Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 16:55   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Spørsmål

Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Ja, det lurer jeg på.

Verken mer eller mindre.

Selv tror jeg ikke jeg kjenner noen som ikke har pc/internet, men jeg kjenner flere som ikke er komfortabel med det.
Altså det å bruke nettbank, eller søke opp informasjon.

Jeg må si det forundrer meg litt, så lett tilgang som vi har, og så mye informasjon som egentlig er vanskelig å få tak i uten å ha tilgang. Det henvises jo til nettet hele tiden. Feks når det gjelder svineinfluensaen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 16:57   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Onkelen og tanta mi har ikke. Og kusina til faren min har ikke.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 16:58   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Jeg kjenner en del eldre som ikke har internett hjemme. Også kjenner jeg et par uten noe sted å bo, som forståelig nok, ikke har verken det ene eller det andre hjemme.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 16:59   #4
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Eks-svigers

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 16:59   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Ja, kompisen til mannen har ikke. Så da må han ringe til oss hver gang det er noe. Må si jeg synes det er spes at et par på 43/31 år og tre barn ikke har nett tilgang hjemme. I allefall når de må ty til oss hver gang det er noe etter jobb. Og det skjer til tider veldig ofte.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:01   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg må si det forundrer meg litt, så lett tilgang som vi har, og så mye informasjon som egentlig er vanskelig å få tak i uten å ha tilgang. Det henvises jo til nettet hele tiden. Feks når det gjelder svineinfluensaen.

Det du sier er kjempeviktig, det finnes mange mennesker som ikke har forutsetning hverken økonomisk eller mentalt for å greie å drifte en PC eller greie å bruke den.

Og det må jo bli et problem at mer og mer blir lagt over på nettet, som telefonkataloger, selvangivelser, banktjenester etc. Jeg er litt bekymret faktisk over at man får en klasse mennesker som kommer til å falle mer ut av samfunnet på grunn av dette.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:03   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Ja, barnas oldemor. Men hun er godt over 80, så det er kanskje ikke så uvanlig i den aldersgruppen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:04   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Nå har til og med min gamle far på snart 70 (som ikke kan sende sms) fått seg pc og internett, så da tror jeg ikke jeg kjenner noen som ikke har det. Er ikke sikker på hvor mye han egentlig bruker det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:04   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Syns det er litt snodig jeg ja.
At eldre ikke har det er nå en ting, de savner det sikkert ikke heller.
Men at folk med barn særlig, eller folk under 60 generelt ikke har det, det finner jeg litt merksnodig.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:06   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Bestemoren min og bestemoren til mannen min er de eneste jeg vet om. Men de er begge over 90, da. (Og svigermormor er vel nå den eneste jeg kjenner uten mobiltelefon, tror jeg.)

Det Esme sier er forretsen veldig viktig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:06   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Husker en av guttene mine snakket om dette for noen år siden. "Det er bare de aller mest usiviliserte som ikke har det, mamma", sa han.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:08   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.936
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Mormoren min har ikke pc/internett, men det er ikke så rart egentlig, hun er over 90 og nesten blind....Ellers har svigermoren min både pc og internett, men hun bruker det ikke

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:08   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Mine foreldre har ikke, men det er vel de eneste jeg kan komme på.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:08   #14
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det du sier er kjempeviktig, det finnes mange mennesker som ikke har forutsetning hverken økonomisk eller mentalt for å greie å drifte en PC eller greie å bruke den.

Og det må jo bli et problem at mer og mer blir lagt over på nettet, som telefonkataloger, selvangivelser, banktjenester etc. Jeg er litt bekymret faktisk over at man får en klasse mennesker som kommer til å falle mer ut av samfunnet på grunn av dette.

Er det mange som ikke har økonomi til å drifte en pc?
Det er sikker tnoen ja, men man har jo faktisk tilgang på internett på de fleste arbeidsplasse, og man kan bruke de på biblioteket eller hos NAV feks. Det er helt gratis.

Du sier jo noe ang at det kanskje vil bli en klasse mennesker som faller utenfor, men blir det så mange av dem etterhvert da?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:11   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Svigers.

... og de mangler vannklosett og....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:17   #16
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Svigers.

... og de mangler vannklosett og....

Oi!
Da bør du lage en spinoff-tråd.
"kjenner du noen som ikke har vannklosett hjemme?"


Men hva tror dere at det gjør med barna om foreldre ikke har peiling på bruk av pc/internet da? Tror dere de får nok tilgang til det på skolen? Eller bør foreldrene da sette seg litt inn i det og i alle fall ta med barna på biblioteket og bruke det der av og til?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:19   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internet hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Er det mange som ikke har økonomi til å drifte en pc?

Ja, det er ganske mange, i alle fall innen de mest marginaliserte gruppene - hjemløse, narkomane, sikkert en del ressurssvake asylsøkere og andre med alvorlige psykiske problemer.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er sikker tnoen ja, men man har jo faktisk tilgang på internett på de fleste arbeidsplasse, og man kan bruke de på biblioteket eller hos NAV feks. Det er helt gratis.

Ikke alle har en jobb. Ikke alle kan lese en gang. Ikke alle greier å bruke en PC heller, eller har ressurser til å be om hjelp til å lære seg det. Det finnes folk som knapt - eller ikke - greier å "drifte" sitt eget liv på det mest basale, og å lære å bruke Internett og å finne frem til informasjon på egen hånd tror jeg er ganske umulig for noen.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Du sier jo noe ang at det kanskje vil bli en klasse mennesker som faller utenfor, men blir det så mange av dem etterhvert da?

Nei, det er neppe en stor del av befolkningen, men det som er poenget her, er at det er folk som allerede er kraftig marginalisert, og at kløften mellom "dem" og "oss" blir større og større, og jo mer kompetanse det kreves å ha kontroll over sitt eget liv, jo vanskeligere blir det for de aller svakeste å komme over kløften.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:23   #18
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Du sier noe ja Skilpadda.
Har liksom ikke tenkt så langt jeg.

Hva skal man gjøre med det da? Dette er jo gjerne grupper som allerede er utenfor på mange vis og sikekrt vanskelig å nå når det kommer til noe som i det store og hele egentlig er ganske "uviktig".

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:26   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Etter at mormoren min døde, tror jeg ikke jeg kommer på noen jeg kjenner som ikke har en datamaskin hjemme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:29   #20
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen som ikke har pc/internett hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Du sier noe ja Skilpadda.
Har liksom ikke tenkt så langt jeg.

Hva skal man gjøre med det da? Dette er jo gjerne grupper som allerede er utenfor på mange vis og sikekrt vanskelig å nå når det kommer til noe som i det store og hele egentlig er ganske "uviktig".

Ja, og disse er veldig usynlig for "vanlige" mennesker, som greier å ha jobb, har barn i skolen og er med i samfunnet. Det finnes folk som ikke har minibankkort og må en tur i banken for å hente ut penger fra kontoen sin, de skjønner ikke noe av en minibankautomat, av ymse årsaker så blir det for vanskelig. De har jo ikke sjanse til å bruke nettet for å gjøre noe som helst.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no