Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 10:59   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg så denne på Lindex forleden, som jeg syns var ganske fin. De hadde den i sort og en dyp rosafarge og. Jeg liker ikke egentlig dressjakker, men denne var så fin at jeg vurderer å prøve den. Det er en eller annen kolleksjon fra et merke man kanskje burde hørt om.

Så fiiin jakke! Holly&Whyte heter vel denne kolleksjonen fra Lindex. Gwyneth Palthrow reklamerte for vårkolleksjonen, denne jakken er sikkert fra høstkolleksjonen. Liker disse plagene veldig godt, småpreppy og pent med gode materialer og fint snitt. Mye for pengene!

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 11:23   #22
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ja, jeg vurderer om jeg må snike til meg en alenehalvtime på det lokale senteret og prøve den og kanskje en kjole. Under kamuflasje om at jeg skal på Cubus og kjøpe ullsingletter som jeg har lovet datteren.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 11:35   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Ja, jeg vurderer om jeg må snike til meg en alenehalvtime på det lokale senteret og prøve den og kanskje en kjole. Under kamuflasje om at jeg skal på Cubus og kjøpe ullsingletter som jeg har lovet datteren.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 18:24   #24
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Kjole fra Lindex:

Fin!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 18:57   #25
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Det ble grønn jakke på meg. Og en lilla strikkejakke fra samme kolleksjon.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 19:13   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ser litt kjedelig ut på bilde, men en skikkelig fin vinterjakke:

vixen er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 14:34   #27
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Nye løpesko! Fine og dyre.

Adele er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 14:46   #28
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ikke ofte jeg kjøper kjoler, men trengte en sort. Så da ble det til at jeg kjøpte tre stykker.



Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 16:44   #29
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

De var veldig fine, alle tre Hannamoren, hvor?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 20:08   #30
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

De var veldig fine, alle tre Hannamoren, hvor?

Tusen takk! De to øverste er fra KappAhl, og den nederste Cubus.

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 20:11   #31
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Hannamoren- så fine de var

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 20:56   #32
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hannamoren- så fine de var

Takk, snille du. Ja, du vet at det ikke er ofte jeg kjøper kjoler, så dette er litt stort for meg. I dag kjøpte jeg sølv glittersko med HØY hæl til. Overrasker meg selv litt.

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 26-10-12, 09:28   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg har bestilt disse fra Nude, med saueskinnsfor.

http://lillevinkelsko.no/nude-62200-sort-p-10233.html

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 26-10-12, 09:33   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Prøver meg på en parkas. Likte snittet og fargen veldig godt (en bekjent som har), så nå gjenstår det å se om den blir like fin på meg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 26-10-12, 10:20   #35
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Å den var fin Kokosbolle.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 26-10-12, 10:33   #36
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har bestilt disse fra Nude, med saueskinnsfor.

http://lillevinkelsko.no/nude-62200-sort-p-10233.html

Åh, de var lekre! Jeg kunne saktens trenge et par varme, pene vintersko etter at mine Bumper-boots gikk i stykker...

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 26-10-12, 10:45   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ja, jeg klarte ikke å la være, de var bare AKKURAT sånne jeg vil ha. Altfor dyre, men de varer sikkert sjempelenge.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 26-10-12, 11:58   #38
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, jeg klarte ikke å la være, de var bare AKKURAT sånne jeg vil ha. Altfor dyre, men de varer sikkert sjempelenge.

De er jo fantastiske, og har virkelig svidd seg fast på netthinnen. Men de har ikke størrelsen min, og ikke Brandos heller!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 27-10-12, 19:21   #39
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II



__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 27-10-12, 19:21   #40
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg fikk dem ikke større.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no