Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"...men det e vææældig bra på face!"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-12, 16:49   #21
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Heller polerte overflater enn ørtogførti sutreputrestatuser... i timen!

Helt enig.

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.


Jeg får også fnatt av "visdomsordene" - så jeg ble liddla glad da jeg fant denne:



__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 16:53   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Spot on, Harriet!

(Med et lite unntak av at jeg liker visdomsord når de er virkelig kloke og tankevekkende og ikke sukkersøte banaliteter rammet inn i rosa og glitter.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 18:17   #23
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Ja altså, jeg så en UFO i dag, og hvis ikke det er supert å dele på Face så veit ikke jeg!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 21:59   #24
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Spot on, Harriet!

(Med et lite unntak av at jeg liker visdomsord når de er virkelig kloke og tankevekkende og ikke sukkersøte banaliteter rammet inn i rosa og glitter.)

Ja, jeg liker noen visdomsord. Sånne som er tankevekkende ja!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 22:20   #25
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

HV sa det!

Jeg vil også legge til de statusene som tar opp et viktig tema og utfordrer andre til å kopiere stausen og legge den ut som egen. Veldig irriterende!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 22:46   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Kopierte statuser suger som bare hoppetau kan suge!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 23:07   #27
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"



De statusene som irriterer meg mest er imidlertid svigerforeldre som legger ut mer info om meg og mine enn jeg egentlig liker å dele selv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 23:28   #28
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

også er det så fint når husstandens katt og hund kommer seg på facebook og så man kan bli venn med de og ha oversikt over foring, løpetid og antall flott i pelsen.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 23:54   #29
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Hahaha, alt dette er fantastisk ja.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 23:56   #30
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Men denne synes jeg er bra. Denne elsker jeg faktisk, og dytter opp på egen profil med jevne mellomrom.

Sitat:

Sett dette som din status hvis du kjenner noen, eller er i familie med noen, som har blitt spist av en drage. Mitt ønske for 2010 er at folk forstår at det å bli spist av en drage ikke er noe å spøke med. Drager er nesten ustoppelige og de er dritskremmende. 93 % vil ikke kopiere og sette denne teksten på statusen sin. De er sikkert blitt spist av en drage.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 00:25   #31
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Prosentstatuser er de verste. Ellers så er jeg egentlig ganske altetende. Jeg deler ikke alt på FB, det gidder jeg ikke. Men så er jeg ikke av dem som må overbevise alle andre om at mitt liv er perfekt heller.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 00:29   #32
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Enig med Harriet. Det værsteste av det verste er dårlig sutrehinting (har jeg noen gang sagt hvor mye jeg avskyr sutring?) som "Trist..." "Har tidenes dårligste dag...", "så utrolig skuffa..." eller bare ":'(" også skal alle nysgjerrigfisene spørre vedkommende om "hva har skjedd?" og de invidde kan gi virtuelle klemmer også skal statuseier svare "Vil ikke ta der her på face" eller forsette hintinga for nevnte invidde. Gud bedre, det er så teit! Barnslig og desperat sympatihinting.
Ja, også visdomsord da . Den som poster visdomsord og copy-paste-statuser havner automatisk i min "hide from newsfeed"- altså vennelistens pariakaste. Der er folkene man har der fordi det ikke er kosher å fjerne dem, men man orker heller ikke de slitsomme oppdateringene.

Det tredje som irriterer meg mer en hæppimøffingjengen er surmaga, passiv agressiv sutring over venner man har på listen sin. Man nevner ikke navn, men hinter i blokkbokstaver til utvalgte som tydeligvis "trenger å høre det". Jeg har et par slike venner på face og det er så lavmål at jeg har ikke ord. Senest i går var en ute og sutret over manglende engasjement i forbindelse med oppussingsprosjekt. Da kommer det en masse "dere vet hvem dere er"-hinting og man legger ut om hvor skuffet man er. Alt avsluttes selvsagt med et stort .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 01-12-12 kl 02:07.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 01:34   #33
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Passiv-aggressiv hinting er dumt. Sitater derimot, de kan jeg godt finne på å dele om jeg kommer over noen som treffer. Da snakker jeg om å dele ved å skrive dem. F.eks er jeg veldig glad i Ziglarsitatet om at det ikke er hva man oppnår ved å nå målene sine som er det viktigste, men hva man blir gjennom å nå målene sine. For meg som straks er i mål i forhold til noe som jeg har jobbet mot i mange år er det utrolig treffende. Jobben jeg har gjort på veien har forandret meg. Noe jeg ville gått glipp av om noen andre hadde fikset livet mitt for meg. Så det er den type sitater. De har mer mening enn at det er en floskel med søt kattunge som bakgrunnsbilde. Eventuelt kan de være type Sheldon-morsomme.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 02:06   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Passiv-aggressiv hinting er dumt. Sitater derimot, de kan jeg godt finne på å dele om jeg kommer over noen som treffer. Da snakker jeg om å dele ved å skrive dem. F.eks er jeg veldig glad i Ziglarsitatet om at det ikke er hva man oppnår ved å nå målene sine som er det viktigste, men hva man blir gjennom å nå målene sine. For meg som straks er i mål i forhold til noe som jeg har jobbet mot i mange år er det utrolig treffende. Jobben jeg har gjort på veien har forandret meg. Noe jeg ville gått glipp av om noen andre hadde fikset livet mitt for meg. Så det er den type sitater. De har mer mening enn at det er en floskel med søt kattunge som bakgrunnsbilde. Eventuelt kan de være type Sheldon-morsomme.

Jeg synes per definisjon at visdomsord og "kloke sitater" er teit. Sorry. Det er helt greit at de betyr noe for deg, men for meg er og blir det glorete.

Også har jeg bitt meg merke i at sånn sitatstrøing ofte henger sammen med mennesker man vet lever langt unna oppfordringene om å "Carpe Diem" og lignende.
Jeg sier bare "Ro dæ ne no, Fransoas!" til sånn "livsvisdom" .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 07:45   #35
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Svigers på fæis?!

Edit: Skulle quote Katta.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 08:02   #36
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Svigers på fæis?!

Edit: Skulle quote Katta.

Det er like ille med sin egen mor. Hun skiver sånn som: "De som trykker liker blir invitert på innvielsesfesten vår." Og når hun skulle gifte seg IGJEN skrev hun masse om at bare folk som brydde seg om henne fikk komme i bryllupet. Hinting til sånne som meg som takket pent nei. Jeg blokket henne. Både på FB og rl. Noen mennesker egner seg i hvert fall ikke til å være på FB, og burde i grunn gått med kronisk munnbind eller noe.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 09:26   #37
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Enig med Harriet. Det værsteste av det verste er dårlig sutrehinting (har jeg noen gang sagt hvor mye jeg avskyr sutring?) som "Trist..." "Har tidenes dårligste dag...", "så utrolig skuffa..." eller bare ":'(" også skal alle nysgjerrigfisene spørre vedkommende om "hva har skjedd?" og de invidde kan gi virtuelle klemmer også skal statuseier svare "Vil ikke ta der her på face" eller forsette hintinga for nevnte invidde. Gud bedre, det er så teit! Barnslig og desperat sympatihinting.

Sånt som dette?

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 10:43   #38
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Sånt som dette?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 11:36   #39
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

MammaHeksa: Akkurat sånn ja!
Og de finnes ut der altså,og de trenger tydeligvis de denne typen oppmerksomhet og bekreftelse flere ganger i uken.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-12, 12:02   #40
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "...men det e vææældig bra på face!"

Jeg evner ikke å irritere meg over hva folk skriver på Facebook, så lenge det ikke er i kategorien mobbing eller rasisme ol. Men jeg ler en god del både av og med folk.

Jeg klarer ikke helt å opparbeide meg nok engasjement over Facebook kjenner jeg. Og deler helt sikkert ting som kan finne på å irritere vettet av andre. Sjelden sukkersøte visdomsord, men jeg sprer nok litt "visdom" likevel. Og bruker ikke tid på å analysere om det finnes noen som vil synes det jeg skriver er dumt/barnslig/tåpelig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no