Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Strava-trøbbel, om registrering av tid

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-19, 00:07   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strava-trøbbel, om registrering av tid

Stravaen min tuller. Eventuelt er den feil innstilt.

Hvis jeg trykker «walk», så tar den fint og rolig tiden fra jeg trykker start til jeg trykker finish.

Men hvis jeg trykker «run», så tar den tiden på nøyaktig samme måte, men idet jeg trykker finish, så trekker den mange minutter fra tiden og registerer det som «moving time». Hvis jeg løper 50 minutter, så tror den at jeg har løpt 40 minutter. Greit nok at det hender jeg stanser opp i blant, men ikke 10 minutter!

Hvordan kan jeg endre dette? Det ee fryktelig irriterende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-19, 00:41   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strava-trøbbel, om registrering av tid

Har du autostop ved pause aktivert?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-19, 00:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strava-trøbbel, om registrering av tid

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Har du autostop ved pause aktivert?

Trodde ikke det, men skal sjekke en ekstra gang. Jeg stusser uansett på at den trekker fra så mye. Mye mer enn de eventuelle pausene mine skulle tilsi.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no