Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Total kostnad på konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-19, 15:05   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Vi sparte på å ikke leie lokale (men stoler og bord), hadde og lånte duker og tøyservietter og servise og sølv, og fylte på med litt vaser og glass og karafler fra loppemarked.

Brukte opp det vi sparte på catering. (Lagde litt selv og bestilte til vel 20 (vi var 38)) og hadde mye mat igjen, nok til restefest.

Brukte 10 000 på catering og en sånn kjøpekake med bilde, så godt som ingenting på det jeg lagde selv og kaker ellers (selv, svigermor, søster).

1650 på stoler og bord, nesten like mye på et GIGANTISK fotoalbum.

Noen hundrelapper på blomster som vi lagde til selv (ble veldig pent, om jeg skal si det selv. )

Kurset: Ca 3500

Klær: Ingenting

Så kom gave fra oss i tillegg.

Gave til venninnene tenkte jeg ikke på som del av budsjettet, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 15:49   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er det noen som har en ferdig huskeliste som kan deles? Med hva man bør tenke på hvis man skal ha konfirmasjon hjemme? Jeg har aldri gjort dette før, men har jo arrangert noen andre fester i mitt liv.

Hva mener du med huskeliste? Er vel ikke så annerledes enn å arrangere en vanlig fest??

Man trenger sitteplasser og glass/fat/bestikk til alle. Enten har man, eller man kan leie. Bordene skal pyntes (duker, vaser e.l. med blomster, servietter, lys, eventuelt bordkort). Dette kan man gjøre så mye eller lite ut av som man vil. Mange tips på pintrest f.eks. Så skal det være mat og drikke (lage selv eller leie - sannsynligvis lettest med en slags buffet eller noe som kan lages ferdig og varmes når man skal ha konfirmasjonen hjemme - man vil jo ikke stå på kjøkkenet mens gjestene sitter der, evt. må en annen gjør dette) og senere kaker/kaffe (vi leide en ekstra stor kaffetrakter) etterpå. Lurt å tenke over hvor og hvordan maten skal oppbevares før spising. Samme med rester etterpå. Vi fikk alt levert og det tok ganske mye plass. Ikke snakk om å få plass til alt i kjøleskap, så vi brukte det kaldeste rommet og passet på levering ikke for lenge før spising. Kaker og drikke i kjøleskap. Noen skal kanskje hjelpe med servering/rydding?

Bortsett fra dette er det vel bare å rydde så fint man ønsker. Kanskje vaske vinduer og plante blomster utenfor? Rydde bort i garderoben slik at det er plass der. Ha et gavebord?

Alt annet (invitasjoner, takkekort, antrekk til seg selv/familien og konfirmanten, gave, tale etc.) gjelder jo uansett hvor man skal ha det

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 16:37   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Det er jo masse å holde styr på, da, om man skal ha det hjemme, så jeg liker å bruke lister. Litt fordi jeg også benytter anledningen til å få orden på en masse vanlige hus&hage-ting som eller lett kan ta hele sommeren.

Vi brukte trello-boardet som vi ellers bruker til familieadmin, med konfirmasjons-tag.

Og post-its for selve dagen.

Klipper fra Trello: Vi hadde kort for
- Bord og bordoppsett, inkludert å finne ut hvordan vi skulle sette opp bordene og så bestille bord og stoler deretter, å hente bordene to dager før og sette dem opp, eventuelt justere når man ser det "live" (vi har helt touch&go på plass, så det måtte mikkes litt), inkludert å fjerne absolutt alle møbler fra stua, og å sette inn TV-en, for vising av bilder, og å teste bildeopplegget først.
- Vaske og ordne ute (inkludert handle og plante sommerblomster, ordne brosteinen, vaske inngangspartiet for bjørkepollen og vinterskitt, olje terrassen, vaske utemøblene og putene, krige mot løvetannen (se egen tråd), spyle asfalten (den står fortsatt som ugjort, så det kortet er ikke flyttet til "ferdig". ), kjøpe og montere nytt trekk til trampolinen
- Vaske og ordne inne, inkludert å montere nye lamper over kjøkkenbordet, vindusvask, dyprydding av noen av barnerommene (fordi de skulle brukes), rydde ut av garderobeskapet sånn at det er plass til gjesteklær og -sko, olje kjøkkenbordet. vaske ned vaskerommet (fungerer også som grovkjøkken, så svigermor brukte det til kakepynting, rydde og vaske ekstra-kjøleskapet og matboden for oppbevaring av kaker og mat)
- Borddekning og bordkort, inkludert innkjøp, lage til, skrive på bordkort, og bestemme bordoppsett (vanskelig!!), skaffe servise (inkludert er par hasteinnkjøp, siden det viste seg at noe av det serviset som skulle lånes stod i "opplag"), pusse kjapt over sølvet, telle opp, sjekke flekkstatus + flekkfjerne, stryke og legge på duker og tøyservietter, låne manglende tøyservietter, kjøpe lys, kjøpe blomster, gå på loppemarked og fylle på med litt flere småvaser, arrangere blomster i vaser, fylle på med flere drikkeglass.
- Mat: Lage lasagne, bake tre kaker, handle inn brus og div., bestille catering, avtale div ting rundt catering (allergier, mottak av mat), avtale kakebaking med svigermor, tante og med konfirmanten, bestille og hente marsipankake, sette surdeig og bake surdeigsbrød om morgenen
- Skrive tale, lage album

Post-it-lappene inneholdt ting som
- finne frem kakefat
- sette frem brus og fylle vannkarafler, inkl sitron/limeskiver
- Tenne lys (vanskeliggjort av at noen hadde gjemt fyrstikkene. )
- Varme den maten som skulle varmes
- Matche fat og serveringsbestikk

og en del annet jeg ikke husker.


Mulig noen klarer sånt uten lister, jeg klarer det IKKE, det er bra sikkert!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 18:05   #44
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Hehe, jo, du har et poeng. Jeg hadde lister jeg også, men synes disse blir ganske individuelle og ikke så annerledes enn en annen større fest, så jeg tenkte ikke på at mine lister kunne være hjelp for andre. Men for all del; Man må skrive ned alt eller ha et annen system for å få oversikt og kanskje ha en kjøreplan også. Men det er ikke så vanskelig å lage det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 18:33   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Jeg hadde ikke lister. Og jeg synes heller ikke det var så mye arbeid, faktisk ganske lite. Vi ryddet normalt, kjøpte verken inn noe spesielt eller ordnet noe annet.

Vi var kun 18 (22 inviterte, 4 som ikke kom), da. Det hjelper.

Et par spisebord med klaffer, 18 stoler. Lånte noen ekstra. Hadde nok av duker, glass, bestikk og servise. Alt var ikke likt, men det ofret jeg ikke en tanke før ei venninne nevnte at det kunne være et tema. Vi brukte 60 kroner på blomster Det var én ridderspore, akkurat den fargen vi manglet på bordet. Alle andre blomster (vi hadde minst 20 små vaser) kom fra min mors flotte hage. Vi bor på et mildt sted, så det var mye å velge i.

Kjøpte lys og servietter. Kanskje 200 kr eller noe.

Drikkevarer: ca 2000(?)

Mat: Ca 15000(?), inkludert kokk og servitør som kom hjem til oss og også ryddet det meste etterpå

Det som er vanskelig å regne på er ting som vi likevel skulle, som frisør til tre av fire og dress til far (fordi dressen hans var blitt for stor). Men det er klart, dette kostet litt.

Dress og sko til konfirmanten, ca 4-5000, tror jeg.

Kurs: Husker ikke, antar ca 3000 kr. Billetter til seremoni: Ca 1000 kr.

Kaker: Alle hjemmelagede, seks stk.

Bordkort: Laget selv, laminerte små kort med ulike bilder av konfirmanten relatert til den aktuelle gjesten. Ble fine.

Ellers tror jeg ikke det var mer? Det er jo litt det, da. Ble nok 30-35000 totalt.

Gave til konfirmanten holder jeg utenfor. Det synes jeg er irrelevant i forhold til dette.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 18:47   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Hyacinth: Har du bilde av bordet med blomstene? Min har allerede planlagt å plukke blomster, usikker på type da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 18:47   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hyacinth: Har du bilde av bordet med blomstene? Min har allerede planlagt å plukke blomster, usikker på type da.

Nei, det har jeg ikke, og det angrer jeg skikkelig på! For det ble så fint!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 18:48   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Min eldste plukket hvitveis med mormor da hun ble konfirmert for tre år siden.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 18:56   #49
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Vi vurdere faktisk to separate fester for tvillingene våre dersom de selv ønsker det.
Vi har ikke mange gjester som kommer langveisfra og det blir kun aktuelt dersom en kan ha på våren og en på høsten.

De deler jo hver eneste bursdag, så dersom de selv ønsker separate fester og å få lov å være midtpunkt alene for en dag så ønsker jeg å gi de det. Det er noen år til og storebror skal konfirmeres først, så mulig jeg ombestemmer meg når jeg har vært gjennom en runde?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 19:44   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

At noen gjør dette uten lister er langt over min forstand, jeg er jo nesten igang med listne til min første konfirmant, og nesten bare "venter på tråden". Altså "konfirmant 2023" that is.

Listene er mentale enda da, og består av
*Få mannen til å få ut fingeren og sjekke om lokalet jeg ønsker er ledig en av de fire aktuelle datoene i prioritert rekkefølge 13.15, 6.5, 14.5 eller 7.5. altså mannen siden han har kontakt med henne som styrer dette. Jevnlig. Mens jeg ikke er helt sikker på hvem det er.
*finne ut av hvor "bredt" vi skal invitere
*lage alle de andre listene

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 20:10   #51
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Jeg fikset blomster selv, veldig enkelt, men syns det ble fint.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 20:13   #52
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Tvillinger og 1 konfirmasjon her. Gruer meg til å betale for 2 bunader....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 20:30   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Kjempefint zinatra! (Omg, nå ser jeg at du heter Zinatara, ikke zinatra som jeg alltid har trodd. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 23:06   #54
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

I vår konf. var det pyntet med bittesmå grener med epleblomster og eføy fra hagen. Veldig delikat, for den som har tilgang og vil ofre litt av årets eplehøst..

Kan også bruke en del av serveringen som bordpynt. Polerte epler, godteri i glasskåler osv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 23:08   #55
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Tvillinger og 1 konfirmasjon her. Gruer meg til å betale for 2 bunader....

Hadde vi hatt en tvillingfamilie i den situasjonen, ville jeg for min del gjerne fått spytte i noen sølvknapper i konfirmasjonsgave el.l. Ville tenkt at det var en fin og varig presang.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 23:31   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Vi hadde veldig enkel pynt på bordet. Brukte duk, servietter og lys som stedet hadde. Pyntet med remser av eføy, og hadde en enkel rose i noen billige vaser jeg kjøpte på IKEA. Sånne som passer til en blomst. Bordkortene lagde jeg selv, og gikk i den samme grønne fargen som eføyene. Det ble veldig enkelt og delikat.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 00:30   #57
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

30 gjester hadde vi. Lokalet fikk vi låne gratis. Skal vi zeeeee...

Mat og kokk ca 10000 kr
Servietter og lys: ca 300 kr
Blomster: ca 500 kr
Bordkort og annen pynt: ca 500 kr
Drikke: ca 800 kr
Kransekakemasse og pynt til kransekake: ca 500 kr
Iskake: ca 600 kr
Takkekort: ca 900 kr (40% rabatt på Fotoknudsen i mai!)

Gaven var selskapet og så bunad. Hun er strålende fornøyd.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 00:32   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

900 for takkekort? Hvor mange da? Vi trenger nok ikke så mange takkekort, egentlig. Har ikke bestilt ennå, men tror ikke vi brukte så mye forrige gang.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 09:16   #59
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

900 for takkekort? Hvor mange da? Vi trenger nok ikke så mange takkekort, egentlig. Har ikke bestilt ennå, men tror ikke vi brukte så mye forrige gang.

Vi bestilte bare 20 takkekort, men betalte likevel kr 592,-. Det var dette designet fra kortshop: https://www.kortshop.no/takkekort/ta...66-p-6766.html

Mye billigere per stk når man bestiller mange. Disse var avertert til "fra kr 13,-, men det ble kr 27,- per stk for 20. Forsendelseskostnader i tillegg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 09:42   #60
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

900 for takkekort? Hvor mange da? Vi trenger nok ikke så mange takkekort, egentlig. Har ikke bestilt ennå, men tror ikke vi brukte så mye forrige gang.

60 takkekort. Doble med konvolutt. Fotoknudsen. 860 kr var det vel.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no