Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

President Bush stikker hodet i sanden … (Aftenposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 10:06   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

President Bush stikker hodet i sanden … (Aftenposten)

http://www.aftenposten.no/nyheter/mi...cle1473773.ece

Dette passet nok ikke Bush nei.....

Hvor lenge skal politikere stikke hodet i sanden? Ingen tør å gjøre upopulære valg. Det blir kanskje vår undergang eller?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:10   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så et intervju på tv i forbindelse med økt bensinpris. De ville ikke ha sånne små miljøvennlige biler som de har i Europa. Nei, de skulle ha kraftige motorer som slukte bensin. Så det sier jo litt om innstillingen deres.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:14   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ER det med mennesker?? Jeg blir så oppjaget når jeg hører om sånt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!!

Vi ødelegger hele planeten, og flere og flere tegn på dette kommer jo nå i form av dødelige orkaner, tsunamier, oversvømmelser, jordskjelv og gudene vet hva. Allikevel er det kun PENGER og MAKT som står i hodene på verdens ledende politikere. Jeg vet ikke hva jeg skal si, det er for skremmende og sykt å tenke på.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:17   #4
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"If voting could change anything, they'd make it illegal." -Emma Goldman

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:17   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Hadde blitt overrasket (positivt) om han ikke hadde gjort det. Det er jo dette hele Bushadministrasjonens politikk går ut på.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:18   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Bush sa jo i en tale til studentene en gang, at man kunne bli president selv med 3 i gjennomsnitt. Det sier jo litt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:19   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dessverre ikke overrasket, og jeg håper inderlig at han mannen ikke rekker å ødelegge så mye mer før han får foten i rævva og blir erstattet av en (forhåpentligvis) mer fornuftig president.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:32   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg syns er ganske oppsiktsvekkende her er at til og med et Bush-oppnevnt panel har funnet en sammenheng. Det er jo som om tobakksindustrien skulle oppnevnt et utvalg som stadfestet en sammenheng mellom røyking og kreft...

Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:34   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: President Bush stikker hodet i sanden.....

Har ikke den mannen hodet konstant i sanden?

De har en veldig god lov i USA, og det er at en mann ikke kan bli valgt til president mere en 2 ganger..... ( om jeg ikke husker feil dah)

En normalt oppegående person vil for meg selv klare å skjønne at den globale oppvarmingen er en medvirkende årsak til at naturen av og til går bananas.

At de ikke vil at den skal bli offentliggjort i USA forunderer meg minimalt.
Hadde derimot blitt sjokkskadet om de gjorde det.
Blir som at bilder av soldater som kom hjem fra Irak og Afganistan i kister, skulle hemmligholdes og i allefall ikke bli avbildet i aviser.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 04:13   #10
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: President Bush stikker hodet i sanden … (Aftenposten)

Dette har jeg diskutert et par ganger med mannen min, og han orker ikke tenke så mye på det så lenge forskerne ikke har påvist noen klar sammenheng mellom global oppvarming og ekstreme værtyper. Ikke rart det, når det er slik forskningsresultatene behandles.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no