Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan har du på body på barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Bodyen under eller utenpå strømpebuksa?
Under strømpebuksa 189 79,08%
Utenpå strømpebuksa 14 5,86%
Det varierer 36 15,06%
Dustepåll 0 0%
Deltakere: 239. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 18:29   #41
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Bodyen inni strømpebuksa, ja.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:04   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Strömpebukse under? :sjokkert: Bodyen er undertöy og det kunne ikke falt meg inn aa ta trusen utenpaa hvis det var meg selv, derfor heller ikke paa barn.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:04   #43
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Noen år siden han brukte body, men helt klart under strømpebuksa!!

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:13   #44
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Under strømpebuksa.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:14   #45
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Denne pollen kunne jeg like. Jeg jobber i barnehage og så dette fenomenet for første gang nå med et nytt barn. Jeg lurte fælt på hva dette var for opplegg og tenkte at denne tråden skulle gi meg svar. Det gjorde den ikke.

Jeg har ikke body-unge, men på jobb knepper jeg alltid body under strømpebukse. Jeg har og alltid hatt det inntrykket som Veronal, at det er litt sånn kompetansehevingspotensial på andre måten.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:16   #46
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Bodyen utenpå strømpebuksa - men jeg har visst lenge at jeg er rar

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:20   #47
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Bodyen utenpå strømpebuksa - men jeg har visst lenge at jeg er rar

Det er jo nå du skal forklare hvorfor sånn at jeg blir opplyst og sånn.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:23   #48
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det er jo nå du skal forklare hvorfor sånn at jeg blir opplyst og sånn.

Nei, altså - det er jo ganske praktisk - ingenting som sklir. Og mine småtasser har ofte brukt (bruker) bare body & strømpebukse innendørs, og da ser det penere ut med bodyen utenpå. Synes jeg.

Men som sagt, jeg vet at jeg ikke tilhører flertallet

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:39   #49
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Jeg tar bodyen under strømpisen. Men i barnehagen er det flere som gjør omvendt på de barna som bæsjer seg ut for da kommer det mest på strømpebuksa og man må ikke dra en ekkel body over hodet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:12   #50
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Under strømpebuksen, i ytterst få tilfeller har jeg gjort omvendt, uten at jeg kan forklare hvorfor ...stort sett har det vært andre som har kledd ungene hvis dette en sjelden gang har inntruffet.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:21   #51
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Kommer an på. Bodyen blir fortere tissbløt eller får bæsj på seg om den er inni.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:25   #52
Tuttan
Superaktiv
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Innlegg: 374
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Eg har alltis brukt body under strømpebuksa. Med unntak: feks visst det er en "finare" body, då brukte eg av og til en kort erma body understrømpebuksa og en langerma (den finare) over. Berre for at strømpebuksa skal visast...

__________________
Mamma til storebror-juni-02, primadonna-feb 06,lisje dropset -okt 07

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:28   #53
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Jeg er rare! (ikke norsk) : Utenpå strømpebuksa

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:29   #54
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Under strømpebuksa

Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:32   #55
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Det varierer. Kommer an på stømpebuksa og hva de skal ha over.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:56   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Jeg har nøstebarnullbodyen innerst, deretter strømpebukse og bomullsbody utenpå strømpisen ytterst. Og så sparkebukse eller joggebukse, kjole eller lignende utenpå der igjen. Altså finnes det ikke noe alternativ for meg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:56   #57
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Body underst, men nokre gongar når jentene skulle ha skjørt tok vi strømpebuksa inni bodyen for å sleppe kanten på strømpebuksa over kanten på skjørtet.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:04   #58
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Alltid under strømpebuksa. Synes babyene ser ut som ballerinaer med bodyen på utsiden av strømpebukse. Så flere av de på helsestasjonen da knerten var baby.

jeg tar den under, men mannen tar den utenpå.....

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:12   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Iom at jeg ikke pleier ha trusa utenpå strømpebuksa selv heller , så hadde jeg strømpebukse over bodyen ja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:17   #60
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Utenpå strømpebuksa såklart!
Årsakene er jo innlysende.

*Strømpebuksa sklir ikke ned
*Strømpebuksa synes ikke over bukselinningen
*Om hun bæsjer seg ut så slipper jeg å trekke body full av bæsj over hodet

Ser ikke på body som undertøy på linje med truse forresten. Om jeg noensinne skulle skaffe meg body igjen (husker jeg eide en på sent åttitall) så vil jeg komme til å ha truse under på samme måte som babyer har bleie under.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no