Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Justified

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-12, 15:18   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Serieanbefaling: Justified

Jeg syns serien er så genial at den fortjener en egen tråd.

Serien er en moderne western hvor den skyteglade sheriffen Timothy Olyphant blir flyttet tilbake til hillbillybyen han kom fra, etter en stygg skyteepisode i Miami. Westernlinken er helt klar og tydelig, men gjort på en elegant og smidig måte.

Persongalleriet er helt hilarious, dette er fattig-amerika på sitt verste. Det er nynazister, hillbillies, rednecks og tidligere slavesamfunn sauset sammen i en gedigen smørje, og det finnes knapt et ærlig menneske i hele Kentucky tror jeg. Samtidig får man veldig sansen for mange av dem, til tross for svært tvilsomme aktiviteter og sympatier. Jeg har jo bodd i et liknende samfunn, riktignok ikke like fullt av kriminalitet, men omtrent like fattig, og jeg kjenner igjen mange av typene og grupperingene selv om dette selvsagt er karikert og satt på spissen.

Timothy Olyphant er jo ikke akkurat vond å hvile øynene på, og han innehar akkurat passe doser mykhet, maskulinitet, humor og oppgitthet til å være en morsom karakter å følge.

Tredje sesong har nettopp startet i USA og de to andre finnes på DVD.



http://www.fxnetworks.com/shows/originals/justified/

__________________


Sist redigert av Tallulah : 20-03-12 kl 15:34.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 15:24   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Jeg har vært fjortisforelsket i Olyphant i mange år. Denne serien må jeg få med meg, takk for tipset!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 15:29   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Haha, da passer vel denne?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 18:26   #4
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Henger meg på anbefalingen, utrolig bra serie!

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 18:32   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Tiltres! (Tiltredes? ) Jeg er tidlig i sesong 1, liker den godt!

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 18:44   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 22:05   #7
Optimusa
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 5
Optimusa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

den må jeg se, takk

Optimusa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:48   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Jeg henter opp igjen denne etter å ha sett ferdig sesong 5 og lest Skilpaddas innlegg om den i filmer sett-tråden.

Dette har blitt en av mine yndlingsserier, og jeg har tenkt til å begynne på nytt igjen fra start. Jeg liker utviklingen serien har gått gjennom, fra å være litt morsom, men relativt realistisk (hvertfall nesten ) til å bli fullstendig hilarious til å nå være temmelig mørk, slem og ekstremt skitten. Karakterene har virkelig fått utvikle seg, og det har vært interessant å få være med på ferden deres.

Sesong 5 har på ett vis vært den jeg har likt minst, kanskje mest fordi jeg ikke fant noe særlig humor i Crowe-familien fra Florida, og erke-New Yorker Michael Rapaport har ikke vært helt overbevisende southerner, syns jeg. Samtidig kan jeg ikke så mye om kulturen rundt de fattige som bor i Floridas sump til å være helt sikker. Han er hvertfall overbevisende som en skikkelig ukarismatisk, slem fyr, det skal han ha. Samtidig ser jeg nå at det har vært den sesongen hvor mest har gått galt, for alle, og det har vært store endringer i alle karakterenes liv. Det er interessant!

Raylan Givens selv blir også mer og mer usympatisk, og slipper ikke lenger unna på sjarmen, virker det som. Han virker sliten og kanskje tilbake der hvor han var i Miami da han ble sendt opp til Kentucky?

Hver sesong slutter med ulike versjoner av låta "You'll never leave Harlan alive", og den har kanskje aldri vært nærmere sannheten for Raylans del som nå, på vei inn i siste sesong.



(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-04-14 kl 11:00.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 10:59   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Åh, jeg hørte på den versjonen av sangen i dagevis etter siste episode av sesong fem. Veldig enig i det du skriver, Tally - jeg sitter også og har kjempelyst til å begynne på begynnelsen igjen, også for å se tydelig hvor store endringer det har vært.

Crowe-familien er ikke særlig morsom, nei, med selvsagt unntak for Dewey - hva var det de kalte ham i en av omtalene i AV Club? "Television’s most lovable Neo-Nazi murderer"? Men til og med arme Dewey har jo hatt en dyster utvikling denne sesongen, noe man nesten ikke skulle tro var mulig.

Og så er jeg genuint lei meg for at det har skåret seg så grundig mellom Art og Raylan.

Men Tim er fremdeles morsom! Vi snakker stadig om at han og Rachel burde få en spinoff-serie. Eller, som jeg foreslår: de burde lage en episode sentrert rundt dem og Art, på kontoret, der de prøver å gjøre jobben sin mens Raylan er ett eller annet annet sted og lager bråk, og bare såvidt er innom et par ganger.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:13   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Stakars, lille Dewey. Stygg, lukter vondt, ingen liker ham og alt går galt. Han vil jo bare ta livet med ro med horene sine i bassenget.

Jeg syns også det du nevner er trist, og det kom på et vis veldig overraskende, men på et annet ikke. Det var vel egentlig bare et tidspørsmål om når sjarmkontoen gikk tom.

Et rungene ja til en episode med Rachel og Tim i fokus!

Det blir spennende å se Avas utvikling, hun står for første gang veldig alene. Allikevel er hun nå tilbake til å være avhengig av Raylan, men på en annen måte. Jeg lurer veldig på den egentlige årsaken til at hun gjorde det slutt med Boyd. Var det fordi hun ble lei av alle løftene hans? Var det fordi hun endelig så at han hadde latt henne ta skylda? Vil hun greie å backstabbe han for å redde seg selv, slik han egentlig har gjort med henne?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:23   #11
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Ligger den på Netflix? Jeg er alltid ute etter gode serier jeg kan trene til...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:24   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns også det du nevner er trist, og det kom på et vis veldig overraskende, men på et annet ikke. Det var vel egentlig bare et tidspørsmål om når sjarmkontoen gikk tom.

Absolutt. Det har bare vært en vesentlig del av endringene i "hva slags serie dette egentlig er" som sesong 5 har brakt. For det er ikke lenger en serie der den sjarmerende hovedpersonen bryter reglene, men alltid berger seg inn igjen - og blir tilgitt av sjefen - fordi han alltid løser saken og/eller alltid har en grunnleggende integritet, selv om han ikke alltid følger lovens bokstav.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det blir spennende å se Avas utvikling, hun står for første gang veldig alene. Allikevel er hun nå tilbake til å være avhengig av Raylan, men på en annen måte. Jeg lurer veldig på den egentlige årsaken til at hun gjorde det slutt med Boyd. Var det fordi hun ble lei av alle løftene hans? Var det fordi hun endelig så at han hadde latt henne ta skylda? Vil hun greie å backstabbe han for å redde seg selv, slik han egentlig har gjort med henne?

Da Boyd flyttet inn hos Ava for et par sesonger siden, var det vel et krav fra henne at han skulle holde seg lovlydig, eller i alle fall ikke involvere henne i noe? Han fikk henne jo til å ringe et telefonnummer som var med på å berge ham i den episoden der de skulle sprenge gruven (eller hvordan det nå var), og det var da hun ble dratt inn som medskyldig i det han driver med. Kanskje angeren/sinnet over å ha blitt en seriøs forbryter har vært der hele tiden, og hun har følt seg veldig forlatt av Boyd mens hun var i fengselet. (Og seriøst, Boyd: Å fortelle Ava, det øyeblikket hun er hjemme fra fengsel, at du har hatt noen tøffe måneder - det var virkelig ikke særlig gjennomtenkt eller musikalsk! I det hele tatt viste hele den episoden hvor dårlig Boyds superkraft har begynt å fungere. Han klarte ikke å snakke seg ut av en eneste situasjon på den måten han prøvde.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:25   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Usikker ang Netflix? Mulig de første sesongene er der.

Skilpadda: Det husker jeg ikke, men mulig det bare forsvant for meg. Jeg fikk intrykk av at hun, nærmest som en hevn overfor Raylan, bestemte seg for å bli en slags Bonnie til Boyds Clyde, og tok over bordellet.

Boyd har virkelig ikke greid seg bra denne sesongen, jeg lurer på hva som ligger bak? Ble det for mye på flere kanter? Trengte han å ha en Ava som så opp til ham, eller var det rett og slett det som fikk ham til å bli slapp? Og den kommentaren? Snakk om å være selvsentrert!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-04-14 kl 11:31.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:25   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Er snart ferdig med sesong 3 og tør bare myselese det dere skriver.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 11:34   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Ikke les for mye Toffen! Ta heller et maraton og bli med i samtalen!

Vi kan godt snakke om de tidligere sesongene i stedet altså. Jeg vil bare snakke om serien, jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 12:00   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Cowboy altså. Kanskje noe å tipse mannen på, og så det er mulig å se noe annet enn spill på skjermen hjemme hos oss.
Han liker cowboy, lurer på hvor mange ganger Lonesome Dove har gått hjemme hos oss.
Må sjekkes om den er på Netflix.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 23-04-14 kl 12:17.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 12:12   #17
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Må sjekke om jeg finner den på netflix.
Ligger hjemme med lungebetennelse.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 14:14   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Cowboy altså. Kanskje noe å tipse mannen på, og så det er mulig å se noe annet enn spill på skjermen hjemme hos oss.
Han liker cowboy, lurer på hvor mange ganger Lonesome Dove har gått hjemme hos oss.

Den er cowboy på en sånn måte at kun de som liker eller har sett mye cowboyfilmer reflekterer over det, tror jeg. Altså at det går an å like serien selv om man ikke er så begeistret for cowboysjangeren.

Man har en ensom mann av loven som ikke er så opptatt av å gjøre ting etter boka, ikke greier å holde et normalt forhold i gang, drikker og røyker heftig og har en utopisk drøm om et rolig liv på landet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 21:09   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

* noterer bak øret*

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-14, 22:09   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Justified

Jeg tør ikke lese tråden og lete: hvor finner man sesong 1? Jeg finner bare sesong 2 på Netflix. Og kan man begynne rett på sesong 2?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no