Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Navn på tøy og utstyr

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 23:42   #81
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Jeg er også spent på svar.

Det er bare helt utrolig at de har tatt seg til rette på den måten.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:46   #82
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Har glemt å holde dere oppdatert. Dette gjelder jo selvfølgelig barn på en hel avdeling, og det er ikke bare vi som har gitt tilbakemelding nå. De har selvfølgelig problemer med å erstatte alt som er ødelagt, men skal ta det opp med alle det gjelder når de har funnet en løsning. Økonomisk tror jeg det hele blir vanskelig, men de har hvertfall sluttet å skrive på noe som helst.

Jeg fant i går en hel masse tøy i "felleskurven", enda de var navnet i nakken som de skal. Der lå det mange andre plagg som også var navnet. Tøy er tydligvis et litt vanskelig område for barnehgaen vår, godt de er flinke på mye annet

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:57   #83
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Godt de har forstått at de ikke kan gjøre sånt, i alle fall. Det var jo nesten utrolig korttenkt også.

Kanskje "øve på å lese navnelapper og legge klær på riktig sted" kan være barnehagens tema for november?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:58   #84
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Kanskje vi bør innføre en mote med flere navn nedover ryggen på regnjakken. Sandra, Kathrine, Sofie, Kristin - så kan vi bare stryke ut navnene etterhvert som jakkene selges/går i arv.

Det blir ihvertfall en individuell og unik stil av at alle har forskjellige navneremser på ryggen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:49   #85
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Godt de har forstått at de ikke kan gjøre sånt, i alle fall. Det var jo nesten utrolig korttenkt også.

Kanskje "øve på å lese navnelapper og legge klær på riktig sted" kan være barnehagens tema for november?

Late Arken signerer.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:50   #86
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Uff forstår jo at de har problemer med å erstatte alt, men de får evt.. få klærne til barnehagen og selge de eller noe hvis noen er villige til å kjøpe da..

eller så må dere jo bare la vær og betale barnehagen det beløpet så det koster med nye klær...

Jeg hadde blitt så forbanna at jeg ikke hadde visst hva jeg skulle gjort

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 15:01   #87
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Nå er jeg særdeles lite opptatt av klær og har mye gammelt arvetøy til poden, men jeg sier meg enig med Dolly og tror at jeg hadde begynt å grine når jeg skulle ta opp dette med dem! Jeg er mildest talt sjokkert. Til og med jeg hadde tiltet hadde de skrevet noe som helst på Lucas eiendeler.

Jeg hadde ikke godtatt unnskyldningen om at det ble dyrt for barnehagen å erstatte klærne. Er klærne ødelagt, så er de ødelagt. Da får barnehagen finne en løsning.

Og det med å skrive navn for at ungene skal finne sine egne klær: . Jeg synes jeg ser det ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 18:15   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Dette var merkelig. Dette hadde jeg hvertfall tatt opp med dem. absolutt. tror jeg hadde blitt sint og lei meg om de hadde gjort det i barnehagen til gullet.
jeg skriver selv med sprittusj , navn osv.. men diskret inni lappen.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:28   #89
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Korttenkt, ja.

Omtrent som da en av assitentene i nevøen min sin barnehage klippet håret hans et par dager før foreldrene hans skulle gifte seg. De møtte en gutt med helt ny sveis og et kjekt "hei, jeg klipte ham jeg!" De ble så paffe at de ikke fikk tatt det opp på flere dager... Skeivt og skakt var det også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:30   #90
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Korttenkt, ja.

Omtrent som da en av assitentene i nevøen min sin barnehage klippet håret hans et par dager før foreldrene hans skulle gifte seg. De møtte en gutt med helt ny sveis og et kjekt "hei, jeg klipte ham jeg!" De ble så paffe at de ikke fikk tatt det opp på flere dager... Skeivt og skakt var det også.



IQ er en fin bil!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:31   #91
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Korttenkt, ja.

Omtrent som da en av assitentene i nevøen min sin barnehage klippet håret hans et par dager før foreldrene hans skulle gifte seg. De møtte en gutt med helt ny sveis og et kjekt "hei, jeg klipte ham jeg!" De ble så paffe at de ikke fikk tatt det opp på flere dager... Skeivt og skakt var det også.

Er det mulig??? Jeg har ikke ord!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 23:11   #92
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Korttenkt, ja.

Omtrent som da en av assitentene i nevøen min sin barnehage klippet håret hans et par dager før foreldrene hans skulle gifte seg. De møtte en gutt med helt ny sveis og et kjekt "hei, jeg klipte ham jeg!" De ble så paffe at de ikke fikk tatt det opp på flere dager... Skeivt og skakt var det også.

Utrolig!

Da vi fikk nyklipt unge med oss hjem fra barnehagen hadde han i det minste stått for klippen selv.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:51   #93
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Er det mulig!? Jeg hadde blitt rasende! Hvordan gikk det med ped. leder og styrer?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:17   #94
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Hjelpe meg... kjente at eg vart sint inni meg når eg las dette innlegget (det første). Kva i alle dagar har dei tenkt på. Eller... dei har når eg les vidare ikkje tenkt noko særleg.

Vi merker alt med etternamn med tanke på arving. Eit par gangar har Oda sine ting (småting, ikkje ytterkle og store ting) vorte merka i barnehagen, og da med Oda og ikkje etternamn, med det har vore greit. Merkinga har dessutan vore diskret og lita på lappen inne i kleda.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no