Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-17, 12:44   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Bare hopper inn og abonnerer på denne tråden, jeg. Jeg har bare sett et par av de i første innlegget, så her har jeg litt å glede meg til! Jeg har Friends som avslappingsserie nå, men det funker nok bare fordi hodet mitt er helt utslitt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 12:49   #22
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Har jentehelg med datter (15) og hun har fått meg på gli - vi skal begynne å se Game of Thrones i lag i kveld. Åtte sesonger i vente, liksom.

Jeg er overbevist om at den serien ikke er for meg. Jeg liker serier som The Americans, The Affair, The Handmaid's Tale, The Crown.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 14:08   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Har jentehelg med datter (15) og hun har fått meg på gli - vi skal begynne å se Game of Thrones i lag i kveld. Åtte sesonger i vente, liksom.

Jeg er overbevist om at den serien ikke er for meg. Jeg liker serier som The Americans, The Affair, The Handmaid's Tale, The Crown.

GOT
Den kan virke litt heavy i starten. Forvirrende også. Men hold ut, den blir så bra! Fantastisk serie.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 09:12   #24
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Du må så klart se Outlander. Er på Netflix og er helt fantastisk.
Ellers liker jeg veldig godt Orange is the new blac.
Ellers er The goodwife fin.
Alle er på Netflix.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 12:41   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

Du må så klart se Outlander. Er på Netflix og er helt fantastisk.
Ellers liker jeg veldig godt Orange is the new blac.
Ellers er The goodwife fin.
Alle er på Netflix.

Ja, Outlander.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 23:30   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Outlander ser i utgangspunktet ut som noe for meg - men jeg er ingen sci-fi fan...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 00:35   #27
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Hadde det enda vært noe sci-fi i Outlander, bortsett fra det lille innslaget av tidsreise, så hadde det kanskje vært seende.
Personlig synes jeg det er en redselsfullt dårlig serie, men jeg skjønner jeg er i mindretall.

Mitt forslag, om du ikke har sett den, er Last Tango in Halifax. (Jeg har sett den på DVD, da, så vet ikke om den finnes på strømmetjenester.)

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 00:51   #28
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

God dramaserie, litt sci-fi, spenning og humor er Orphan Black. Den anbefaler jeg alle å se, fantastiske skuespillprestasjoner og masse sterke damer i hovedrollene.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 01:46   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Mozart in The Jungle på Viaplay

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 08:54   #30
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mozart in The Jungle på Viaplay

Den likte jeg godt!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 09:12   #31
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Outlander

To av gutta mine (21 og 14 år) og jeg er Outlanderfans. Vi skal på fem dagers Outlander-tour med egen guide i Skottland om halvannen måned!!
:måttebaresidet:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 09:46   #32
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Hm. Hva med Miss Fishers murder mysteries? Høres sikkert ulogisk ut. Men den er superfeelgood, litt naiv australsk krim med handling fra 1920-tallet eller noe sånt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 09:51   #33
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Den har jeg vurdert, Appelsin! Jeg elsker jo feel-good-krim! (Du vet, sånne koselige mord forårsaket av arsenikk i tekopper i pittoreske landsbyer. )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 10:07   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hm. Hva med Miss Fishers murder mysteries? Høres sikkert ulogisk ut. Men den er superfeelgood, litt naiv australsk krim med handling fra 1920-tallet eller noe sånt.

Den hadde jeg ikke hørt om før. Kanskje noe å laste ned til flyturen til USA neste uke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 21:59   #35
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Den har jeg vurdert, Appelsin! Jeg elsker jo feel-good-krim! (Du vet, sånne koselige mord forårsaket av arsenikk i tekopper i pittoreske landsbyer. )

Da er det definitivt noe for deg!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 22:29   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hm. Hva med Miss Fishers murder mysteries? Høres sikkert ulogisk ut. Men den er superfeelgood, litt naiv australsk krim med handling fra 1920-tallet eller noe sånt.

Jøss, aldri hørt om. Har lagt den til på min liste på netflix nå. Får se om det blir tid en gang i fremtiden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 23:27   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hm. Hva med Miss Fishers murder mysteries? Høres sikkert ulogisk ut. Men den er superfeelgood, litt naiv australsk krim med handling fra 1920-tallet eller noe sånt.

Jeg har sett et par episoder i dag, og den likte jeg veldig godt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-17, 03:12   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hm. Hva med Miss Fishers murder mysteries? Høres sikkert ulogisk ut. Men den er superfeelgood, litt naiv australsk krim med handling fra 1920-tallet eller noe sånt.

Takk for tips, har sett noen episoder i dag og liker den godt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-17, 22:29   #39
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Finnes det en god dramaserie jeg ikke har sett?

Tjockare enn vatten/Thicker than water har ikke blitt nevnt her tror jeg. Den er ålreit underholdende.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no