Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 19:53   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Vi må bare innse at vi må kjøpe en kontanttelefon som 9-åringen kan ha..
Ikke noe fancy greier, men noe han kan ringe oss og sende mld til oss med. Så billig så mulig, og brukervennlig for en 9-åring

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:10   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Snuppa har en Sony Eriksson Spiro. Billig og enkel.

Hun har kontantkort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:16   #3
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Min 9 åring har sony ericsson zylo. Enkel og grei!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:32   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Vi må bare innse at vi må kjøpe en kontanttelefon som 9-åringen kan ha..
Ikke noe fancy greier, men noe han kan ringe oss og sende mld til oss med. Så billig så mulig, og brukervennlig for en 9-åring

MIn tiåring har en Nokia klapptelefon. Skikkelig gammel modell, jeg aner ikke hvilken. Den kostet nesten ikke noe, har kontantkort som aldri belastes fordi vi har sånn derre fri familie eller noe sånt. OG den er lett å bruke for henne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 21:35   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Vi har bestilt en SonyEricsson ST17 Xperia active - rett og slett fordi den skal tåle litt mer enn de andre. Hvordan den duger, kan jeg komme tilbake til om noen uker. Min ønsket seg iPhone over alt i verden siden alle kompisene hans har det, men der går grensen. Så dette ble et kompromiss og jeg tror han kommer til å bli fornøyd.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 21:42   #6
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Min 9- åring har SE Xperia mini, og er veldig fornøyd. Ringer lite med den, men ho har wimp så ho bruker den som mp3- spelar.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 17:48   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Tusen takk for tips, skal leite litt på nettet etter disse modellene nå

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 18:06   #8
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en mobil til 9-åringen :)

Vår 9 åring fikk Sony Ericsson Xperia Active til bursdagen sin i desember. Den tåler både vann og en støyt, og passer bra til han. Han er veldig fornøyd så langt.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no