Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 23:12   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Da er nok de jeg har for store ja.
Bor du i oslo er det PUMA-utsalg med billige sko og klær.

Bor ikke i Oslo, men kan sende venner og familie på oppdrag.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:14   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

De har prøvekolleksjonsonstørrelser, men har litt andre størrelser også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:15   #23
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Heldig du da!!
Kjekt med slike avtaler!!

Jeg er kjempeheldig, får bestille så mye jeg vil både vår og høst. Masse penger spart da prisen er omtrent halvparten av utsalgsspris i butikk.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:16   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg pleier å gå rett på joggesko med ekstra sokk oppi jeg.

det gjør vi også.

aldri tenkt på at vi trenger dette.Er det litt kaldt vær kan goretexvinterskoene brukes. Er det litt kaldt og vått: cherrox, er det vått; støvler, er det tørt og ganske mildt: joggesko. Har et par som er barnehagesko, og et par enten joggesko eller annen type småsko som er til annet bruk, da barnehageskoene blir ufattelig møkkete.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:31   #25
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg kan ikke selv fordra støvler, derfor kjøper jeg gortex vår/høst sko. Så her bruker ungen kun støvler på de sykeste regndagene.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:49   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg har kjøpt det kaldeste paret med ecco vintersko jeg fant. Håper han kan bruke de en stund. Og så vil jeg ha skinn sko. Sandaler og sikkert et par jogge sko etter hvert.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:14   #27
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Han har et par Puma-sko. Jeg tipper det blir et par Super-fit og, har hatt både vår-og vintersko i det merket, og er utrolig fornøyd. (I går sto Mathias med vinterskoene oppi en svær sølepytt i barnehagen i flere minutt, og selv om de ikke er blitt imprignert etter at jeg ble gravid, så var han helt tørr. )

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:36   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Med en meter med snø utenfor virker det litt absurd å skulle tenke på at ungene skulle ha behov for noe annet enn vintersko, men vi skal vestover om en liten måned, og der er det vår. Så jeg må vel ut og kjøpe lettere sko før vi drar. Hva det blir aner jeg ikke, fortrinnsvis noe som passer på foten.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:07   #29
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Det blir ihvertfall et par goretex joggesko. Han har brukt fjorårets fra Viking gjennom hele vinteren faktisk, uten å bli våt. (ikke i utelek, men til og fra bhg, og på tur osv)
Så må vi ha et par sandaler. Har kjøpt see kai run før, men nå finnes de ikke i hans str, så må ut på jakt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:13   #30
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Det så ut til at det var kommet noen fine Ecco Gore-Tex sko i butikkene nå. Jeg ser for meg at jeg kjøper et par sånne. Hun har også et par Geox joggesko som jeg håper passer denne sesongen også, muligens passer Puma skoene fra ifjor også.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:19   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Storebror skal nok ha goretex-sko, men så langt vet jeg bare at det ikke blir Timberland sine. De hadde han i høst og de holdt ikke vannet ute.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:21   #32
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

(Blir litt spesiellt å poste det på barneutstyrshjørnet kanskje, med tanke på at han bruker 41 i sko. )

Barn er barn. Vi har en som bruker 45 i sko.

Men vårsko har jeg ikke begynt å tenke på nei. Ikke så lenge snøen ligger i metersvis.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:37   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg kan ikke selv fordra støvler, derfor kjøper jeg gortex vår/høst sko. Så her bruker ungen kun støvler på de sykeste regndagene.

Det gjør vår og, men jeg har aldri hatt behov for egne vår- og høstsko for det. Jeg bare impregnerer joggeskoene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 13:31   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Med en meter med snø utenfor virker det litt absurd å skulle tenke på at ungene skulle ha behov for noe annet enn vintersko.

Sånn har jeg det HVERT år når "dere" begynner å snakke om vårdresser og sommersko i februar. og vi bruker å ha minus mange og 20grader da.

I fjor gikk turbo rett fra vintersko til joggesko i mai

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:13   #35
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Min på gutt på snart 7år har jeg nå kjøpt to par geox sko til. Og så har han noe sånne skatesko som han på død og liv skulle ha. Altså 3par nye sko. Pluss støvler, til de aller våteste dagene når det blir vår.
Spørsmålet er om han trenger goretex sko i år? På skolen nå bruker han sorell. Ecco vinterskoen har nå blitt for små. Ser for meg at Sorell snart blir alt for varmt, men at joggesko blir for tidlig. Halvhøye goretex sko hadde kanskje være et alternativ?? Hva synes dere?? Lave eller halvhøye? Er det bare bortkastet? Nye vintersko er ikke aktuellt, for det er vel snart slutt på det kaldet været??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:27   #36
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?


Jeg vurdere denne modellen til mine to gutter tror jeg. Iallfall i denne stillen. Han største hadde nesten noen slike bare i blå i forrige sesong, han bodde nesten i dem.
Noen som har sett dem i butikkene? Er dette årets eller fjorårets modell tro? Fant dem på hjemmeside til Viking!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:34   #37
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.


Jeg vurdere denne modellen til mine to gutter tror jeg. Iallfall i denne stillen. Han største hadde nesten noen slike bare i blå i forrige sesong, han bodde nesten i dem.
Noen som har sett dem i butikkene? Er dette årets eller fjorårets modell tro? Fant dem på hjemmeside til Viking!

Tror dette er fjorårets, eldstemann her i huset har slike.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:39   #38
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Tror dette er fjorårets, eldstemann her i huset har slike.

Da har du nok rett.
Hmmm, ja ja, det kommer vel noe likt i år også. Får vel bare følge med.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:42   #39
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Så må vi ha et par sandaler. Har kjøpt see kai run før, men nå finnes de ikke i hans str, så må ut på jakt.

Det finnes et merke som "er" SKR for større barn. Men jeg husker ikke hva det heter. Desmåting hadde de inne, men de er vel lagt ned nå? Du finner det om du søker litt inne på tettinntil - eller kanskje noen andre aner hva jeg snakker om?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:45   #40
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Eleven heter see kai run for eldre barn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no