Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-15, 10:08   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men kjære vene, dette er da ingen skjult kritikk? Og ikke basert på de 100 siste innleggene. Dette er noe jeg synes har utviklet seg de siste månedene, og derfor skrev jeg innelgget. uten tanke om hva som fantes på dagens trådliste.

Om folk er enig eller uenig i det er vel ett fett? Dette var min mening, jeg la det tilogmed på flisespikk-forumet, og de som er enige kan jo følge det opp, så kan ande la vær?

Hey, slapp av da. Visste vel ikke at det var et sånt innlegg som du ikke hadde behov for tilbakemelding på. Jeg skjønte bare ikke helt hva det skulle skjerpes på, siden jeg ikke helt ser den samme tendensen som du ser, men det skader selvsagt ikke å ha det i bakhodet. Jeg irriterer meg også over kryptiske titler, selv om jeg synes det er lite av det her. Bare overse min tilbakemelding.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-08-15 kl 10:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:09   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Nei, jeg er heller ikke feilfri. Det hender jeg leser gamle innlegg jeg har skrevet her inne og plutselig ser jeg en skrivefeil eller to som jeg fullstendig har oversett tidligere. Men jeg PRØVER i det minste. Jeg synes heller ikke det er noen unnskyldning å si at man er kjapt inne fra telefonen. Da vet man jo at faren for autokorrekturfeil er stor, så derfor er det ekstra viktig med en kjapp gjennomlesing.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:11   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

He,he snakk om å føle seg truffet.
Dette kan da vitterlig ikke være noe stort problem? Klarer man virkelig å irritere seg over dette på fp?
Noen ganger har man behov for å blåse ut et innlegg, uten å korrekturlese, bruke komma osv.
Må da være lov uten at det blir kommentert?

Ulovlig er det ikke, men i mine øyne bør det absolutt unngås.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:11   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Jeg syns det er en fin påminnelse som jeg er helt enig i, og syns det er noe alle kan ta til seg, på generelt grunnlag. Ikke noe man trenger å føle seg truffet av, hvertfall ikke gå i forsvarsmodus.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:12   #25
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Jeg har masse skrivefeil pga elendig touch og latskap med gjennomlesing etterpå. Og tar gjerne kritikk på det. Hvis folk vil kommentere det, er jo det helt på sin plass, synes jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:15   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Klare trådtitler er en god ting.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:39   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Jeg syns informative titler er en fin ting. Et sted det syndes som dette over en lav sko, er for eksempel Markedsplassen, der det stadig mangler sko- og klesstørrelse i tittelen. For ikke snakke om presisering av om man selger barne- eller voksenklær.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-15, 10:42   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns informative titler er en fin ting. Et sted det syndes som dette over en lav sko, er for eksempel Markedsplassen, der det stadig mangler sko- og klesstørrelse i tittelen. For ikke snakke om presisering av om man selger barne- eller voksenklær.

Jepp, kjønn og alder i tittel, pris og størrelse i innlegg. Stort irritasjonsmoment på Finn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no