Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 17:58   #41
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Knalltøffe joggesko, med sånne "skrape klistremerker", til Lillemor til høsten.



Cardigan *2 til mor:




Bukse/shorts i mørk brunt:

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv  
Gammel 14-06-08, 19:45   #42
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Minsten har fått nye sandaler i dag,Reima sandaler.Kjempegode.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-06-08, 08:21   #43
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Minsten har fått nye sandaler i dag,Reima sandaler.Kjempegode.

Hvor finner man de?

Vi har akkurat kjøpt sandaler til minsten. Prøvde alle typene i butikken, og kun ett par gikk. Det var Ecco.
Alle de andre parene var for smale, han ville fått knagsår av reima over rista av de.

Overrasket over at Ecco passet i grunn, for han fikk et par vintersko fra de i vinter, og de kunne han ikke bruke. Var for smale.

Litt kjip at han har sånn fot, for jeg kan aldri bestille sko på nett til han.
Alt må prøves. Jeg sikler så på disse See Kai Runi (?) f.eks.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 15-06-08, 09:47   #44
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hvor finner man de?

Vi har akkurat kjøpt sandaler til minsten. Prøvde alle typene i butikken, og kun ett par gikk. Det var Ecco.
Alle de andre parene var for smale, han ville fått knagsår av reima over rista av de.

Overrasket over at Ecco passet i grunn, for han fikk et par vintersko fra de i vinter, og de kunne han ikke bruke. Var for smale.

Litt kjip at han har sånn fot, for jeg kan aldri bestille sko på nett til han.
Alt må prøves. Jeg sikler så på disse See Kai Runi (?) f.eks.

Kjøpte de i en Exit butikki Holmestrand.
De hadde stort utvalg i sko/sandaler fra Exit og Reima.
De var utrolig gode disse
Stramming bakog to reimer over foran

skal ta bilde av de jeg

Fin pris også, 229,-

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-06-08, 12:16   #45
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Vi kjøpte våre Reima-sandaler på Junior barneklær på Storo. De er helt supre og guttungen syns de er skikkelig kule, for å bruke hans egne ord!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv  
Gammel 15-06-08, 16:23   #46
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Her er bilder av Reima sandalene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 15-06-08, 19:19   #47
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Verken nytt eller revolusjonerende, men nå er det mitt







Samt en kortermet, innsvingt hvit bluse fra Lindex i litt strech-stoff.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 15-06-08, 21:07   #48
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Mathias har denne fra Hollys fra før:


Og jeg er så fornøyd med den at i dag bestilte jeg disse og:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 09:36   #49
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Kjole og hatt til datteren min.



Og sko til mor.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 22:25   #50
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Mannen kjøpte sko til meg i dag. Jeg har siklet på de lenge på nettsidene til Lillevinkel, og han tok affære

emm er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 22:57   #51
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jålebeinet: Hvor har du kjøpt de skoene? De likner et par jeg har sett på i rødt. Og jeg er på desperat skojakt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 23:03   #52
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Denne, pluss en topp fra American Vintage i et kaos av et halvprisutsalg i dag. Godt fornøyd!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 9_624_pearl.jpg (40,2 KB, 6 visninger)
Rug er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 23:07   #53
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Nye sko

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 55_2017452707.jpg (24,3 KB, 56 visninger)
Filtype: jpg 55_-354755340.jpg (19,5 KB, 53 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 23:17   #54
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jålebeinet: Hvor har du kjøpt de skoene? De likner et par jeg har sett på i rødt. Og jeg er på desperat skojakt.

De fant jeg hos Grensen sko på Oslo city.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 23:18   #55
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

De fant jeg hos Grensen sko på Oslo city.

Mens jeg er i masinga: Merke?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 23:19   #56
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Mens jeg er i masinga: Merke?

El naturalista. En drøm å gå med.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 17-06-08, 23:37   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Ja, her var det mye lekkert. Så fine sko, emm, snill mann!

Jeg har snill sønn på tur i USA, som skal ta med disse mørkerosa Camper-sandalene hjem til meg. Satser på at de passer perfekt til den nye sommerkjolen min, som jeg virkelig likte fantastisk godt. Finner ikke bilde, men den er fra Jackpot og har små mørkerosa blomster på beige bunn.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 18-06-08, 08:46   #58
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, her var det mye lekkert. Så fine sko, emm, snill mann!

Jeg har snill sønn på tur i USA, som skal ta med disse mørkerosa Camper-sandalene hjem til meg. Satser på at de passer perfekt til den nye sommerkjolen min, som jeg virkelig likte fantastisk godt. Finner ikke bilde, men den er fra Jackpot og har små mørkerosa blomster på beige bunn.

Hvor har de Jackpot?

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv  
Gammel 18-06-08, 23:15   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Høst snart , brun strikkejakke fra Marc by MJ




Og en cerises bukse med ganske vide ben og utenpåsydde lomer fora, skikkeig 70-talls

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-06-08, 23:18   #60
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Og på mandag var nest eldste datter og jeg i Oslo (jeg tok MR) og da svippet vi innom Sandvika Storsenter

Kjøpte et kjempefint antrekk til minsten hos Okaidi
Nest eldste datter fikk en bærepose stappfull med masse lekkert fra Gina Tricot (hennes mål med turen )

Det var salg der og hun fikk så mye flott at hun nesten gikk i spinn på veien hjem
Vet ikke hvor mange klemmer jeg fikk i den lange gangen på vei til bilen jeg *rørt*

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 19-06-08 kl 09:37.
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no