Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 21:09   #41
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Skal hente denne i dag

Sort Mulberry Roxanne




Litt større en den Blenheim jeg har i brunt.

Er det rart eg har gitt frå meg jåletittelen til deg

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:11   #42
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Er det rart eg har gitt frå meg jåletittelen til deg

HAr du ????

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:14   #43
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg har så sinnssykt lyst på den Odd Molly-kjolen som Angelique og MissN har. Den er vel ikke kløete og altfor varm, jenter??

Mens jeg selv taper kilo, gidder jeg ikke bruke noe særlig penger på meg selv (ikke at permisjon og kontantstøtte tillater det heller, da ) Så derfor har jeg shoppet litt tøy til lillegutt med mannens kort Et lite utvalg:



Ullsett fra Katvig i lys og mørkegrønn.


Katvig-body i oransje og vanilje


Lue fra Mini A Ture i sjokoladebrun


Prinseull fra Janus; dress og votter (og lue)

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:14   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Lyst på stor svart veske jeg og.. Har ingen i svart!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:17   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har så sinnssykt lyst på den Odd Molly-kjolen som Angelique og MissN har. Den er vel ikke kløete og altfor varm, jenter??

Mens jeg selv taper kilo, gidder jeg ikke bruke noe særlig penger på meg selv (ikke at permisjon og kontantstøtte tillater det heller, da ) Så derfor har jeg shoppet litt tøy til lillegutt med mannens kort Et lite utvalg:



Ullsett fra Katvig i lys og mørkegrønn.


Katvig-body i oransje og vanilje


Det var HELT meg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:19   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

HAr du ????

Jepp! Eg innsåg jo at her er mitt overmenneske, big time

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:20   #47
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.


Det var HELT meg!

Eg har kjøpt body til L på Hennes i samme stil. Kvit med syttitallsgrønne hjerte!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:21   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har kjøpt body til L på Hennes i samme stil. Kvit med syttitallsgrønne hjerte!

Aha!

Skal jo på HM mandag

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:22   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Jepp! Eg innsåg jo at her er mitt overmenneske, big time

Ja, hvem slår Angelique?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:24   #50
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bilder er (nesten) obligatorisk altså ..

Altså... jeg kunne tatt en lang regle om hvorfor jeg ikke får lastet ned bilder til PC-en min for tiden, men jeg skal ikke bry dere med det.

Men dette er hvertfall vinterskoene til lillesøster:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg robeez Booties.jpg (2,8 KB, 253 visninger)
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:25   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.


Ja, hvem slår Angelique?

Har jeg ikke sett

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:47   #52
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg vet om minst tre kandidater, hvis navn skal holdes hemmelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:49   #53
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Altså... jeg kunne tatt en lang regle om hvorfor jeg ikke får lastet ned bilder til PC-en min for tiden, men jeg skal ikke bry dere med det.

Men dette er hvertfall vinterskoene til lillesøster:

Sånne hadde Aurora i brunt i fjor vinter, de er kjempegode.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:50   #54
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har så sinnssykt lyst på den Odd Molly-kjolen som Angelique og MissN har. Den er vel ikke kløete og altfor varm, jenter??

Mens jeg selv taper kilo, gidder jeg ikke bruke noe særlig penger på meg selv (ikke at permisjon og kontantstøtte tillater det heller, da ) Så derfor har jeg shoppet litt tøy til lillegutt med mannens kort Et lite utvalg:



Ullsett fra Katvig i lys og mørkegrønn.

Det ullsettet var nydelig!!

Kjolen er ikke stikkete eller kløete
Jeg ringte rundt til flere butikker i omegn som fører Odd Molly, men de er utsolgte overalt
Eneste stedet jeg fikk tak i var på et svensk nettsted

http://www.folkart.se/kreator.php?aid=57&ps=5

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:51   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Det var en kjempefin kjole.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 21:54   #56
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Dette fikk Lille i forrige uke















__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 22:00   #57
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg vet om minst tre kandidater, hvis navn skal holdes hemmelig

Jeg stemmer på Angelique!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 22:30   #58
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Min svigerinne i Sydney har nettop postet et par Sass & Bide bukser til meg. I Norge ville de ha kostet en 2600 kr, men hun fant dem på salg til 750 (nedsatt fra 1200) i den store S&B-butikk i Sydney. Tror jeg tar turen derned selv, jeg. Hvis jeg kjøper nok, tjener jeg vel fort billetten inn igjen !

http://www.revolveclothing.com/produ...6E4264916944EA

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 22:31   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Muad'Dib: ååhhhh din heldiggris
Den var knalltøff

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 22:38   #60
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Et lite innspill i Jåle-striden:
Mannen min har oppdaget at kona hans plutselig har begynt å få mer interesse for klær - kule og moderne sådan.
Kona har tidligere vært litt stor i kjeften over for "slike damer" og han morer seg stort med at nevnte eksemplar har blitt minst like forfengelig.
(det har jo selvsagt noe med å gjøre at jeg har gått ned 20 kilo også da, men)
Da utbrøt jeg i rent selvforsvar: Det er Angelique sin feil! Hun har så masse kule klær!

Han ler enda, av kona som blir så påvirket av mennesker hun møter på nett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no