Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-11, 20:00   #41
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Wow, for en fin pulsklokke, Tussilago!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 23-02-11, 20:08   #42
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Guriland, den må jeg også ha tror jeg. Kanskje. *shoppestoppellernoe* Hvor har de sånt?

Så den der på Black&White/Black design eller hva den nå heter på Trondheim Torg i dag.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 23-02-11, 20:22   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Så den der på Black&White/Black design eller hva den nå heter på Trondheim Torg i dag.

Nåh. Stemmer det - de har cream. Det tenker jeg aldri på. Takker!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 23-02-11, 21:51   #44
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nåh. Stemmer det - de har cream. Det tenker jeg aldri på. Takker!

Jeg så den på Black&White på City Lade tidligere i uka. De hadde ganske mange, tror jeg.

Kjolen jeg skulle ha hadde de derimot ikke i min størrelse.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 23-02-11, 22:12   #45
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Så den der på Black&White/Black design eller hva den nå heter på Trondheim Torg i dag.

Jeg ilte inn i tråden for å komme med det samme tipset.
Den var veldig Katta den der, var den ikke?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 24-02-11, 00:28   #46
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg ilte inn i tråden for å komme med det samme tipset.
Den var veldig Katta den der, var den ikke?

Svært.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 24-02-11, 16:01   #47
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Hører forresten innkjøp av skipakke i shoppingtråden? Fisher langrennski, hvite støvler (så upraktisk for meg som alltid har kalde tær), nye fancy klikkbindinger. Herlig!

banana er ikke aktiv  
Gammel 24-02-11, 16:24   #48
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Mexx tunika:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 24-02-11, 18:23   #49
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Ny pulsklokke . Har allerede testet den, og den er super .

Den har jeg også.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv  
Gammel 24-02-11, 23:42   #50
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har kjøpt litt Bodenklær på salg.



Men i denne fargen:




Og noe mer småtteri. Alt i helt riktig størrelse og det satt veldig flott på.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 24-02-11, 23:49   #51
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Trengte litt olabukseklær.




__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 00:32   #52
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Har vært i London. Ble ikke stort med shopping, da planlagt slanking på forhånd gikk i vasken. Men fikk kjøpt denne kjolen:



Og 4 BH-er på Bravissimo

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 00:37   #53
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Og i dag på salg på Stormberg:




469 for alt dette, var vel et kupp?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 12:32   #54
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Et par underkjoler ble med meg hjem fra Sparkjøp (!)(jepp!) i dag.



Kun 159,- per stykk!

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 13:40   #55
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Forsinket burdagsgave fra mannen:

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 14:48   #56
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Hva synes dere om denne? Og hvordan er det å handle fra asos?

http://www.asos.com/Asos/Asos-Leathe...t=-1&clr=Ochre

iben er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 15:21   #57
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Kunne ikke gå fra disse!!


__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 18:51   #58
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

da blir denne min

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 286292341_o.jpg (29,1 KB, 18 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 21:02   #59
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11


Denne har jeg bestilt, den kommer på rundt 1000 kr med toll&tull, etter at jeg tidligere i dag gikk fra denne:


(til og med etter at gubben sa han kunne kjøpe den til meg, han har akkurat kjøpt ny bil og har sikkert dårlig samvittighet...) Den koster 3850!

Tror jeg blir like happy med den billige, gitt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 25-02-11, 22:34   #60
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Forsinket burdagsgave fra mannen:

Fine! gtx? Hvor?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no