Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 22:35   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Tror det blir ecco gore tex til eldstemann på 5 år, letteste skoene jeg har vært borti!
Til tuppa på 2 år er jeg usikker men tror det blir Viking eller Ecco Gore Tex.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:37   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Tror jeg satser på Viking til utelek og jeg har sett noen fine fra Bisgaard til annet bruk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:44   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Vårsko...

Må se hva de får inn, når de får noe inn.Kanskje like før 17 mai eller kanskje leeenge etter 17 mai sånn som de bruker. :gah:

Men han har fra i høst, men hun må vel ha noe goretex.
vet ikke hva som er best til et par små barnefoter som har størrelse 21 i vintersko.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:50   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Eldstemann har vårskoene klare, Lacoste sko som han fikk til jul.
(Blir litt spesiellt å poste det på barneutstyrshjørnet kanskje, med tanke på at han bruker 41 i sko. )

Minsten har ikke fått sko enda, vi pleier å ta en sveip i butikken når det er på tide og finne noe som virker bra. Han har såler så vi må ta høyde for det også når vi kjøper sko.

Vi kan nok ikke drøye for lenge, ingenting fra i fjor passer i år. I vinter har han Viking Goretex sko, og de er ikke noe å bruke utover våren når snøen forsvinner og det blir mildt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:51   #5
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Å jada.
Det blir Viking til barnehagebruk. Får dem til innkjøpspris og disse skal bestilles.




Ellers har jeg handlet disse til hjemmebruk.

Og kommer til å handle et par spasersko og et par sandaler fra Bisgaard.

Godt igang og ferdig planlagt.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:51   #6
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Begge guttene mine hadde Viking i fjord vår/høst, super fornøyd. Så det kommer jeg til å gå for i år også. Om de får inn noe fint da.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:53   #7
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Nin: Hvor bestilte du de viking skoene???????

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:53   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Det blir sjøstøvler.

Og et eller annet vi kan kjøpe mange av; poden eter sko.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:55   #9
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Nin: Hvor bestilte du de viking skoene???????

Fra Viking. Jeg får handle gjennom en bekjent.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:56   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Her er det minst en meter med snø, så jeg gidder ikke tenke på det enda....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:56   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Her blir det Viking Thermo fram til snøen smelter og det er fremdeles lenge til. Hvis snøen er borte i mai regner jeg med at det vil bli brukt støvler fordi det fremdeles er vått i bakken etter all snøsmeltinga. Etter mai er det vanlige joggesko, støvler og sandaler som gjelder. Jeg har en gang kjøpt Goretexsko til bruk i barnehagen, men fant ut at det ikke var noe vits her.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:56   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jada.
Håper på en levering fra PUMA-langern min om et par uker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:00   #13
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Fra Viking. Jeg får handle gjennom en bekjent.

Heldig du da!!
Kjekt med slike avtaler!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:01   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg pleier å gå rett på joggesko med ekstra sokk oppi jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:02   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jada.
Håper på en levering fra PUMA-langern min om et par uker.

Har du Puma-langer?

Poden eter som sagt sko, men han skal nå få et par Puma i år også. Vi har allerede 5 par med hull til storetåen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:04   #16
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Har du Puma-langer?

Poden eter som sagt sko, men han skal nå få et par Puma i år også. Vi har allerede 5 par med hull til storetåen.


Oh yes

Hvilken str. bruker poden da? Kanskje jeg har noe han kan arve.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:05   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg tipper han må ha 29 eller 30.
Han har 30 i Skofus Cherrox-ene, i hvert fall.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:05   #18
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Å jada.
Det blir Viking til barnehagebruk. Får dem til innkjøpspris og disse skal bestilles.




Ellers har jeg handlet disse til hjemmebruk.

Og kommer til å handle et par spasersko og et par sandaler fra Bisgaard.

Godt igang og ferdig planlagt.

Jeg vil også ha bekjente som kan gi meg innkjøpspris

De har fått sitt første par joggesko, men vi har også goretex som var for store i høst, som kan gå nå.

  Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:07   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Nei, det har jeg ikke tenkt på ennå. Det er vel sko i butikkene om noen måneder også.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:12   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tipper han må ha 29 eller 30.
Han har 30 i Skofus Cherrox-ene, i hvert fall.

Da er nok de jeg har for store ja.
Bor du i oslo er det PUMA-utsalg med billige sko og klær.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no