Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 13:48   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg trodde vi hadde bestemt oss, men nå har vi kanskje ikke det likevel. Og jeg skal uansett ikke kjøpe noe på Barnas Hus

Altså; ztjerna er 2 år og 8 måneder når lillesøster kommer. Han veier i overkant av 15 kg. Vi (jeg) bruker OTHen til og fra barnehage, på småturer etc. Han er aktiv, men elsker vogna si - særlig når han er sliten. Jeg liker vogna når han er trassig og ikke vil gå og bare tuller. OTHen får bag når lillesøster kommer, altså kan ikke ztjerna lenger bruke den. Vi har derfor vurdert frem og tilbake på søskenvogn.

Alternativene er
1) Phil&Teds
2) Ingen søskenvogn

Jeg synes Phil&Teds Sport ser ut som den perfekte vogna for oss. Til tross for at damen på Barnas Hus sa noe annet, ser jeg at søskensetet der tåler 25 kg når det står på toppen av vogna.

Vi/andre har imidlertid følgende innveninger;
1) Jeg mener det er slemt mot ztjerna å ta fra han vogna i det lillesøster kommer. Særlig når han bruker den så mye.
2) Andre mener at en snart 3-åring kan gå selv.
3) Det ser ut som det er vanskelig å få tak i vogna brukt, altså blir det en betydelig utgift (ca 6500).
4) Mannen lurer på om jeg trenger den vogna når jeg mest sannsynlig får lappen etterhvert.
5) Jeg mener jeg trenger vogna fordi jeg ikke vil kjøre alle steder vi skal. Det tar fks bare 10 minutter å gå til barnehagen (med barn i vogn that is). Jeg blir også mye alene med barna på ettermiddager og i helger

Jeg setter pris på synspunkter og innvendinger og erfaringer og alt annet dere kan komme med

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:51   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Mine har vært ørlite eldre, altså akkurat fylt 3, når det har kommet søsken. Det har vært helt uproblematisk å gå for dem. Det er meg det står på, at JEG tar meg tid til å gå i deres tempo. Noe som funker fint, lat som jeg er. Jeg kjenner jo ikke ditt barn, vil bare si at det går an. Så må du ta høyden for småen din

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:52   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Eg trur eg ville hatt ei søskenvogn i dykkar situasjon, men det går vel kanskje an å satse på noko rimelegare enn P&T. OTH-en ser annleis ut med bag, så det er ikkje sikkert at han koblar at det var "hans" vogn tidlegare i det heile tatt.

Kva med t.d. ei billig søskenvogn med sete som kan leggast heilt ned og ein softbag?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:52   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg har vurdert å få to barn til bare for å få meg en P & T Sport.

Trollet brukte P & T-en vår ganske flittig fram til hun var nesten fire. Det er kanskje enklere å få fatt i en e3 brukt, og ekstragreiene som kommer med Sport, trenger man vel mest til små barn? (Det regulerbare søskensetet, først og fremst.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 17-01-08 kl 13:59.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:55   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg tror jeg ville hatt søskenvogn var jeg deg. Om Ztjerna er glad i å sitte i vogn, kommer han til å synes det er stas å sitte i den sammen med lillebrøsteren. Og i og med at babyen kommer i en sesong hvor man er mye ute, er det synd å begrenses av hvor lenge en treåring orker å gå. Vi har ikke søskenvogn, men her var storebror tre år da babyen ble født, og innen våren/sommeren, når det er aktuelt å bruke vogna mye, er han tre og et halvt.

Her fant jeg en til ca. kr 4500. Om du selger OTH'en, blir det ikke store mellomlegget.

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...50&WT.svl=Link

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:56   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Min eldste var to år og åtte måneder da Doffen dukket opp, og gikk gjerne selv, dog i sitt eget tempo. Vi kjøpte en billig søskenvogn som har dekket behovet i massevis, men det kunne nok ha vært greit med et søskenbrett i ny og ne.

(Jeg hadde aldri i livet brukt så mye penger på en ny P&T når den vordende storeZol er så gammel.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:59   #7
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg har akkurat samme aldersforskjell, hadde ikke bil og et stykke til barnehagen. :minner:

For oss fungerte det veldig godt med et ståbrett som ga mulighet til avlastning for en liten som var lei av å gå, eller en mor som var lei av tulling. Der var det mulig å stå og ha en bok oppå bagen, spise litt, prate litt og "hjelpe" til med å trille vognen.

Jeg har aldri prøvd andre løsninger og kan kanskje ikke komme med så mye råd, men det var i hvertfall en løsning som fungerte godt for oss.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:59   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Hmm, vi er i litt lignende situasjon. Kaninungen blir 2 år og 9 mnd ca, når lillebror kommer. Vi har riktignok kjøpt ny vogn til lillebror (fordi jeg ikke holder ut en vognperiode til med Simoen), og da får jo Kaninungen beholde sin elskede "storevogna" (uttales: dolevonga) en stund til. Jeg håper det holder med ståbrett til Kaninungen. Hun kan jo egentlig gå selv, men det tar jo tid. Vi har også ca 10 min. gangavstand til bhg. Men det går også buss de to holdeplassene, så planen er vel å levere henne med bussen, og hente med ståbrett/gå selv (nedoverbakke hjemover, men ingen buss). Og så kan de ha hver sin vogn hvis vi skal på lengre turer, kanskje... Men jeg ser an behovet litt. Herr Kanin skal dessuten være hjemme med oss i 3 uker etter fødselen (permisjon pluss ferie), og innen han begynner i jobb igjen, er det forhåpentligvis såppass vårlig at det blir enklere å gå også.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:59   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Tusen takk for innspill!

Selge OTHen? Aldri. Den har jo lilla bag. Kanskje etter bagperioden, dersom kan gå over til PT.

Det regulerbare søskensetet på Sport er et poeng i og med at lillesøster er den som må sitte i søskensetet fra vinteren av, og da er hun vel enda litt liten til å sitte rett opp og ned?

En annen søskenvogn. Tjah. Tja. Det må isåfall være en med svingbart forhjul som ikke er for tung. Jeg har problemer med rygg og armer også når jeg ikke er gravid.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 14:01   #10
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Hadde heller ikke brukt såpass med mynter på en søskenvogn når broderen er så gammel. For vår del har det ikke falt oss inn at vi behøver en søskenvogn, poden kommer til å være ganske nøyaktig to og et halvt år når mini ankommer. Nå er situasjonen annerledes, vi har enda kortere vei til barnehagen, en vei han gladelig går selv, og han er ikke så glad i vogna vi har nå. Spørsmålet for vår del er heller om vi behøver en sovevogn dersom han ikke har sluttet å sove på dagtid til den tid. Jeg tror vi lander på å bytte over til sportsdelen når han skal sove, babyen får sove inne den første tiden. Ergo enda færre argumenter for søskenvogn for vår del.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 14:02   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Æsj, kjøp P&T og bli ferdig med det.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 14:04   #12
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Me hadde ikkje søskenvogn då me fekk tulla vår. Trollet gjekk sjølv han. Vogn var tidlig ut hjå han. Men når me fekk lille tulla kjøpte me søsken vogn. Endte då opp med ei tfk vogn.
Mellomste vår var ein heilt annan type enn storebroren. Framleis sitter ho masse i vogn, men no er det meir for at me skal ha kontroll på ho

Trollet var 16 månader då Tulla kom til verden
Tulla var 17 månader då Lille Tulla kom til verden.

P&T vogna har eg aldri likt. Var å såg på den ein gong. Både eg og mannen rygga ut igjen og var skjønt enig om at den skulle me aldri ha.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 14:09   #13
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Æsj, kjøp P&T og bli ferdig med det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 14:17   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Storebror var riktignok bare 22 mnd da lillebror kom, men vi hadde absolutt IKKE klart oss uten søskenvogn. Den har vært masse i bruk, senest i høst. Storebror elsker å sitte i vogn i en alder av 4,5 år.

Vi har GT Safari Sport med svingbart forhjul. Hadde softbag til lillebror. Vogna er utrolig lett å manøvrere, og den er ikke spesielt tung.

NÅ har den kommet i rødt.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 14:41   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg har ikke engang vurdert å kjøpe noen søskenvogn.(Lille er omtrent like gammel som ztjerna) Jeg tenker at han er flink til å gå og dermed så er det ikke så stort behov for søskenvogn, jeg er rimelig sikker på at han helt fint klarer å gå til barnehagen, de dagene vi går. Jeg har tenkt på om vi skal kjøpe et slikt ståbrett sånn at han har mulighet til å stå litt på det om han blir sliten.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 15:00   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Men du har vel egentlig bestemt deg, har du ikke? Jeg synes sjefsargumentene er at søskenvogn er gull verdt når man skal være mye alene med to små unger, og at det blir lett å selge vogna etterpå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 15:02   #17
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Try var 2,5 da Ing ble født, og vi vurderte ikke søskenvogn, fordi han ikke hadde brukt vogn på nesten et år.

Hvis dere bruker vogn til Ztjerna hver dag, ville jeg gått for søskenvogn, så han slipper å bli kasta ut. Da blir det sikkert enklere for deg å gjøre småærend med barna også.

Hvis det er kort og greit å gå til barnehagen, tror jeg du kommer til å fortsette med det etter du har fått lappen også. Vi har tilsvarende avstand her, og vi bruker aldri bil. For meg er det mye lettere å gå med lillesøster i vogna, parkere henne på trappa til bhg, hente Try og trille fornøyd hjem.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 15:04   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg hadde aldri kjøpt søskenvogn for en snart 3-åring.
Holder i massevis med et brett eller sete

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 15:05   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Det er samme forskjell på våre to, og vi har nesten ikke brukt søskenvogna som vi kjøpte. Ståbrettet brukes masse!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 15:27   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

De jeg kjenner som har barn med ca den aldersforskjellen har enten bruk ståbrett, eller kjøpt søskenvogn som har blitt lite brukt. Gjerne fordi den eldste forstyrrer babyen da den sover.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no