal på shoppingtur til Oslo i morgen så håper vi finner noen flere luer der.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:00   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nooria: Tenkte du kanskje mente til meg Men det er jo lov for de små å følge moten også, så lenge det er funksjonelt i tillegg.

Saint: Vi kjøpte sherpaluen i prinsesseull i fjor. Likte ikke fasongen i det hele tatt, så den er knapt brukt. Men den med hals og kul dusk hørtes bra ut. Sjekker du merket og ev bilde?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no