Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæredings til liten baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 12:38   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er ikke skulderen som bærer, det er ryggen. Stoffet blir spredt på skuldra og på ryggen, og hvis du strammer den riktig så tar ryggen mesteparten av vekta. Det er ikke tung på skuldra.

Det var godt å høre for spenningshodepinen min.

Jeg har forresten en Ergo fra før, er det like bra bare å kjøpe et spedbarnstillegg til den? Jeg har liksom ikke heeeelt troen, av en eller annen grunn.

for trådkupping, bokormen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:01   #22
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det var godt å høre for spenningshodepinen min.

Jeg har forresten en Ergo fra før, er det like bra bare å kjøpe et spedbarnstillegg til den? Jeg har liksom ikke heeeelt troen, av en eller annen grunn.

for trådkupping, bokormen.

Jeg kjenner ikke til Ergo'n, Maya Wrapen og MeiTaien holder for meg, så jeg trenger ikke noen flere dingser (for øyeblikket )

Før du kjøper noe som helst ville jeg fått lånt det av noen, eller møtt noen som har et bæretøy som du kan tenke deg å prøve ut. Ikke alt er like lett å lære seg å bruke.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:36   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Hmm, MobyWrap så også deilig ut, og rimelig enkel. Dette er så vanskelig!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 15:01   #24
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hmm, MobyWrap så også deilig ut, og rimelig enkel. Dette er så vanskelig!


Ja jeg ville egentlig ikke ha sjal men synes denne virket så kjekk til helt liten. Siden den er så billig så er det greit å kjøpe en å prøve. Virker ganske enkelt å knyte faktisk. Siden den er elastisk er det jo bare å stramme godt og putte babyen oppi etterpå.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:07   #25
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Dersom man bærer en del, vil man etterhvert oppdage at de forskjellige bæretøyene passer til litt forskjellig bruk. Personlig foretrekker jeg uten tvil vevd sjal til magebæring av liten baby. Barnet sitter som limt inntil kroppen, vekta er gjevnt fordelt på begge skuldrene. Slik kan man bære i timesvis på lange turer, om man ligger på alle fire og luker ugress, eller måker snø, vasker gulv...

Elastisk sjal er helt sikkert like bra til nyfødt, om ikke bedre (mange påstår det). Jeg hadde kun vevd sjal da ungene mine var små bebyer, og jeg har aldri savnet elastisk sjal. (Nå har jeg ett, for jeg måtte jo prøve det også. )

Mei tai gjør egentlig samme nytten som sjal, men de fleste syns det er litt enklere å ta på seg. Jeg syns også at mei tai er litt enklere for ryggbæring enn sjal. Personlig syns jeg at mei tai ikke omslutter babyen like godt som sjal, ikke er fullt så behagelig som sjal til magebæring, og kanskje ikke er fullt så bra for nyfødtebæring som sjal.

Slynger (med vekten på en skulder), syns jeg er mest egnet til litt kortere bæring, og når man ikke gjør litt tyngre husarbeid. Slynge er fin til kosebæring, for å roe eller sove ned barnet, for å amme i, dersom man er litt opptatt og må skynde seg å få barnet i et bæretøy (som f.eks. om barnet plutselig vil ha pupp mens jeg lager mat, til bæring ut og inn av bil, osv.

Formsydde seler som ergo og patapum er ganske lik mei tai. Jeg syns ikke de er like stilige som mei tai, mer klumpete, tar litt større plass (de letteste mei taiene får man nesten i lomma), og jeg syns ikke de er så bra til nyfødtebæring som sjal.

Jeg har aldri syntes at det er vanskelig å knyte sjal. Jeg knotet mye mer med BabyBjørn... Er du i tvil om hva du skal velge, kan du ta en titt på tettinntil, og enten bli med på et treff eller kontakte en bærehjelper slik at du kan få se på og prøve forskjellig bæretøy.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:12   #26
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det var godt å høre for spenningshodepinen min.

Jeg har forresten en Ergo fra før, er det like bra bare å kjøpe et spedbarnstillegg til den? Jeg har liksom ikke heeeelt troen, av en eller annen grunn.

for trådkupping, bokormen.

Jeg er bare glad for innspill jeg

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 00:01   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Da er Moby Wrap bestilt. Under 300kr levert på døra er ikke så verst pris synes jeg. Får teste det på en "lånebaby" før jeg får min egen.

Hvor bestilte du hen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 00:06   #28
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor bestilte du hen?

Bestilte på ebay. Min er allerede på vei i posten har jeg fått beskjed om. Vil du ha link til selgeren også?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 00:08   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Bæredings til liten baby

Jatakk!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 08:54   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Jeg også!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:58   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Scarlett.. Jeg skrev nok litt fort. Jeg mente mobywrap/hugabub.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 17:15   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Jeg har nettopp mottatt min Sling Easy, og har såvidt prøvd med lillebror oppi (HP kom hjem med den for en time siden og lillebror var akkurat sovnet ved puppen, men vi måtte ta et kjapt forsøk likevel ... ).

Det blir spennende. Det var ikke tungt på skulderen (Babybjørn var jo et mareritt selv om den var på begge skuldrene), men jeg føler jeg ikke fikk stilt den helt skikkelig inn, at han hang litt landt nede på hoften. Tror kanjse jeg helst ville hatt ham helt kliss intil slik jeg ser man kan med sjalene. Vi får prøve å stramme den litt opp senere. Det var i allefall lett og godt å ha på. Himmelen for skuldrene og armene mine som ikke har godt av bæringen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 11:30   #33
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Jeg er ikke fornøyd så langt. Føler jeg like gjerne kunne stappet ungen oppi en bærepose. Han ligger ikke godt. Men kansje jeb bare ikke har fått til å stille den skikkelig inn?

Jeg vil i allefall mye heller ha noe som holder ungen tett og fast intil meg. Så jeg får vel lete videre.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 11:35   #34
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=114

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 11:56   #35
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Slynge er en treningssak å få til. Du kan justere slyngen ved å dra i ulike deler av halen. Hvis babyen ligger veldig dypt kan du fx dra i midten av halen for å gjøre lomma grunnere.

Den SlingEasy'en ser ut som den er vanskelig å få til, da den har denne fluffy kanten oppe.

Pass på at babyen ikke ligger med for stor knekk i nakken. Den skal kunne puste fritt og ikke gryntesnorke. Ellers kan de gjerne ligge litt 'knøvlet' nedi der

Om du eller babyen ikke er komfortabel med å bære liggende i slynga, kan du bære babyen mage mot mage i froskestilling.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 12:01   #36
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Om du eller babyen ikke er komfortabel med å bære liggende i slynga, kan du bære babyen mage mot mage i froskestilling.

I slyngen? *håpefull*

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 12:25   #37
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

I slyngen? *håpefull*

Ja. De gangene jeg bruker slynga nå er det med babyen i froskestilling mot magen. Jeg har en slyngevariant som likner på sling easy, i hvert fall når det gjelder den polstrede kanten. Synes den gjør det litt vanskelig å ha babyen i vuggestilling, og er ikke fornøyd med det nå. Jeg bruker stort sett heller mei taien, mens mannen helst bruker slynga. (Men han har da heller ikke pupper som er i veien når man vuggebærer.)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 12:30   #38
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Skal beina være utenfor da?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 12:31   #39
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

I slyngen, ja

Jeg har ikke prøvd frosk i polstret slynge selv, men du må bare prøve og se. Legg babyen mellom puppene dine, så har den god støtte Husk å stramme godt i ryggen (dvs dra i midten av halen). Etterhvert (eller med en gang - kommer an på hva dere føler dere komfortable med) kan babyen ha beina ut. Det blir fortsatt en slags froskestilling - bare pass på at knærne er høyere enn rompa!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 12:33   #40
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Så beina skal inni nå da. *konkluderer*

Tusen takk.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no