Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 20:24   #41
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Eleven heter see kai run for eldre barn.

Jaa!

Jeg tenkte både på Eleven og Seven, men så ble det bare SevenEleven og der er det jammen ikke mye sko

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 08:41   #42
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Minsten fikk et par Umbro skoletter i Goretex som er overgangsskoene i år.
Etter det blir det joggesko, han øsnker seg et par Puma som han har hatt før, og vi har Geox fra i fjor som fremdeles passer

Slike Puma ønsker han seg veldig (om noen tilfeldigvis har sett de noe sted)
De går litt opp på ankelen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 08:57   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Minsten fikk et par Umbro skoletter i Goretex som er overgangsskoene i år.
Etter det blir det joggesko, han øsnker seg et par Puma som han har hatt før, og vi har Geox fra i fjor som fremdeles passer

Slike Puma ønsker han seg veldig (om noen tilfeldigvis har sett de noe sted)
De går litt opp på ankelen

De er ikke i vår/sommer sortimentet til Puma. Ihvertfall ikke i den fargekombinasjonen der :sitter med katalogen foran meg:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:01   #44
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

De er ikke i vår/sommer sortimentet til Puma. Ihvertfall ikke i den fargekombinasjonen der :sitter med katalogen foran meg:

Lave i de fargene?
Ankel i litt andre farger?

Snille Obelix, det var svært snilt av deg at du ser i katalogen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:03   #45
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

De har endel ankel og i andre farger ja. Ikke noen i de fargene du har på bildet.
Hva heter de da, så kan jeg sjekke om de er i andre farger.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:07   #46
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

De har endel ankel og i andre farger ja. Ikke noen i de fargene du har på bildet.
Hva heter de da, så kan jeg sjekke om de er i andre farger.

Det husker jeg ikke *flau*
De er med knyting og en sånn borrelåsrem helt øverst.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:28   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Vårsko? Kremt - her er det vinter ennå, så jeg har ikke det. Vi har forøvrig sandaler og joggesko fra geox som vi skal prøve - men vi må nok ha gore-tex som overgangssko kanskje. Får se an litt. Våren kommer ofte raskt hit til Trøndelag og ofte er det bare regn og stølvevær før man kan ha på joggesko. Vi får se.

Gore-texskoene fra Ecco (vinterskoene) er ikke særlig varme, så om han begynner å ha på bomullsokker i stedet for ulvangsokker, så er de sikkert kurrant i temperaturen

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:29   #48
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

@ Angelique: De har ingen slike for barn i katalogen nå, men det betyr ikke at butikker ikke har de rundt om. denne katalogen her er jo nyheter for i år.
Sneakers.com har en del Puma for barn.
Jeg har bestilt noen Skatesko til minsten som heter Frankie, i fargen coffee, flame-orange og whisper white. De er kjempekule.
Smart Club har også endel Puma sko/klær.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:42   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Tusen takk Obelix. Da skal vi sjekke hos Smartclub ihvertfall.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 09:44   #50
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg tenker Adidas i år. Filosofen på snart åtte har løpt ihjel både Geox og Ecco tidligere år, men Adidas går det tregere med. Lesehesten fyller 10 år og har helt sikkert en mening om sko selv. Minste er jeg litt blank på, hun tar vel muligens sine første skritt på vårparten og jeg er usikker på hva som vil gi best støtte til de hypermobile beina hennes. Innspill?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 10:36   #51
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tenker Adidas i år. Filosofen på snart åtte har løpt ihjel både Geox og Ecco tidligere år, men Adidas går det tregere med. Lesehesten fyller 10 år og har helt sikkert en mening om sko selv. Minste er jeg litt blank på, hun tar vel muligens sine første skritt på vårparten og jeg er usikker på hva som vil gi best støtte til de hypermobile beina hennes. Innspill?

Superfit har kjempefine, lette sko til de minste. Vi har hatt et par vinterstøvler fra superfit i vinter, beste skoene vi har hatt. Og enormt slitesterke. De ser nye ut enda, etter daglig bruk i barnehagen siden oktober.
Er Adidas slitesterke altså?
Geox har overlevd her i huset, men Ecco blir slitt ut med en gang.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 10:42   #52
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Superfit






Alle kan bestilles hos Brandos, og de sender fraktfritt.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 10:46   #53
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Er Adidas slitesterke altså?.

Min 9, snart 10, åring sliter fint ut Adidasene også. Han kjøpte et par i juli, og de var totalt utslitt og fillete i midten av august.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 11:03   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Adidas har vært slitesterke for min gutt sitt bruk, men det kommer sikkert an på hvordan de brukes. Veldig mange skryter jo av slitestyrken til Geox, men de så altså ikke ut etter kort tid her i huset. Superfit var fine!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 13:39   #55
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg har vært veldig fornøyd med Geox, både puste evne og slitasje. Nå skal det sies at selv om guttene mine er aktive, så sliter dem ikke sko. Og vokser igrunn ikke så mye i beina heller, så jeg blir liksom lei av skoene før dem er stygge. Men men, moro med noe nytt.

Slik ser skoparken til min 7åring ut foreløbig:

2par geox, 1par viking goretex, 1par skatesko som han selv bare måtte ha og som jeg ikke liker, og så 1par puma sko som blei kjøpt i høst. De andre er nye og ubrukt. Så er det sandaler, men det må vi vente med.

Og lillemann på 3år han har dette foreløbig:

1 par geox, vår/høst sko,(aldri prøvd denne typen før men dem skal være vanntette sa hun i butikken), 1par puma sko kjøpt i høst og er nesten ubrukte og 1par geox joggesko. Vurderer et par geox til, men får se ann litt. Og sandaler må han jo også ha.

Blir noen kroner i sko, men så har jeg ekstremt dilla også da.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 13:44   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg kjøpte noen grove joggesko på billigsalg på Intersport i høst. De har faktisk tålt mye ...
Kanskje jeg skal på jakt etter noen slike?
Skofus har noen sko med gummibelegg langt opp og over tærne, så de kan kanskje fungerer for en som bremser med tærne på trehjulssykkelen ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 16:42   #57
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Å hva hjelper det å "skryte" av at man har så mye fine sko, når 3 av parene er for store.

Er det mulig??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:06   #58
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Å hva hjelper det å "skryte" av at man har så mye fine sko, når 3 av parene er for store.

Er det mulig??

Men de skoene der er jo årets sko, de selger dem jo i butikken nå. Kan du ikke bare bytte til mindre størrelse da.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:23   #59
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Men de skoene der er jo årets sko, de selger dem jo i butikken nå. Kan du ikke bare bytte til mindre størrelse da.

Jo jeg kan vel det, men har jo ikke kvittering. Jeg er nemlig et sykt rotehue om dagen.
Men lappene er på og jeg har kvittering.
Jeg har lagt dem for salg her, om ingen vil ha dem så tar jeg en butikk - bytte runde i byen.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 18:31   #60
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jo jeg kan vel det, men har jo ikke kvittering. Jeg er nemlig et sykt rotehue om dagen.
Men lappene er på og jeg har kvittering.
Jeg har lagt dem for salg her, om ingen vil ha dem så tar jeg en butikk - bytte runde i byen.

Har eller ikke har kvittering?
Uansett, du trenger sjelden kvittering for å bytte til samme sko i annen størrelse.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no