Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Brukket nakke eller blåmerke?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 11:14   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brukket nakke eller blåmerke?

Dette er overskriften på en artikkel på Trygg Trafikk sine nettsider i dag. TT har alltid vært ganske så forsiktige med sitt ordvalg i frontingen av informasjonen om at bakovervendte seter bør benyttes til barn opp til minst fire år. I denne artikkelen er det blant eksempler fra bilulykker i Norge hvor resultatet kunne vært annerledes om barnet hadde sittet bakovervendt, det er intervju med Tor Einar Calisch, overlegen ved barneintensiven ved Ullevål.

En god artikkel men jeg er redd langt flere fikk med seg den utrolige overskriften til VG i går dessverre. Jeg har også blogget om begge sakene og spredt det i nettverdenen så vi får håpe at flest mulig får det med seg.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no